Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
Serwisowanie GV2 https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=71&t=13115 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | peterka [ 28-01-2016, 10:59 ] |
Tytuł: | Serwisowanie GV2 |
Od 2 tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem GV2 z automatem (ostatnie 2.0) prod 2009 zakup 1wł w 2010. Z PL ASO, garażowany, serwisowany ..no właśnie co 1.5 do 2 lat. Ze wzg na mikroskopijny przebieg 31tys km. Na co należy zwrócić uwagę i w co zainwestować lub wymienić ze wzg na wiek ? Z czym można jeszcze poczekać? No i ten miekki lakier. Włascicielka przerysowała ..paznokciami drzwi w okolicach klamki. Macie jakieś patenty na zabezpieczenie lakieru? Jezdziło po Wawie na odcinkach 5-7 km. Kolega niedawno kupił nową vitarę. Zadowolony z wyposażenia i wyglądu. Jeżeli chodzi o dzielność terenową to woli nie sprawdzać. Miał Dustery i sobie chwalił dzielność tego auta, zdecydowanie większy prześwit i..mniej się martwił o uszkodzenia. Zrobiliśmy sobie wycieczkę nad jezioro.Auto postawił k.zwykłej corsy. Mówi mi tak: " zobacz, ten prześwit jak w zwykłej osobówce ![]() Dało mi to trochę do myślenia. Ostatni dzwonek żeby zdecydować się na auto które zawsze mi się podobało. Spełniłem swoje marzenie bez kompromisów. Aa żeby tak słodko nie było : po 300km jazdy urwała się skorodowana śruba i hałasował kawałek blachy w okolicach wydechu. Kawałek drutu załatwił sprawę w 2 minuty. No i wydech z lekko rdzawym nalotem. Auto często stało. Ex właściciele mieli "najlepsze pod słońcem" służbowe auta ![]() Honda hrv z pl aso z przebiegiem 145tys km na sprzedaż. Jakby co to proszę pytać na pw ![]() |
Autor: | uciu [ 28-01-2016, 12:12 ] |
Tytuł: | Re: Serwisowanie GV2 |
Kupiłem rok temu podobne auto z przebiegiem 50tyś z 2007. Właścicielka tez dojeżdżała nim tylko do roboty 5km dziennie w 1 strone. Na weekendy mieli wieksze wygodniejsze auto. Po zakupie okazało się ze rozrząd do wymiany - silnik był wiecznie niedogrzany, łańcuch się wyciągną - rozrząd dzwonił na wolnych obrotach przy delikatnym wciskaniu gazu Mam tez do wymiany katalizator bo jest cały zawalony syfem - auto nie jezdziło szybko, nie jezdziło na trasie wiec... nic sie nie wypalało. Poza tym OK. Butle wsadziłem pod auto bo szkoda mi było bagażnika :-) |
Autor: | czoboki [ 28-01-2016, 12:14 ] |
Tytuł: | Re: Serwisowanie GV2 |
Lakier - niestety, taki jest. Można przykleić folię pod klamki. Prześwit - 19 cm to faktycznie niewiele, ale bez przesady ![]() ![]() ![]() Korozja - zrobić zabezpieczenie ![]() uciu, tak z ciekawości gdzie pod auto? W miejsce zbiornika? |
Autor: | uciu [ 28-01-2016, 13:06 ] |
Tytuł: | Re: Serwisowanie GV2 |
czoboki pisze: uciu, tak z ciekawości gdzie pod auto? W miejsce zbiornika? Butla jest w miejscu tylnego tłumika a zamiast niego są 2 po środku auta - są wnęki na nie - nawet przygotowane są haki:-) Z minusów jest to ze ten mini schowek w bagażniku trzeba było wyciąć. Oczywiście można go nie wycinać ale wtedy butla schodzi niżej. Ogolnie wszystko jest OK - butli nie widać wcale - cała chowie się za zderzakiem. Zmieścił się walec 52litry Mam tak jak tu (polecam damania:-): http://lpg-forum.pl/post125931.html?hilit=grand%20vitara#p125931 A tu jest bez wyciętego schowka: http://lpg-forum.pl/suzuki-grand-vitara-2-0-16v-t45792.html a to moje: http://zapodaj.net/9a640373463d0.jpg.html http://zapodaj.net/69839b8fc1ff7.jpg.html http://zapodaj.net/c2dca669eafb7.jpg.html http://zapodaj.net/fec2045114779.jpg.html http://zapodaj.net/65cb66456ac97.jpg.html http://zapodaj.net/21ae3e45c29b2.jpg.html http://zapodaj.net/d273e19ac9972.jpg.html http://zapodaj.net/0ad540ecebb9c.jpg.html http://zapodaj.net/ddfd1bb354391.jpg.html Pozdrawiam |
Autor: | peterka [ 28-01-2016, 17:55 ] |
Tytuł: | Re: Serwisowanie GV2 |
dzięki za sugestie. Silnik ..odpukać chodzi równo...i niech tak zostanie ![]() butlę zakładam do bagażnika od strony pasażera. Ten zamykany schowek z lewej bardzo fajny , dlatego go zostawiam. Ten patent z butlą lpg, fajny ale nie do końca legalny i bezpieczny chyba? Opony w przyszłości dam o profilu 75 ( mam 16tki) i to chyba najprostszy sposób na dźwignięcie auta. Zrobiłem tak z hrvką i jest ok. Pisałem o prześwicie w nowej vitarze. Dla kolegi to terenowa degradacja w porównaniu z Dusterem , i wyposażeniowy awans na korzyść nowej vitary ( dodatki związane z bezpieczeństwem). Stres jest: Oczekuje że to auto będzie równie bezproblemowe i bezawaryjne jak wspomniana honda hrv. puki co w mojej stajni są te pierwsze trzy : http://www.motortrader.com/surveys/warr ... 17-12-2014 |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |