Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
Lift GV tylko na sprężynach. https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=71&t=11767 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | johny [ 01-09-2014, 10:31 ] |
Tytuł: | Lift GV tylko na sprężynach. |
Witam, jestem nowy więc się ładnie przywitam ![]() ![]() |
Autor: | MrGregornett [ 02-09-2014, 06:18 ] |
Tytuł: | Re: Lift GV tylko na sprężynach. |
johny pisze: Witam, jestem nowy więc się ładnie przywitam w zestawie komplet na przód i tył: amortyzatory MacPhersona (2szt.), amortyzatory (2szt.), sprężyny (4szt.)
![]() ![]() |
Autor: | johny [ 02-09-2014, 08:26 ] |
Tytuł: | |
Wiem, że w zestawie jest komplet, ale sprzedawcy Ironmana zaoferowali tylko i wyłącznie sprężyny i stąd moje pytanie. |
Autor: | pawel_sz [ 02-09-2014, 20:41 ] |
Tytuł: | |
jak już zamontujesz, pochwal się i daj znać jak się sprawdza, super jakbyś zrobił fotki przed i po z pokazaniem różnic ![]() p. |
Autor: | Ysio [ 02-09-2014, 21:21 ] |
Tytuł: | |
Mnie by interesowalo jak sie zachowuje na szosie, szczegolnie na zakretach. Tez mam ochote na maly lifcik ale w teren wjezdzam w zasadzie tylko na wakacjach. Wakacje sa wprawdzie dla mnie bardzo wazne ale nie chcial bym stracic z przyjemnosci jazdy na codzien. |
Autor: | BARTEK W. [ 03-09-2014, 17:32 ] |
Tytuł: | |
Wg mnie lepiej komplet założyć. Ja niedawno założyłem EFS Elite, jestem zadowolony, teraz czas na większe kapcie ![]() |
Autor: | johny [ 04-09-2014, 10:44 ] |
Tytuł: | |
a czy mógłbyś podać koszt i o ile cm podniosłeś auto w górę? Ewentualnie jakieś zdjęcie czy coś ![]() |
Autor: | BARTEK W. [ 06-09-2014, 14:10 ] |
Tytuł: | |
Zestaw EFS "elite"+ nowe poduchy amorów+ mimośrody ironman+ łączniki drążka stabilizatora. Oczywiście trzeba ustawić zbieżność . Auto nieco urosło, pierwsze wrażenia to jak by lepszy komfort, różnica wg mojego klapniętego zawieszenia a tego nowego to 4cm - czyli za pewne lift wyniesie 35mm - tyle ile deklaruje producent ( podobnie jest u ironmana) Całość widać jest solidnie wykonana i wg mnie malowana proszkowo co budzi nadzieję że rdza nie pojawi się tak szybko jak na ironmanie. Niezbędna będzie zapewne wymiana śrub do kątów zbieżności i pochylenia tyłu oraz tulei wahacza, ja to zrobiłem po pierwszej wizycie u panów od geometrii. Kpl składa się z czterech śrub z podkładkami, plus cztery tuleje górny i dolny wahacz. Zwieszenie EFS z ich polskiego dystrybutora ; http://efs4wd.pl/wp-content/uploads/suz ... ylonly.pdf śruby pochylenia koła Ironman - mimośrody http://quatro4x4.pl/1370-sruby-pochylenia-kola fotki: przed: http://obrazki.elektroda.pl/4080732000_1402493586.jpg zakupy: http://obrazki.elektroda.pl/1442792900_1402493688.jpg Po: http://obrazki.elektroda.pl/8842826900_1402493771.jpg Całość wyszła mnie ok 3000 |
Autor: | pawel-foto [ 07-09-2014, 07:44 ] |
Tytuł: | |
No to rzeczywiście musisz zmienić kapcie na większe ![]() |
Autor: | BARTEK W. [ 07-09-2014, 16:40 ] |
Tytuł: | |
Tak jest bo obecnie wygląda trochę śmiesznie a co będzie na zimówkach 215/70/16, dlatego zaczynam właśnie od zimówek, rozmiar 225/75, 215/80, 245/70, 235/75 felga 16' ale jaka to będzie i jaki producent to już mnie od kilku dni głowa boli. W wielosezonowe nie specjalnie wierze, choć korcą mnie duratracki, cooper at3, ale takie lub podobne, np yoko ats myślę założyć jako letnie... |
Autor: | pawel_sz [ 07-09-2014, 21:14 ] |
Tytuł: | |
jak duży [po zmianie] prześwit ma teraz gv ? p. |
Autor: | johny [ 08-09-2014, 07:58 ] |
Tytuł: | |
BARTEK wielkie dzięki za wyczerpującą odpowiedź, niezbędne info i zdjęcia ![]() PS: kolor jest najlepszy ![]() |
Autor: | BARTEK W. [ 08-09-2014, 16:18 ] |
Tytuł: | |
Tak kolor jest dobry, choć miał być czarny ![]() @pawel_sz, prześwit zwiększył się o ok 4cm i przy obecnych oponach 225/70/16 i feldze 7' wynosi ok 25 cm - pomiar pod belką osł skrzynię i końcach tzw ramy szczątkowej odpowiednio 29 i 31cm ) |
Autor: | trucha0 [ 09-09-2014, 23:20 ] |
Tytuł: | |
http://www.bits4vits.co.uk/store/my-old ... og_79.html tu znalazłem kilka fotek jak to wygląda takie mocowanie tył prosty do zrobienia,przód gorzej,a za 250$ dostajemy pełen komplet więc się zastanowię czy czasem nie podnieść swojej Vitki http://www.ebay.com/itm/Suzuki-Grand-Vi ... 97&vxp=mtr |
Autor: | BARTEK W. [ 10-09-2014, 10:15 ] |
Tytuł: | |
Dystans pod amortyzator i pod sprężyny nie zastąpi dłuższych sprężyn i amortyzatorów, choć jest to faktycznie sposób na podniesienie auta. Na pewno dojdą śruby do pochylenia kół z przodu (mimośrody) nie wiadomo też czy da się ruszyć tył, raczej nie, a ustawić też trzeba. |
Autor: | johny [ 10-09-2014, 10:38 ] |
Tytuł: | |
Najlepiej jak widzę kupić cały zestaw - gotowy i kompletny. Tylko koszty ... ![]() |
Autor: | BARTEK W. [ 10-09-2014, 14:28 ] |
Tytuł: | |
Koszty, no albo rybki albo... A może ktoś kiedyś dobierze jakieś zamienniki, jak w przypadku starej vitary. Pewnie taki oryginalny zestaw można ulepszyć, choć nie będzie to łatwe z uwagi choćby na wielowahaczowe zawieszenie, bardziej skomplikowane jak u gvI nie mówiąc już vitarze itd Generalnie im mocniejsze zmiany tzw rzeźba tym większe problemy ze zgraniem tego wszystkiego ze sobą. Ją w pewnym momencie w vitarze powiedziałem pas;) |
Autor: | sewmustaf [ 13-10-2014, 21:12 ] |
Tytuł: | |
hm....ja bym chyba nie dał 3000 to samo zrobiłbym za 350zł różnica tylko taka że przy założeniu podkładek pod sprężyny skok będzie taki jak w oryginale tyle tylko że wyżej , mam tak w gv1 i spokojnie wystarcza. ale jak kto ma kase i ochotę to coś będzie lepiej napewno. |
Autor: | BARTEK W. [ 15-10-2014, 15:14 ] |
Tytuł: | |
Dobrze to wyjaśniłeś. Inna sprawa, weź zrób za 350, nawet za 500 zł, chętnych nie braknie, tak myslę ![]() GVI to nie GVII, tak samo jak GV I to nie stara vitarka, choć tu jest zdecydowanie jej bliżej. ![]() |
Autor: | sewmustaf [ 08-04-2015, 21:31 ] |
Tytuł: | |
Teraz jak mam juz gv2 planuje cos podnieść jak i we wcześniejszej, jednak raczej nie drogo na podkładkach.ma ktoś jakieś namiary gdzie można kupić podkładki do tylu do gv2 przód też by pasował, te mocowania pod McPhersona, ale to by ostatecznie dało się zrobić. gdzieś cos jest , ale albo jakieś ebuy albo ruskie strony . A może ma ktoś jakieś rysunki wymiary tych części to też pomoc by była |
Autor: | bartwed [ 30-11-2019, 17:03 ] |
Tytuł: | Re: Lift GV tylko na sprężynach. |
Odgrzeję kotleta... Ktoś zforumowiczów zastosował coś takiego do GVII???? https://ore4x4.pl/pl/zawieszenie-i-lift ... ra-ii.html Zastanawiam się czy warto? i jak to się ma do przeglądów na stacji kontroli pojazdów? |
Autor: | czoboki [ 01-12-2019, 20:09 ] |
Tytuł: | Re: Lift GV tylko na sprężynach. |
O jakie wykopalisko i to o GV II a nie GV I ![]() Przenoszę do działu GV II |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |