Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl
https://www.suzukiklub.pl/forum/

Kupno Vitarki
https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=71&t=12662
Strona 1 z 1

Autor:  wojtisek1 [ 09-10-2015, 16:12 ]
Tytuł:  Kupno Vitarki

Milośnicy i użytkownicy!!
Noszę sie z zamairem kupna Vitary z 2 litrową benzynką http://allegro.pl/suzuki-grand-vitara-2 ... 13351.html
Pytanie bardzo szerokie i zdaje sobie sprawę z niejednoznacznej odpowiedzi.
Ale czy warto, czy jesteście zadowoleni?? Bedzie to drugie auto w rodzinie o rocznym małym przebiegu około 5 tyśkm
Jestem kompletnie zielony w temacie tej marki i modelu , ale poprostu mi sie podoba , a z racji wieku chcę już trochę wyższy pojazd. Na co zwrocić szczególna uwagę dyskwalifikująca zakup tego egzemplarza ??
Da radę zima polatać bokami ?? :)

Autor:  kipulo [ 09-10-2015, 18:33 ]
Tytuł: 

Jezdziłem krótka 2.0 -piękne auto tyle ze w starej budzie.Auto narwiste czasami trudne do opanowania,skacze bryka na koleinach-ramowa konstrukcja,ale na trasie pięknie szła.Wszedzie wjedzie i wyjedzie tyle że 4-os,,dlatego zamieniłem na GV I 5-OS.ta która wybrałes pewnie już nie ma ramy i bedzie się prowadzic poprawnie resztę niech się wypowiedzą koledzy którzy takowe uzytkują

Autor:  sewmustaf [ 10-10-2015, 07:31 ]
Tytuł: 

polecam ! silnik 2.0 benzyna zwrócić uwagę na rdzę będzie na tylnych nadkolach ale to nie jest taki duży problem, z wycieków to spodkałem się przy większych przebiegach na wyjściu wału do tyłu z reduktora tam lubi cieknąć
może nie ma typowej ramy ale konstrukcja ramowa jest zespolona razem z podłogą też nie jest to głopi pomysł. w terenie daje sobie radę nie gorzej niż starszy model gv1, no i duży plus za napęd! i tańsze częśći niż do starszej i nowe i używane. Jak dla mnie mogła by mniej spalić bo wychodzi w granicy 13-15l ale czy to tak aż dużo?
resztę szukaj na forum bo jest troche różnych podpowiedzi.

Autor:  leniwiec [ 11-10-2015, 08:01 ]
Tytuł: 

wojtisek1 pisze:
Milośnicy i użytkownicy!!
Noszę sie z zamairem kupna Vitary z 2 litrową benzynką http://allegro.pl/suzuki-grand-vitara-2 ... 13351.html
Pytanie bardzo szerokie i zdaje sobie sprawę z niejednoznacznej odpowiedzi.
Ale czy warto, czy jesteście zadowoleni?? Bedzie to drugie auto w rodzinie o rocznym małym przebiegu około 5 tyśkm
Jestem kompletnie zielony w temacie tej marki i modelu , ale poprostu mi sie podoba , a z racji wieku chcę już trochę wyższy pojazd. Na co zwrocić szczególna uwagę dyskwalifikująca zakup tego egzemplarza ??
Da radę zima polatać bokami ?? :)


Ten silnik jest troche za słaby do tej budy,no chyba,że lubisz podziwiać widoki :D

GV II coś spieprzyli,że bierze olej i to niemało,lepiej już kupić gv1 z tym silnikiem,no i bokami polatasz,bo można napęd przedni odłączyć :)
Jednak,jeśli samochodem ma jeździć kobieta,to lepszy jest stały napęd w gv II,bo w I trzeba pilnować wajchy.

Autor:  sewmustaf [ 11-10-2015, 08:41 ]
Tytuł: 

dla mnie wystarczający 140 km! nawet i wyprzedzić się da, oleju po3000km wzięła mi może 1mm na szabelce na lpg, no i podstawa właśnie stały 4x4 bardzo bezpieczne, miałem gv1 i czasem sama chciała latać bokiem , nie polecam, no w gv1 na plus był most bo miała więszy wykrzyż,

Autor:  Lesiorip [ 13-10-2015, 08:36 ]
Tytuł: 

WERSJA EXKLUCIVE :lol:

Autor:  Robert75 [ 13-10-2015, 09:08 ]
Tytuł: 

Też się uśmiałem WERSJA EXKLUCIVE :)
Tak poważnie to ludzie piszą berze olej, silnik na łańcuchu a wymieniać trzeba i jakieś tam inne pierdoły, ja napiszę od siebie, brat ma RAV4, ja mam GV2 2.0 manual LPG, ojciec GV@ 2.0 automat LPG. Tam gdzie ja i ojciec spokojnie wjeżdżamy mój brat może pomarzyć :) Silnik: mój miesięczny przebieg to około 2500km olej wymieniam co 10000-12000km przy tym przebiegu dolewam może 500ml oleju. MINUSY hmm... może mały bagażnik. Plusy uśmiech moich dzieci kiedy woda z kałuż w lesie przelewa się nad samochodem :)

Autor:  rolkos [ 14-11-2015, 23:21 ]
Tytuł: 

Podłączę się do tematu. Chcę kupić samochód na długie wycieczki i lekki off-road. Tak żeby na wypad do Rumunii starczył (niezawodny), dało się trochę podnieść zawieszenie i wjechać na jakiś rajd w klasie turystycznej. GV 2 się nada? Zastanawiam się nad silnikami benzynowymi, 2.0 wydaje się trochę słaby, 2.4 to samochody po 2008 roku(drogie). Czy warto się interesować silnikami 2.7 i 3.2? Widziałem kilka GV ze Stanów w rozsądnej cenie, tylko czy nie jest to jakaś pomyłka? Jak z korozją w GV2?

Autor:  leniwiec [ 15-11-2015, 11:43 ]
Tytuł: 

rolkos pisze:
Podłączę się do tematu. Chcę kupić samochód na długie wycieczki i lekki off-road. Tak żeby na wypad do Rumunii starczył (niezawodny), dało się trochę podnieść zawieszenie i wjechać na jakiś rajd w klasie turystycznej. GV 2 się nada? Zastanawiam się nad silnikami benzynowymi, 2.0 wydaje się trochę słaby, 2.4 to samochody po 2008 roku(drogie). Czy warto się interesować silnikami 2.7 i 3.2? Widziałem kilka GV ze Stanów w rozsądnej cenie, tylko czy nie jest to jakaś pomyłka? Jak z korozją w GV2?


Do offroadu lepiej się nadaje GV I z uwagi na ramę,większy wykrzyż,łatwość liftowania.
Do turystyki może jeszcze lepiej nadawałaby się XL7 z uwagi na większy bagażnik,no i sam silnik jest fajny 2,7V6.

W gV2 też jest 2,7v6,ale regulacja luzów zaworowych płytkami jest trochę upierdliwa.
3,2 fajny silnik,ale rzadko spotykany,więc będzie problem z ewentualnymi częściami do niego.
Co do egzemplarzów z USA,to uważaj,bo często są tylko z napędem na tył !Poznasz po braku pokrętła od napędów na desce.

Autor:  Anndybo [ 17-11-2015, 20:19 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Do offroadu lepiej się nadaje GV I z uwagi na ramę,większy wykrzyż,łatwość liftowania.
Do turystyki może jeszcze lepiej nadawałaby się XL7 z uwagi na większy bagażnik,no i sam silnik jest fajny 2,7V6.


nie no, w GVII tez jest rama ale zintegrowana z nadwoziem. Jest tez oprócz silnika 2.7 silnik 3.2 montowany chyba przez dwa lata (2009 -2010), przynajmniej w wersji USA.
Sam jezdze automatem 2.7 z przełącznikiem napędów i sobie chwale.
Bez przełącznika napędów były też wersje 4x4, po prostu cały czas 4H. Ale to mozna sprawdzic tylko wchodząc pod auto sprawdzając czy jest przedni dyfer i przedni wał.
jeśli są oba dyfry przedni i tylny i oba wały a nie ma przełącznika to jest to wersja 4x4H.
tutaj parę filmików z GV na lekkim offroad. https://www.youtube.com/playlist?list=P ... UyrgSYkbRG

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/