Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl
https://www.suzukiklub.pl/forum/

Kontrolka check engine + padnięty tempomat
https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=71&t=7176
Strona 1 z 1

Autor:  pemps [ 29-11-2010, 19:33 ]
Tytuł:  Kontrolka check engine + padnięty tempomat

Witam,
Słyszeliście o takim przypadku.

Jechałem dziś w trasie na tempomacie, zrobiłem przystanek i ruszyłem w droge, nagle zapaliła się kontrolka check engine-ta żółta.
Auto jeżdzi normalnie, ale tempomat nie działa. Nie da się go nawet włączyć.

Dzięki za sugestie

Autor:  holly [ 29-11-2010, 22:32 ]
Tytuł:  Re: Kontrolka check engine + padnięty tempomat

nic się nie popsuło tzn. tempomat jest ok. W GV jest tak, że jak wywala check engine to tempomat przestaje działać. Jedyny sposób na przywrócenie działania to skasować błąd - oczywiście sprawdzić dlaczego zapala się check (jeśli masz lpg to pewnie dlatego). Temat przerabiałem już parę razy

Autor:  siubuk [ 29-11-2010, 23:53 ]
Tytuł: 

u mnie tak było ostatnio
skasowałem błąd i wróciło do normy
u mnie błąd: coś ze za duże napięcie na klemie dodatniej ??orientuje się ktoś co może być przyczyna??

Autor:  boss-24 [ 30-11-2010, 08:35 ]
Tytuł: 

Sprawdz regulator napięcia w alternatorze.To od niego raczej za duże napięcie.Prawidłowe napięcie z tego co sie orętuje to 13.7V - 14V nie większe.

Autor:  pemps [ 30-11-2010, 09:58 ]
Tytuł: 

Witam i dzięki.

Mam LPG i pewnie to od tego ten błąd.

Czy sprawdzenie i kasowanie błedu można robić tylko w ASO?

dzieki

Autor:  siubuk [ 30-11-2010, 15:23 ]
Tytuł: 

nie u kazdego mechanika ktory ma kable kompa i program:)

Autor:  pemps [ 05-12-2010, 09:45 ]
Tytuł: 

Błąd: zła jakość gazu.
Błąd skasowany i tempomat wrócił:)

Dzięki

Autor:  mariomix [ 14-12-2010, 21:01 ]
Tytuł: 

u mnie w GV 2006 zapaliła sie kontrolka filtra cząstek i tempomat też przestał działać, czy też wróci po skasowaniu błędu ?

Autor:  siubuk [ 14-12-2010, 21:49 ]
Tytuł: 

tak!!

Autor:  mariomix [ 15-12-2010, 21:29 ]
Tytuł: 

Dzisiaj podpinałem komputer ale nie w serwisie i wyskoczył błąd z przepustnicą, numeru błędu nie pamiętam a co ciekawe błąd nie dał się skasować. Chyba tylko serwis załatwi sprawę. Martwi mnie fakt iż kontrolka filtra cząstek może się sporadycznie zapalić jak go przytka i co, za każdym razem do serwisu żeby tempomat wrócił ? :sciana:

Autor:  siubuk [ 15-12-2010, 22:09 ]
Tytuł: 

ten typ tak ma

Autor:  mariomix [ 18-12-2010, 00:02 ]
Tytuł: 

Jeśli tak ma to niedługo zostaniemy razem, wczesniej była mazda 6 i nie było takich anomalii.PA PA SUZI

Autor:  Karwoś [ 18-12-2010, 12:44 ]
Tytuł: 

Tak ma Lancer tak ma SX4 - ale mazda 6 tak chyba nie miala - ale nie pamietam. Poza tym to całkiem logiczne - skoro jest jakaś niesprawnośćto lepiej żeby tempomatowi nie powierzać kontroli nad otwieraniem przepustnicy :)

Autor:  mariomix [ 18-12-2010, 20:39 ]
Tytuł: 

Wydaje mi się że tempomat by się przydał aby ustawić odpowiednie obroty i prędkość do przepalenia filtra cząstek.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/