| Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
| Serwisowanie GV2 https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=71&t=13115 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | peterka [ 28-01-2016, 10:59 ] |
| Tytuł: | Serwisowanie GV2 |
Od 2 tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem GV2 z automatem (ostatnie 2.0) prod 2009 zakup 1wł w 2010. Z PL ASO, garażowany, serwisowany ..no właśnie co 1.5 do 2 lat. Ze wzg na mikroskopijny przebieg 31tys km. Na co należy zwrócić uwagę i w co zainwestować lub wymienić ze wzg na wiek ? Z czym można jeszcze poczekać? No i ten miekki lakier. Włascicielka przerysowała ..paznokciami drzwi w okolicach klamki. Macie jakieś patenty na zabezpieczenie lakieru? Jezdziło po Wawie na odcinkach 5-7 km. Kolega niedawno kupił nową vitarę. Zadowolony z wyposażenia i wyglądu. Jeżeli chodzi o dzielność terenową to woli nie sprawdzać. Miał Dustery i sobie chwalił dzielność tego auta, zdecydowanie większy prześwit i..mniej się martwił o uszkodzenia. Zrobiliśmy sobie wycieczkę nad jezioro.Auto postawił k.zwykłej corsy. Mówi mi tak: " zobacz, ten prześwit jak w zwykłej osobówce Dało mi to trochę do myślenia. Ostatni dzwonek żeby zdecydować się na auto które zawsze mi się podobało. Spełniłem swoje marzenie bez kompromisów. Aa żeby tak słodko nie było : po 300km jazdy urwała się skorodowana śruba i hałasował kawałek blachy w okolicach wydechu. Kawałek drutu załatwił sprawę w 2 minuty. No i wydech z lekko rdzawym nalotem. Auto często stało. Ex właściciele mieli "najlepsze pod słońcem" służbowe auta Honda hrv z pl aso z przebiegiem 145tys km na sprzedaż. Jakby co to proszę pytać na pw |
|
| Autor: | uciu [ 28-01-2016, 12:12 ] |
| Tytuł: | Re: Serwisowanie GV2 |
Kupiłem rok temu podobne auto z przebiegiem 50tyś z 2007. Właścicielka tez dojeżdżała nim tylko do roboty 5km dziennie w 1 strone. Na weekendy mieli wieksze wygodniejsze auto. Po zakupie okazało się ze rozrząd do wymiany - silnik był wiecznie niedogrzany, łańcuch się wyciągną - rozrząd dzwonił na wolnych obrotach przy delikatnym wciskaniu gazu Mam tez do wymiany katalizator bo jest cały zawalony syfem - auto nie jezdziło szybko, nie jezdziło na trasie wiec... nic sie nie wypalało. Poza tym OK. Butle wsadziłem pod auto bo szkoda mi było bagażnika :-) |
|
| Autor: | czoboki [ 28-01-2016, 12:14 ] |
| Tytuł: | Re: Serwisowanie GV2 |
Lakier - niestety, taki jest. Można przykleić folię pod klamki. Prześwit - 19 cm to faktycznie niewiele, ale bez przesady Korozja - zrobić zabezpieczenie uciu, tak z ciekawości gdzie pod auto? W miejsce zbiornika? |
|
| Autor: | uciu [ 28-01-2016, 13:06 ] |
| Tytuł: | Re: Serwisowanie GV2 |
czoboki pisze: uciu, tak z ciekawości gdzie pod auto? W miejsce zbiornika? Butla jest w miejscu tylnego tłumika a zamiast niego są 2 po środku auta - są wnęki na nie - nawet przygotowane są haki:-) Z minusów jest to ze ten mini schowek w bagażniku trzeba było wyciąć. Oczywiście można go nie wycinać ale wtedy butla schodzi niżej. Ogolnie wszystko jest OK - butli nie widać wcale - cała chowie się za zderzakiem. Zmieścił się walec 52litry Mam tak jak tu (polecam damania:-): http://lpg-forum.pl/post125931.html?hilit=grand%20vitara#p125931 A tu jest bez wyciętego schowka: http://lpg-forum.pl/suzuki-grand-vitara-2-0-16v-t45792.html a to moje: http://zapodaj.net/9a640373463d0.jpg.html http://zapodaj.net/69839b8fc1ff7.jpg.html http://zapodaj.net/c2dca669eafb7.jpg.html http://zapodaj.net/fec2045114779.jpg.html http://zapodaj.net/65cb66456ac97.jpg.html http://zapodaj.net/21ae3e45c29b2.jpg.html http://zapodaj.net/d273e19ac9972.jpg.html http://zapodaj.net/0ad540ecebb9c.jpg.html http://zapodaj.net/ddfd1bb354391.jpg.html Pozdrawiam |
|
| Autor: | peterka [ 28-01-2016, 17:55 ] |
| Tytuł: | Re: Serwisowanie GV2 |
dzięki za sugestie. Silnik ..odpukać chodzi równo...i niech tak zostanie butlę zakładam do bagażnika od strony pasażera. Ten zamykany schowek z lewej bardzo fajny , dlatego go zostawiam. Ten patent z butlą lpg, fajny ale nie do końca legalny i bezpieczny chyba? Opony w przyszłości dam o profilu 75 ( mam 16tki) i to chyba najprostszy sposób na dźwignięcie auta. Zrobiłem tak z hrvką i jest ok. Pisałem o prześwicie w nowej vitarze. Dla kolegi to terenowa degradacja w porównaniu z Dusterem , i wyposażeniowy awans na korzyść nowej vitary ( dodatki związane z bezpieczeństwem). Stres jest: Oczekuje że to auto będzie równie bezproblemowe i bezawaryjne jak wspomniana honda hrv. puki co w mojej stajni są te pierwsze trzy : http://www.motortrader.com/surveys/warr ... 17-12-2014 |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|