Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
Suzuki Grand Vitara 1.9DDIS z 129KM na 165KM zmiana programu https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=71&t=5646 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | KrisB4 [ 24-11-2009, 23:46 ] |
Tytuł: | |
Fajnie. ![]() Szkoda że wykresy do bani. Co komu szkodzi zrobić je wg rpm lub prędkości pojazdu? Można by to wtedy jakoś sensownie porównać z czymkolwiek. A tak? Marketingowy kit żeby pokazać klientowi jak to się fura zbiera. ![]() |
Autor: | kiwi [ 25-11-2009, 18:33 ] |
Tytuł: | |
KrisB4 pisze: Fajnie.
![]() Szkoda że wykresy do bani. Co komu szkodzi zrobić je wg rpm lub prędkości pojazdu? Można by to wtedy jakoś sensownie porównać z czymkolwiek. A tak? Marketingowy kit żeby pokazać klientowi jak to się fura zbiera. ![]() Wykresy może i mało mówią, choć widać wzrosty. Jeżdżę GV już 2 lata więc wiem co auto teraz potrafi i wykres mi nie jest potrzebny do szczęścia. Dla mnie ważne: 1. Brak turbo-dziury. 2. Większa moc 3. Płynność przy wyprzedzaniu i to do maksymalnych obrotów. 4. Spalanie po mieście przy ciężkiej nodze 8,9 - 9,5 l/100km a było przez 2 lata na poziomie 10 - 11 l/100km ![]() |
Autor: | KrisB4 [ 25-11-2009, 19:45 ] |
Tytuł: | |
Ja wcale nie neguję Twoich odczuć w pkt. 1-4 Tylko że nikt postronny nie jest w stanie tego zachwalania ocenić ![]() Przedstawienie tego np w taki sposób mówi dużo więcej potencjalnym chętnym (to nie jest reklama ![]() ![]() ale to już w sumie zmartwienie nie Twoje tylko tej firmy z Krakowa ![]() |
Autor: | kiwi [ 30-11-2009, 19:42 ] |
Tytuł: | |
Świetnie. Wykres masz super. Szkoda, że nie na temat. Co ma Opel do Suzuki ! Gdybyś choć wrzucił wykres od Reanult dCi - o to moglibyśmy pogadać. Powiem tak, robisz komuś lub sobie reklamę. A o sposobie i tuningu silnika Suzuki masz pewnie wiedzę sprowadzającą się do zamieszczania innych charakterystyk. Wiem, że hamownia jest najlepsza i najdokładniejsza. Mnie chodziło tylko o to, że można tanio bo za 1200,00 zł zrobić silnik, a nie tak jak inni za prawie 3000,00 zł. |
Autor: | KrisB4 [ 30-11-2009, 21:57 ] |
Tytuł: | |
To ma Opel do Suzuki że używają tego samego silnika (fiatowski Multijet w SX4). Nie robię reklamy ani sobie ani tej firmie. Ten wykres miałem pod ręką a nie chciało mi się wycinać adresu firmy. Jak Cię to boli to dla Ciebie mogę to zamalować ok? Jaką mam wiedzę to moja sprawa i nic Ci do tego. Nie zajmuję się tuningiem diesli. Jak już to tylko dłubaniem w "olejakach" Suzuki i tylko prywatnie na własny użytek. Pytanie czy tanio oznacza dobrze? Polecam Magnez - obniża ciśnienie. Zdrówka życzę, no offence ![]() |
Autor: | Sebastian [ 30-11-2009, 22:36 ] |
Tytuł: | |
Panowie, spokojnie proszę. Szanowny kiwi a możnaby prosić o wykresy w zależności od prędkości obrotowej silnika, a nie sekund? Trochę się pozmieniało jak widzę od momentu gdy kończyłem szkołę, bo za moich czasów to wykresy na osi X miały jednostkę [obr./min] lub [rpm]. |
Autor: | KrisB4 [ 30-11-2009, 22:50 ] |
Tytuł: | |
KrisB4 pisze: Fajnie.
![]() gwoli wyjaśnienia Nic nie mam do samej modyfikacji i cieszę się że kiwi jest zadowolony, bo samym o tym myślę w moim SXie. Skrytykowałem jedynie graficzną prezentację wyników - która jak również Sebastian zauważył odbiega od standardu "branży". Podejrzewam że wykresy w funkcji obrotów nie dostaniesz bo pomiar jest robiony softem na iPhonie który wykorzystuje wbudowany w komórkę czujnik przyspieszeń. Bez sygnału z czujnika rpm nie da się tego przerobić. Nb. jest taki komputerek do motocykli (Veypor się zwie) który też umożliwia pomiar przyspieszeń i przeliczenie na moc, ale dzięki podłączeniu do ECU daje wykresy w funkcji rpm. Kolorowych snów ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |