Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
GV 2005 2.0 hdi 16 v 109km brak mocy https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=71&t=11706 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | meloni [ 10-07-2014, 14:30 ] |
Tytuł: | GV 2005 2.0 hdi 16 v 109km brak mocy |
drodzy koledzy/kolezanki, mam taki problem; auto nie ma mocy tak do 2200 ob/min potem jak juz włączy sie turbo jakoś jedzie, komputer nie wykazał żadnch błędów poza niskim dolotem powietrza, jednak przepływomierz jest ok, doloty ok,nie kopci odpala b.dobrze,pracuje równo, mechanik z peugeota załamuje ręce, nie ma pojecia co jest przyczyna, macie jakieś pomysły? |
Autor: | Jakub36a [ 10-07-2014, 21:51 ] |
Tytuł: | |
Ten typ tak ma. Trzeba się przyzwyczaić. Temat był już wałkowany na forum. |
Autor: | meloni [ 11-07-2014, 06:42 ] |
Tytuł: | |
wiem ,że nie jest to demon przyspieszenia, ale ewidentnie tu jest cos nie tak , no te niski wartosci dolotu powietrza. A czy moga byc winne wtryski, np za mało podają paliwa, czy mogą być np niesychronizowane walki rozrządu?, sam nie wiem. pod górke ruszyć to jakas masakra |
Autor: | meloni [ 11-07-2014, 07:13 ] |
Tytuł: | |
meloni pisze: wiem ,że nie jest to demon przyspieszenia, ale ewidentnie tu jest cos nie tak , no te niski wartosci dolotu powietrza. A czy moga byc winne wtryski, np za mało podają paliwa, czy mogą być np niesychronizowane walki rozrządu?, sam nie wiem. pod górke ruszyć to jakas masakra czy jest ktoś z Gdańska, lub okolic, chciałbym przejechać sie inna GV dla porównania i dać przejechać sie moją, żeby rozwiać wątpliwości
|
Autor: | lespo [ 11-07-2014, 22:45 ] |
Tytuł: | |
Witam W moim przypadku przyczyną utraty mocy była pęknięta końcówka cięgna sterującego zaworem znajdującym się w tylnej części kapy zaworowej za chłodnicą powietrza.Problem ten był opisany w temacie "GV 2004 2.0 HDI(PSA RHW)" około rok temu na tym forum Pozdrawiam |
Autor: | cygi87 [ 12-07-2014, 18:36 ] |
Tytuł: | |
Witam Też borykałem się z taką przypadłością Vitarki mechanicy ''wymiękali'' W moim przypadku przyczyną utraty mocy była pęknięta końcówka cięgna sterującego zaworem znajdującym się w tylnej części kapy zaworowej za chłodnicą powietrza. Za pomocą tego forum sam usunąłem awarię. Pozdrawiam |
Autor: | meloni [ 14-07-2014, 11:59 ] |
Tytuł: | |
Wielkie dzięki,nie wiem czy tego juz mechanik nie sprawdzał, ale na pewno przekaże , może jeszcze jakies sugestie ? nie moge znaleźć tego tematu z forum o którym mówicie |
Autor: | damian199928 [ 19-07-2014, 12:08 ] |
Tytuł: | |
Sprawdź czujnik od turbosprężarki. |
Autor: | meloni [ 23-07-2014, 11:01 ] |
Tytuł: | |
sprawdzone, to nie to. Czy możliwe jest ,że to wtryski podaja za malo paliwa? |
Autor: | damian199928 [ 23-07-2014, 15:20 ] |
Tytuł: | |
Raczej nie.. |
Autor: | kazio [ 24-07-2014, 12:26 ] |
Tytuł: | |
a sprawdzales regulator cisnienia paliwa ten przy pompie i czujnik cisnienia paliwa na listwie? |
Autor: | meloni [ 24-07-2014, 14:23 ] |
Tytuł: | |
a gdyby były uszkodzone to czy przy podłączeniu komputera byłoby widać bład? tak czy inaczej przekaże sugestie i dzieki |
Autor: | meloni [ 17-11-2014, 10:37 ] |
Tytuł: | silnik |
niestety okazało się ,że silnik nie ma kompresji. Kupiłem inny, zobaczymy,bo tez mam z nin mały problem ale o tym w innym poscie |
Autor: | wszafraniec [ 08-12-2014, 19:12 ] |
Tytuł: | |
http://www.ebay.pl/itm/Citroen-C5HDI-Va ... 19f3174ce8 Ja kupiłem z anglii tą część i to za małą kase i nie mam juz problemu |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |