Sam jestem ciekaw, zrobiłem już prawie 300 km i wszystko super a nawet wydaje się że silnik jeszcze nigdy tak ładnie nie chodził jak teraz (płynnie i równiutko)
Dwa dni temu wieczorem (wyczytałem na forum BMW) umyłem benzyną ekstrakcyjną (innego środka nie miałem) czujnik w przepływomierzu (zawsze się te przeplywki wymieniało ale o myciu nie słyzałem), z jednej strony czujnik był czysty ale z drugiej cała powierzchnia była pokryta warstwą grubej takiej czarnej sadzy-smaru, o dziwo sadza ta była nie z czoła czujnika gdzie ma pierwszy kontakt z powietrzem ale od tyłu, oraz dodatkowo umyłem przepustnicę.
Od tego momentu jak ręką odjął. Nie jestem ekspertem ale wydaje mi się że jak przepływka miała zły odczyt to przepustnica alektroniczna mogła szfankować stąd to gaśniecie na wolnych obrotach, bogata mieszanka czy poszarpywania itp.
Zobacz u siebie, nic cię to nie bedzię kosztowało a może poprawi (przy ruszaniu z tym gazem) w twoim przypadku, w BMW za podtrzymanie obrotów przy ruszaniu bez sprzęgła odpowiada silniczek krokowy, tutaj może umycie przepływki no i od razu przepustnicy pomoże , co ci szkodzi sprawdz.
Trochę sceptycznie podchodzę to tego że ten zabieg to było to ale wszystko na to wskazuję , zobaczymy poczekamy na pewno dam znać w każdym bądz razie silnik pracuje super.
Dodatkowo poniżej podaję linka do mojego chomika gdzie zamieściłem plik pdf w języku angielskim ale google ma teraz takiego tłumacza że można całe strony pdf tłumaczyć online(serwisówka dla GV II silnika 1,6i oraz 2.0i którą to posługuje się ASO a który to przesłał mi jeden gość z forum BMW na które uczęszczam i polecam ze względu na konkretne odpowiedzi i fachową poradę jeżeli chodzi o BMW
http://www.dziadkowozy.comserwisówka do silnika poniżej:
http://chomikuj.pl/katar14/Dokumenty/Su ... 0A+Engines)+2005+-+2008,5316194482.rar(archive)