Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 07-06-2025, 23:38

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: 07-01-2017, 22:49 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21-08-2007, 20:49
Posty: 4021
Lokalizacja: Sztutowo czasem Warszawa
Suzuki: Była GV II 2007 DDIS
Auto z napędem, który dołącza więcej tyłu w przypadku uślizgu kół, a jeśli wszystko jest ok daje naped głównie na przód, jedzie jak przednionapędowe, czyli "ciągnie" tył. Gdybyś tą samą trasą jechał autem z napędem na tył, "taniec" byłby jeszcze większy :)
Osobiście na śliskim z lodem lepiej się czuję w GV II lub autem z napędem na tylną oś niż z przednionapędowym :) Lepiej w sensie czucia auta w zakrętach, czy podczas "tańca". Pewnie wynika, że swego czasu bardzo dużo jeździłem poldkiem, a zimy były wówczas nieco inne. Potem nie miałem okazji pobawić się na śliskim przednionapędowym na tyle, aby nabrać pewności :)

_________________
Pozdrawiam, Marek
"There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't" ;)
I już bez klekocika :placze:


Na górę
Post: 08-01-2017, 18:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09-02-2016, 20:50
Posty: 280
Lokalizacja: Wolbrom
Suzuki: Grand Vitara 2.0 LPG
Tutaj macie film jak działa dyferencjał typu Torsen

https://youtu.be/JEiSTzK-A2A


Na górę
Post: 30-01-2017, 22:49 
Offline

Rejestracja: 23-01-2013, 00:10
Posty: 102
Lokalizacja: opolskie
Osobiście widziałem audi a4 które wklejone w głęboki rów bokiem (po wypadnięciu z drogi) samo bez problemu wyjechałoby na cywilnych zimówkach z niego bez trudu- gdyby kierowca nie odpuścił gazu- z obaw o szkody w podwoziu jak myślę... Szacun dla niemców za quattro... :brawo:
ale tak czy siak nasze GVII to całkiem inne auta niż wyżej wymienione ;) mniej wypasione, bardziej uterenowione, takie subiektywne spostrzeżenie.
co do ESP- wg mnie działa bez zarzutu i faktem jest że [cenzura] często próbuje u mnie wyprzedzić przód przy dodaniu gazu na śliskim, ale korekcja następuje dość szybko [swoja drogą dzięki za info 47/53%- nie wiedziałem :niewiem: ]. dziwny, albo bardziej nienaturalnie wyglądający jest w tym przypadku spadek mocy czy zdławienie silnika, ale działa to dobrze- skutecznie. Rozumiem że wtedy również prędkość kół korygowana jest poprzez hamowanie tarcz/klocków i w moim przypadku bębnów (tył- wersja USA- grube Amerykańce nie muszą hamować? ;) )

_________________
Jimny 1.3 02r
GVII 06r, 2.7 v6


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]