Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 05-07-2025, 12:29

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: 16-04-2013, 18:16 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01-11-2012, 14:13
Posty: 126
Lokalizacja: LDZ TEO - B
Witam, wymieniałem dziś, żarówki postojowe na ledowe i przy okazji odkręcenia nadkoli zauważyłem, dlaczego nie działają spryskiwacze, okazało się, że kabel zasilający silniczek pompki, ma urwane obydwie żyły, i tu pytanko na ilu śrubach trzyma się ten silniczek i czy jego demontaż, spowoduje utratę płynu.


pozdro


Na górę
 Tytuł:
Post: 16-04-2013, 20:15 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11-02-2013, 12:18
Posty: 21
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Witam

Jak wyciągniesz silniczek to płyn od spryskiwacza zleci dlatego przygotuj jakieś wiadro odnośnie śrub to nie nie wiem bo różne silniczki ludzie montują bo pasują z innych samochodów mam pytanie jak zdemontowałeś nadkole czy dużo roboty bo ja demontowałem zderzak żeby dobrać się do spryskiwacza ksenonów znowu nie działają to jakaś zmora.

pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: 16-04-2013, 20:50 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01-11-2012, 14:13
Posty: 126
Lokalizacja: LDZ TEO - B
Zdemontowałem trzy zapinki i jedną śrubę do wymiany żarówek, ale pewnie, żeby było wygodniej do demontażu silniczka odepnę całe nadkole. U mnie odpadł całkiem kabelek zasilający silniczek, będę musiał przylutować ten kabel i jakoś go zabezpieczyć, myślę o zalaniu końcówek klejem z pistoletu.


Na górę
 Tytuł:
Post: 17-04-2013, 06:34 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23-12-2012, 14:10
Posty: 99
Lokalizacja: Przyjaźń
Suzuki: Vitara Long 2.0TD
Klej z pistoletu ma wysoką temperaturę, żebyś nie stopił izolacji przewodu lub tworzywa w jakim osadzony jest bolec do którego chcesz przylutować przewodzik. Lepszym pomysłem są koszulki termokurczliwe.


Na górę
 Tytuł:
Post: 17-04-2013, 08:32 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01-11-2012, 14:13
Posty: 126
Lokalizacja: LDZ TEO - B
Już kiedyś używałem kleju i było ok, nic się nie topiło, a wiesz może czy da rade zdemontować ten silnik przez nadkole, czy trzeba się bawić z odkręcaniem zderzaka ?


Na górę
 Tytuł:
Post: 17-04-2013, 15:27 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11-02-2013, 12:18
Posty: 21
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Witam

Musisz ściągnąć przedni zderzak silniczek mocowany jest na jednej śrubie dzisiaj to zrobiłem bo miałem ten sam problem z gnijącymi stykami

pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: 17-04-2013, 19:08 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01-11-2012, 14:13
Posty: 126
Lokalizacja: LDZ TEO - B
To mnie zmartwiłeś, jaki typ klucza trzeba użyć normalny płaski czy jakiś imbus, torks ?


Na górę
 Tytuł:
Post: 18-04-2013, 15:26 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11-02-2013, 12:18
Posty: 21
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Witam

spinki lekko podważasz śrubokrętem pozostałe śruby to zwykłe 10 spinki i śruby są na dole zderzaka ale musisz zdemontować grila bo pod nim są jeszcze 2 śruby. Mocowanie pompki to jedna śruba klucz 10 około godzinki roboty.

pozdrawiam


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]