Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 06-07-2025, 17:41

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: 24-11-2009, 20:13 
Offline

Rejestracja: 24-11-2009, 19:45
Posty: 3
Lokalizacja: Wieliczka
Cześć !
Muszę się troszkę pochwalić a przy okazji o coś zapytać.
Zmodyfikowałem oprogramowanie w sterowniku. Wykonała to jedna z firm w Krakowie. Teraz jest ( wynik z pomiarów ) około 165KM. Auto nie to samo. Brak turbo-dziury !!! Wyprzedzanie na trasie - bajka. Spalanie spadło średnio o 1 litr/100km. Po pierwszej jeździe uśmiech z twarzy nie schodził mi przez około 2 dni.
I teraz moje pytanie do forumowiczów. Czy ktoś coś zrobił z za krótkimi biegami w tym samochodzie. Przed chipem osiągałem maksimum 175 km/h a teraz na A4 uzyskałem według GPS 192 km/h a według licznika równiutkie 200 km/h ( licznik zamknięty), ale co z tego jak to były maksymalne obroty silnika.
Czy ktoś robił już coś takiego lub słyszał o "wydłużeniu" biegów.

ps. zmianę programu polecam jak najbardziej :lol: :!:

Przed modernizacją:
Obrazek

Po modernizacji:
Obrazek


Na górę
 Tytuł:
Post: 24-11-2009, 23:46 
Offline

Rejestracja: 22-12-2006, 22:03
Posty: 319
Lokalizacja: Wrocław
Fajnie. 8)
Szkoda że wykresy do bani.
Co komu szkodzi zrobić je wg rpm lub prędkości pojazdu?
Można by to wtedy jakoś sensownie porównać z czymkolwiek.
A tak?
Marketingowy kit żeby pokazać klientowi jak to się fura zbiera.
:?


Na górę
 Tytuł:
Post: 25-11-2009, 18:33 
Offline

Rejestracja: 24-11-2009, 19:45
Posty: 3
Lokalizacja: Wieliczka
KrisB4 pisze:
Fajnie. 8)
Szkoda że wykresy do bani.
Co komu szkodzi zrobić je wg rpm lub prędkości pojazdu?
Można by to wtedy jakoś sensownie porównać z czymkolwiek.
A tak?
Marketingowy kit żeby pokazać klientowi jak to się fura zbiera.
:?



Wykresy może i mało mówią, choć widać wzrosty. Jeżdżę GV już 2 lata więc wiem co auto teraz potrafi i wykres mi nie jest potrzebny do szczęścia.
Dla mnie ważne:
1. Brak turbo-dziury.
2. Większa moc
3. Płynność przy wyprzedzaniu i to do maksymalnych obrotów.
4. Spalanie po mieście przy ciężkiej nodze 8,9 - 9,5 l/100km a było przez 2 lata na poziomie 10 - 11 l/100km :D


Na górę
 Tytuł:
Post: 25-11-2009, 19:45 
Offline

Rejestracja: 22-12-2006, 22:03
Posty: 319
Lokalizacja: Wrocław
Ja wcale nie neguję Twoich odczuć w pkt. 1-4
Tylko że nikt postronny nie jest w stanie tego zachwalania ocenić ;)
Przedstawienie tego np w taki sposób mówi dużo więcej potencjalnym chętnym (to nie jest reklama :) )

Obrazek
ale to już w sumie zmartwienie nie Twoje tylko tej firmy z Krakowa :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-11-2009, 19:42 
Offline

Rejestracja: 24-11-2009, 19:45
Posty: 3
Lokalizacja: Wieliczka
Świetnie. Wykres masz super. Szkoda, że nie na temat.
Co ma Opel do Suzuki !
Gdybyś choć wrzucił wykres od Reanult dCi - o to moglibyśmy pogadać.
Powiem tak, robisz komuś lub sobie reklamę.
A o sposobie i tuningu silnika Suzuki masz pewnie wiedzę sprowadzającą się do zamieszczania innych charakterystyk.

Wiem, że hamownia jest najlepsza i najdokładniejsza.
Mnie chodziło tylko o to, że można tanio bo za 1200,00 zł zrobić silnik, a nie tak jak inni za prawie 3000,00 zł.


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-11-2009, 21:57 
Offline

Rejestracja: 22-12-2006, 22:03
Posty: 319
Lokalizacja: Wrocław
To ma Opel do Suzuki że używają tego samego silnika (fiatowski Multijet w SX4).
Nie robię reklamy ani sobie ani tej firmie.
Ten wykres miałem pod ręką a nie chciało mi się wycinać adresu firmy.
Jak Cię to boli to dla Ciebie mogę to zamalować ok?

Jaką mam wiedzę to moja sprawa i nic Ci do tego.
Nie zajmuję się tuningiem diesli.
Jak już to tylko dłubaniem w "olejakach" Suzuki i tylko prywatnie na własny użytek.

Pytanie czy tanio oznacza dobrze?

Polecam Magnez - obniża ciśnienie.

Zdrówka życzę, no offence :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-11-2009, 22:36 
Offline

Rejestracja: 21-09-2006, 12:35
Posty: 434
Lokalizacja: Wisła
Panowie, spokojnie proszę.

Szanowny kiwi a możnaby prosić o wykresy w zależności od prędkości obrotowej silnika, a nie sekund? Trochę się pozmieniało jak widzę od momentu gdy kończyłem szkołę, bo za moich czasów to wykresy na osi X miały jednostkę [obr./min] lub [rpm].


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-11-2009, 22:50 
Offline

Rejestracja: 22-12-2006, 22:03
Posty: 319
Lokalizacja: Wrocław
KrisB4 pisze:
Fajnie. 8)


gwoli wyjaśnienia

Nic nie mam do samej modyfikacji i cieszę się że kiwi jest zadowolony, bo samym o tym myślę w moim SXie.

Skrytykowałem jedynie graficzną prezentację wyników - która jak również Sebastian zauważył odbiega od standardu "branży".

Podejrzewam że wykresy w funkcji obrotów nie dostaniesz bo pomiar jest robiony softem na iPhonie który wykorzystuje wbudowany w komórkę czujnik przyspieszeń.
Bez sygnału z czujnika rpm nie da się tego przerobić.

Nb. jest taki komputerek do motocykli (Veypor się zwie) który też umożliwia pomiar przyspieszeń i przeliczenie na moc, ale dzięki podłączeniu do ECU daje wykresy w funkcji rpm.

Kolorowych snów :D


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]