Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
Nowa Grand Vitara (Escudo) 3.2 i 2.4 (2008) https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=71&t=3404 |
Strona 1 z 4 |
Autor: | Avalanche [ 30-06-2008, 17:56 ] |
Tytuł: | Nowa Grand Vitara (Escudo) 3.2 i 2.4 (2008) |
Suzuki Escudo 3.2 XS (japońska Grand Vitara): ![]() Wytęż wzrok i znajdź nowe elementy ![]() ![]() Silnik: Typ: N32A V6 DOHC 24V Moc: 224 KM przy 6200 obr/min Max moment: 284 Nm przy 3500 obr/min ![]() Suzuki Escudo 2.4 XG ![]() Silnik: Typ: J24B DOHC 16V Moc: 166 KM przy 6000 obr/min Max moment: 225 Nm przy 4000 obr/min ![]() |
Autor: | Avalanche [ 30-06-2008, 18:14 ] |
Tytuł: | |
I wnętrze: ![]() Fajny wyświetlacz komputera ![]() |
Autor: | czoboki [ 30-06-2008, 21:56 ] |
Tytuł: | |
To coś wystające to co to ma być? Dodatkowe lusterko? Hmmm... wyglda dziwnie. Wnętrze - przeniesienie wyświetlacza z konsoli pod prędkościomierz to dobre posunięcie, bo obecnie przy silnym nasłonecznieniu to nic nie widać. Ciekawe czy dodali jakies nowe funkcje? Jednak najfajniejsze to te silniki. |
Autor: | ukusek [ 30-06-2008, 22:08 ] |
Tytuł: | |
widać kierunkowskazy w lusterkach to pewnie też będą się elektrycznie składać. WRESZCIE. |
Autor: | Avalanche [ 30-06-2008, 23:09 ] |
Tytuł: | |
czoboki pisze: To coś wystające to co to ma być? Dodatkowe lusterko? Hmmm... wyglda dziwnie.
Nie bardzo wiem w jakim celu, ale w Japonii tak mają średnie i duże samochody. Oczywiście "nasza" będzie bez tego wyrostka ![]() |
Autor: | czoboki [ 01-07-2008, 21:02 ] |
Tytuł: | |
Avalanche pisze: czoboki pisze: To coś wystające to co to ma być? Dodatkowe lusterko? Hmmm... wyglda dziwnie. Nie bardzo wiem w jakim celu, ale w Japonii tak mają średnie i duże samochody. Oczywiście "nasza" będzie bez tego wyrostka ![]() Jeśli to jest szerokokątne lustro to na 100% pomaga w wyjeżdzaniu tylem w prawo. W naszym przypadku powinno byc po prawej i wówczas przy wykręcaniu tyłem w prawo pewnie by pomagało. Wygląda dziwnie, lecz to pewnie przez to że czlowiek preferuje symetryczne kształty |
Autor: | ukusek [ 01-07-2008, 21:11 ] |
Tytuł: | |
Na stronie http://www.suzuki.co.jp jak się wejdzie na zakładkę ESCUDO to otwiera się nowe okno z Indianą Jones - twarzą Escudo w Japonii i można obejrzeć dość długi film Promotion Video . Można na nim zauważyć tylne tarcze hamulcowe, kierunkowskazy w lusterkach, komputer zintegrowany z prędkościomierzem oraz dwa chyba nowe systemy Hiil Hold System i Hill Descent System wspomagające wjazd i zjazd ze wzniesienia. Kliknijcie też na zakładkę Diorama Adventure pokazującą w interaktywny sposób możliwości Escudo |
Autor: | Avalanche [ 01-07-2008, 22:03 ] |
Tytuł: | |
Jakoś nic nie obiło mi się o uszy, czy oczy o tych systemach (Hill Hold/Descent), ale jeżeli tak tam jest, to może wzięli to od Nissana w ramach współpracy ![]() Gdzieś za to przeczytałem, że nowa GV ma mieć aktywny tempomat :!: , a z drobiazgów: podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych ![]() |
Autor: | Avalanche [ 09-07-2008, 11:08 ] |
Tytuł: | |
Wersja europejska: 5d: ![]() 3d: ![]() i jeszcze jedno zdjęcie (Autoweek): http://www.adictoalmotor.com/wp-content ... vitara.jpg |
Autor: | Gallagher [ 20-08-2008, 18:45 ] |
Tytuł: | nowa GV-ka |
Avalanche pisze:
Ponoć ta wersja ma kosztować 125tysięcy. A te silniki wpakowane ponoć są z modelu koncepcyjnego. Japończycy puścili serię dość sporą testową jako egzemplarze weryfikacyjne pod kątem chłonności rynku w EU na większe litraże=Zasłyszane w ASO ![]() |
Autor: | Avalanche [ 30-09-2008, 11:22 ] |
Tytuł: | |
A na stronie SMP jest już wszystko, nawet ceny: http://www.suzuki.com.pl/car/salon_vitara2008-5dr.php |
Autor: | Mekintosh [ 30-09-2008, 21:45 ] |
Tytuł: | |
Avalanche pisze: A na stronie SMP jest już wszystko, nawet ceny:
http://www.suzuki.com.pl/car/salon_vitara2008-5dr.php Widać, że wersja Standard zmieniła nazwę na Comfort, dodali do niej aluminiowe 17", a zrezygnowali z elektrycznego sterowania szyb w drzwiach tylnych. ![]() ![]() No i podają, że 2.4 ma 169 KM, a nie 166, natomiast 3.2 V6 233 KM, a nie 224. |
Autor: | Avalanche [ 01-10-2008, 12:40 ] |
Tytuł: | |
Mekintosh pisze: No i podają, że 2.4 ma 169 KM, a nie 166, natomiast 3.2 V6 233 KM, a nie 224.
Te konie często jakoś się różnią na różnych rynkach. Są nawet przeliczniki PS>HP ![]() ![]() ![]() a tu mały tekst o nowych GV: http://moto.onet.pl/1510451,2243,artykul.html |
Autor: | piotrlob [ 01-10-2008, 17:15 ] |
Tytuł: | |
Witam... Dzisiaj nie w "swoich -lianowych i ignisowych" działach. Mam pytanie jako laik 4x4, czy GV ma ramę, tak jak Jimny? Tak jak (chyba) poprzednia wersja, bo to podobno wpływa nie tylko na właściwości terenowe, ale i na bezpieczeństwo. Logiczne -większa wytrzymałość i sztywność konstrukcji! Gdzie można poczytać o reduktorach i innych tego typu ustrojstwach? |
Autor: | Avalanche [ 01-10-2008, 17:43 ] |
Tytuł: | |
Nowa GV nie ma klasycznej ramy, tylko wbudowaną. Rys. : http://images.4wheeloffroad.com/feature ... +model.jpg z artykułu z AdMoto: nowa Grand Vitara też ma ramę, ale nie dźwiga ona całego nadwozia tylko została wspawana jako wzmocnienie w samonośną konstrukcję. Takie rozwiązanie spotyka się coraz częściej w segmencie 4x4 (np. Mitsubishi Pajero Pinin, Mitsubishi Pajero, Land Rover Discovery III, Land Rover Range Rover Sport), gdyż łączy dobre zachowanie na szosie z wytrzymałością na terenowe próby. |
Autor: | piotrlob [ 01-10-2008, 18:04 ] |
Tytuł: | |
dzięki za odpowiedź ![]() |
Autor: | Avalanche [ 01-10-2008, 19:50 ] |
Tytuł: | |
Kolejny krótki opis: http://www.moto.bstok.pl/?news=1769 Ciekawostki: głośnik centralny, grubsza szyba, przesuwany podłokietnik ![]() ![]() |
Autor: | Mekintosh [ 01-10-2008, 20:47 ] |
Tytuł: | |
Avalanche pisze: a tu mały tekst o nowych GV:
http://moto.onet.pl/1510451,2243,artykul.html Najbardziej to mi się podoba: "...pozwala rozpędzić Grand Vitarę do prędkości 185 km/h w czasie 11,7 sekundy" ![]() ![]() |
Autor: | Avalanche [ 04-10-2008, 19:29 ] |
Tytuł: | |
Amerykański filmik z testu GV MY2009 - wersja topowa 3.2 V6. http://www.youtube.com/watch?v=2QPPifJaAfg |
