Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
GV II 2.0 szarpanie podczas jazdy / glosna praca https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=71&t=15326 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Shaoii [ 22-07-2017, 19:15 ] |
Tytuł: | GV II 2.0 szarpanie podczas jazdy / glosna praca |
Witam wszystkich Od niedawna jestem posiadaczem GV II rok 2007. Problem ktory u mnie wystepuje wprawia mechanikow jak i mnie w male zaklopotanie. Po kolei. Gdy odpalam auto (zimne) z silnika (tak lokalizuje) wydobywa sie dosyc dziwny dzwiek. Mianowicie ja sam odbieram to tak jakby w srodku "latal" jakis kawalek blachy i obijal sie o inne. Problem znika gdy auto sie rozgrzeje jednak pojawia sie ponownoe gdy auto pracuje na poziomie 2000-2500 obrotow. Na wyzszych obrotach dzwiek zanika. Dodam ze silnik na postoju pracuje bardzo rowno o cicho. Wracajac do obrotow -w tym miejscu pojawia sie problem numer 2. Podczas jazdy z predkoscia ok. 80km/h i przy ok 2000 obrotow auto zaczyna szarpac. Gdy dodam gazu samochod dostaje odpowiedniej mocy, przestake szarpac i zachowuje sie normalnie. Gdy jednak zwolnie do wczesniej podanych wartosci problem wraca. Pomysly ktore mam by naprawic problem: 1. Spr katalozator bo moze byc zerwany 2. Moze cos dzieje sie z lancuchem rozrzadu Suzuki jak wspomnialem jest z 2007 roku. Silnik 2.0 benzyna. Podtlenku LPG brak ( chodz chce zamontowac). Skrzynia automatyczna Dodam iz ze skrzynia jest wszystko ok - byla sprawdzona przez fachowca z prawdziwego zdarzenia. 2 dni temu odkrylem jeszcze jeden fakt: Pod plastikowa obudowa w polnocnej czesci silnika znajduje sie wiazka kabelkow z kostka. Gdy ja ruszylem silnik zgasl bez kaszlniecia (kostka sie noe odpiela) Potrzebuje pomyslow drodzy forumowicze dotyczacych problemu. Moze komus kiedys zdarzyla sie podobna sytuacja. Albo slyszal cos co moze nim pomoc nim auto trafi do ostatniego mechanika ( chwilowo chlop na urlopie) ktoremu ufam w kwesti napraw auta. Poprzednicy rozkladali rece Jeszcze raz prosze o pomoc i z gory za nia dziekuje Za bledy przepraszam Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka |
Autor: | czoboki [ 23-07-2017, 13:05 ] |
Tytuł: | Re: GV II szarpanie podczas jazdy / glosna praca |
Ten dźwięk to może być luźna któraś osłona. Może też być kwestia przesuniętego, na wieszakach, wydechu. Po uruchomieniu na zimno dociśnij rurę wydechową w różne strony i zobacz czy dźwięk znika czy nie. |
Autor: | wziuuuuu [ 25-07-2017, 23:23 ] |
Tytuł: | Re: GV II szarpanie podczas jazdy / glosna praca |
Shaoii pisze: Gdy odpalam auto (zimne) z silnika (tak lokalizuje) wydobywa sie dosyc dziwny dzwiek. Mianowicie ja sam odbieram to tak jakby w srodku "latal" jakis kawalek blachy i obijal sie o inne. Górna osłona katalizatora - wystarczy podgiąć. Jeżeli to nie pomoże to przy kolejnej wymianie oleju spróbuj oryginalny filtr. U mnie to pomogło. Shaoii pisze: Problem znika gdy auto sie rozgrzeje jednak pojawia sie ponownoe gdy auto pracuje na poziomie 2000-2500 obrotow. To już bardziej ta osłona od katalizatora. U mnie brzęczało ok. 2900 - 3100. Wystarczy co 3-4 msc podgiąć osłonę. Zasadniczo to brzęczenie = osłona od kata, klekot na zimnym = nieoryginalny filtr oleju. To możesz zrobić najmniejszym kosztem.Shaoii pisze: Podczas jazdy z predkoscia ok. 80km/h i przy ok 2000 obrotow auto zaczyna szarpac. Te silniki nie lubią niskich obrotów. Rozumiem, że na innych biegach przy tych 2k rpm problemu nie ma?Shaoii pisze: 2. Moze cos dzieje sie z lancuchem rozrzadu Obsłuchaj silnik stetoskopem diagnostycznym. Kosztuje to ok. 20 - 30 zł. Jeżeli będzie grzechotać dziwnie z przodu silnika to problem jest z łańcuchem. Jeżeli będzie słychać normalną pracę to raczej nie. Tyle możesz zrobić sam. |
Autor: | Shaoii [ 17-08-2017, 09:28 ] |
Tytuł: | Re: GV II szarpanie podczas jazdy / glosna praca |
Dlugo to trwalo ale: Autko obsluchane stetoskopem i dzwiek z przodu. Zupelnie przy okazji auto zostalo sprawdzine pod wzgledem elektryki. Wszystko jest ok za wyjatkiem jednego szczegolu. Mianowicie zostal wymieniony czujnik polozebia walka rozrzadu. Mial na sobie opilki metalowe oraz cos oleistego jednak martwi mnie kolor szary tej substancji. Bo ze tam jest olej to wiem. Tu tez mam pytanie: ike moze kosztowac wymiana rozrzadu ( przypominam ze jest lancuch) bo nakprawdopodobniej wlasnoe tam tkwi przyczyna dziwnego dzwieku co jak soe okazalo poprzez wymieniony czujnik mialo wplyw na szarpanie podczas jazdy Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |