Osobiście widziałem audi a4 które wklejone w głęboki rów bokiem (po wypadnięciu z drogi) samo bez problemu wyjechałoby na cywilnych zimówkach z niego bez trudu- gdyby kierowca nie odpuścił gazu- z obaw o szkody w podwoziu jak myślę... Szacun dla niemców za quattro...
ale tak czy siak nasze GVII to całkiem inne auta niż wyżej wymienione

mniej wypasione, bardziej uterenowione, takie subiektywne spostrzeżenie.
co do ESP- wg mnie działa bez zarzutu i faktem jest że [cenzura] często próbuje u mnie wyprzedzić przód przy dodaniu gazu na śliskim, ale korekcja następuje dość szybko [swoja drogą dzięki za info 47/53%- nie wiedziałem

]. dziwny, albo bardziej nienaturalnie wyglądający jest w tym przypadku spadek mocy czy zdławienie silnika, ale działa to dobrze- skutecznie. Rozumiem że wtedy również prędkość kół korygowana jest poprzez hamowanie tarcz/klocków i w moim przypadku bębnów (tył- wersja USA- grube Amerykańce nie muszą hamować?

)