Autor: | Avalanche [ 09-10-2008, 16:16 ] |
Tytuł: | |
Dużo o nowej GV z RoadLooka: http://www.roadlook.pl/premiery/suzuki- ... leria.html |
Autor: | ChaMeLeon [ 14-10-2008, 21:04 ] |
Tytuł: | |
czoboki pisze: Avalanche pisze: czoboki pisze: To coś wystające to co to ma być? Dodatkowe lusterko? Hmmm... wyglda dziwnie. Nie bardzo wiem w jakim celu, ale w Japonii tak mają średnie i duże samochody. Oczywiście "nasza" będzie bez tego wyrostka ![]() Jeśli to jest szerokokątne lustro to na 100% pomaga w wyjeżdzaniu tylem w prawo. W naszym przypadku powinno byc po prawej i wówczas przy wykręcaniu tyłem w prawo pewnie by pomagało. Wygląda dziwnie, lecz to pewnie przez to że czlowiek preferuje symetryczne kształty W Japonii takie lusterka to standard a to dla tego ze żółci maja kierownice po prawej stronie ![]() Jak dla mnie to ta nowa/stara vitara niczym się nie rożni i tylko szkoda na nia słowa nowa bo powoli traci ono swoje znaczenie. Ktoś chciał jeszcze przed końcem roku co nie co zarobić i mamy ot takiego ZONK'a ![]() ps. konkurencja juz dawno ma składane el. lusterka i kierunkowskazy w nich, zeby jeszcze diody dodali a tu lipa nic null załamka jestem na NIE ![]() |
Autor: | czoboki [ 15-10-2008, 07:45 ] |
Tytuł: | |
ChaMeLeon pisze: Jak dla mnie to ta nowa/stara vitara niczym się nie rożni
Zewnętrznie faktycznie niewiele, natomiast bardzo dobrze, że są nowe silniki. Miałem okazję jeździć nową GV z silnikiem 2,4. Całkiem fajnie to jedzie. Jeździłem co prowada tylko w terernie (piach) i nie bardzo moge porównać z silnikiem 2.0, lecz ogólnie podobało mi się. Przeniesienie wyświetlacza to kwestia gustu i przyzwyczajenia. Dobrze, że dodali nowe funkcje wyświetlacza dotyczące spalania. Kierunkowskazy w lusterkach i elektryczne składanie - juz kiedyś pisałem o tym - mam mieszne uczucia. Nie wiem czy te nowe lusterka wytrzymały by uderzenia jakie ostatnio zniosły moje. Jadąc przez las uderzyłem lusterkiem w drzewo, lusterko się złożyło, nie wiem czy w tym nowym nie stałoby się coś z mechanizmem składania i czy wytrzymałby plastik. |
Autor: | Rafał 88888888 [ 15-10-2008, 12:07 ] |
Tytuł: | |
Mam pytanie do mądrzejszych w tym temacie, jako laik. W starych Vitarch chyba była rama? Które są lepiej skonstruowane jeśli chodzi o właściwości 4x4- Vitary, Grand Vitary czy nowsze Grand Vitary? |
Autor: | Rafał 88888888 [ 15-10-2008, 12:11 ] |
Tytuł: | |
I to jest oryginalny japoniec tak jak SX4 sedan? |
Autor: | czoboki [ 15-10-2008, 12:30 ] |
Tytuł: | |
Rafał 88888888 pisze: Mam pytanie do mądrzejszych w tym temacie, jako laik. W starych Vitarch chyba była rama? Które są lepiej skonstruowane jeśli chodzi o właściwości 4x4- Vitary, Grand Vitary czy nowsze Grand Vitary? Na ramie są lepsze do terenu. Tak twierdza wszyscy ludzie mający coś wspólnego z offroad ![]() Rafał 88888888 pisze: I to jest oryginalny japoniec tak jak SX4 sedan?
Z tego co mi wiadomo GV jest robiona w Japonii (chyba tylko na rynek USA sa robione poza Japonią) |
Strona 1 z 4 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |