Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl
https://www.suzukiklub.pl/forum/

GV 2005 2.0 hdi 16 v 109km brak mocy
https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=71&t=11706
Strona 1 z 1

Autor:  meloni [ 10-07-2014, 14:30 ]
Tytuł:  GV 2005 2.0 hdi 16 v 109km brak mocy

drodzy koledzy/kolezanki, mam taki problem; auto nie ma mocy tak do 2200 ob/min potem jak juz włączy sie turbo jakoś jedzie, komputer nie wykazał żadnch błędów poza niskim dolotem powietrza, jednak przepływomierz jest ok, doloty ok,nie kopci odpala b.dobrze,pracuje równo, mechanik z peugeota załamuje ręce, nie ma pojecia co jest przyczyna, macie jakieś pomysły?

Autor:  Jakub36a [ 10-07-2014, 21:51 ]
Tytuł: 

Ten typ tak ma. Trzeba się przyzwyczaić. Temat był już wałkowany na forum.

Autor:  meloni [ 11-07-2014, 06:42 ]
Tytuł: 

wiem ,że nie jest to demon przyspieszenia, ale ewidentnie tu jest cos nie tak , no te niski wartosci dolotu powietrza. A czy moga byc winne wtryski, np za mało podają paliwa, czy mogą być np niesychronizowane walki rozrządu?, sam nie wiem. pod górke ruszyć to jakas masakra

Autor:  meloni [ 11-07-2014, 07:13 ]
Tytuł: 

meloni pisze:
wiem ,że nie jest to demon przyspieszenia, ale ewidentnie tu jest cos nie tak , no te niski wartosci dolotu powietrza. A czy moga byc winne wtryski, np za mało podają paliwa, czy mogą być np niesychronizowane walki rozrządu?, sam nie wiem. pod górke ruszyć to jakas masakra
czy jest ktoś z Gdańska, lub okolic, chciałbym przejechać sie inna GV dla porównania i dać przejechać sie moją, żeby rozwiać wątpliwości

Autor:  lespo [ 11-07-2014, 22:45 ]
Tytuł: 

Witam
W moim przypadku przyczyną utraty mocy była pęknięta końcówka cięgna sterującego zaworem znajdującym się w tylnej części kapy zaworowej za chłodnicą powietrza.Problem ten był opisany w temacie "GV 2004 2.0 HDI(PSA RHW)" około rok temu na tym forum
Pozdrawiam

Autor:  cygi87 [ 12-07-2014, 18:36 ]
Tytuł: 

Witam
Też borykałem się z taką przypadłością Vitarki mechanicy ''wymiękali'' W moim przypadku przyczyną utraty mocy była pęknięta końcówka cięgna sterującego zaworem znajdującym się w tylnej części kapy zaworowej za chłodnicą powietrza. Za pomocą tego forum sam usunąłem awarię.
Pozdrawiam

Autor:  meloni [ 14-07-2014, 11:59 ]
Tytuł: 

Wielkie dzięki,nie wiem czy tego juz mechanik nie sprawdzał, ale na pewno przekaże , może jeszcze jakies sugestie ? nie moge znaleźć tego tematu z forum o którym mówicie

Autor:  damian199928 [ 19-07-2014, 12:08 ]
Tytuł: 

Sprawdź czujnik od turbosprężarki.

Autor:  meloni [ 23-07-2014, 11:01 ]
Tytuł: 

sprawdzone, to nie to. Czy możliwe jest ,że to wtryski podaja za malo paliwa?

Autor:  damian199928 [ 23-07-2014, 15:20 ]
Tytuł: 

Raczej nie..

Autor:  kazio [ 24-07-2014, 12:26 ]
Tytuł: 

a sprawdzales regulator cisnienia paliwa ten przy pompie i czujnik cisnienia paliwa na listwie?

Autor:  meloni [ 24-07-2014, 14:23 ]
Tytuł: 

a gdyby były uszkodzone to czy przy podłączeniu komputera byłoby widać bład? tak czy inaczej przekaże sugestie i dzieki

Autor:  meloni [ 17-11-2014, 10:37 ]
Tytuł:  silnik

niestety okazało się ,że silnik nie ma kompresji. Kupiłem inny, zobaczymy,bo tez mam z nin mały problem ale o tym w innym poscie

Autor:  wszafraniec [ 08-12-2014, 19:12 ]
Tytuł: 

http://www.ebay.pl/itm/Citroen-C5HDI-Va ... 19f3174ce8

Ja kupiłem z anglii tą część i to za małą kase i nie mam juz problemu

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/