no niestety. 4x4 tylko na chwilę obecną w manualu. ropniaków na razie też nie będzie.
Autko fajne. wynegocjowałem tylko 2tys /lojalka za posiadane już suzuki/. Sprzedawca pokazał mi wnękę na koło zapasowe. wg niego się zmieści. zestaw naprawczy rozbebłany na takiej płycie piankowej.
Wg info powyżej chciałem zyskać 60tysi na zakupie..płacąc powiedzmy 12tys
Prawda jest taka 76tys pln po upuscie lojalnościowym za4x4 bez cvt. Czas oczekiwania 2 miesiące.
Auto wygląda dużo lepiej niż scross. Natomiast scross ma prawdziwy zapas i jest funkcjonalniejszy. Z rocznika 2014 jest sens brac scrossa. Ceny minimum 10tys niższe w porównaniu z zeszłym rokiem.
Przysiadłem sobie w GV2, i jakoś bicie serca mocniejsze:). To auto wizualnie jest genialne. suvy dupy nie urywają, bo niskie ale wykończenie bardzo przyjemne.
Podobno ceny vitar mają podskoczyć. Nie wiem czy to nie jest sprytny zabieg sprzedawcy.