Wracamy do tematu....
Założyłem inne koła, a mianowicie Goodyear Wrangler at/sa+ na stalówkach R16 i nadal to samo
Cytuj:
przy prędkościach 60 -80 km/h odczuwam lekkie mrowienie w kierownicy, natomiast przy prędkości 100 km/h jest już prawie nie wyczuwalne
przy tych oponach to i przy "100-ce" coś tam czuć na kierownicy.
Mechanik, stwierdził, że takie zjawisko może występować szczególnie przy takich oponach (auto było na Goodyear Efficientgrip SUV), zgodzicie się z tym
Dziwne, albo wcześniej byłem tak zauroczony Zuzią, że nie widziałem wad

(auto sprawdzane w ASO) albo zbieg okoliczności, że po wyminie opon coś zaczyna się ujawniać, tylko co
Inny pomysł to łożyska, jak je sprawdzić
Ponadto z innej beczki, zwróciłem uwagę, że mrowienie występuje na gałce zmiany biegów na biegu jałowym, też jest tak w waszych Zuziach
Kolejne pytanie może powiązanie z tematem, tego mrowienia w kierownicy. Czy poduszki silnika i skrzyni biegów da się sprawdzić bez ich demontażu
