Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 02-07-2025, 12:03

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: 16-02-2012, 07:22 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08-12-2007, 18:02
Posty: 58
Lokalizacja: Małopolska
Witam Moja ma wszystko co producent oferuje :( I nie da się robić driftingu, bo jak jest już fajnie to autko się samo koryguje.
Który bezpiecznik wyciągnąć, żeby wciąż było fajnie?


Na górę
 Tytuł:
Post: 16-02-2012, 07:49 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01-11-2010, 19:08
Posty: 639
Lokalizacja: Wisła
Nr 20
10A
ABS/ESP
Do driftu lepiej nadaje się GV I bo można na samym tyle śmigać 8)
GVII z uwagi na stały napęd na 4 koła nie radzi sobie już tak dobrze ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: 16-02-2012, 09:29 
Offline

Rejestracja: 03-02-2012, 16:14
Posty: 2
II też daje fajnie rade na przód ma tylko 30 procent więc wymaga tylko troche pomocy przy pierwszym zarzuceniu i jest GIT!


Na górę
 Tytuł:
Post: 16-02-2012, 18:31 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02-01-2010, 12:54
Posty: 265
Lokalizacja: Polska
majki12 a gdzie Ty wyczytałeś, że na przód idzie tylko 30% mocy?


Na górę
 Tytuł:
Post: 16-02-2012, 20:28 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23-06-2010, 19:39
Posty: 375
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Wunsch pisze:
majki12 a gdzie Ty wyczytałeś, że na przód idzie tylko 30% mocy?

Może w radiu pisali :] . Przód 47%, tył 53% przy 4H


Na górę
 Tytuł:
Post: 16-02-2012, 21:01 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08-12-2007, 18:02
Posty: 58
Lokalizacja: Małopolska
no to jutro próba...
jest tyle śniegu że można z blokadą, a to teoretycznie powinno pogłębiać ślizgi na wirażach


Na górę
 Tytuł:
Post: 16-02-2012, 21:39 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02-01-2010, 12:54
Posty: 265
Lokalizacja: Polska
marirus :D ;)

Gienek moja nie ma ESP i bokiem jeździ się pięknie. Wcale nie trzeba dużo zachodu, żeby tył pogonić, ale na pierwszy raz lepiej nie ćwicz na drogach publicznych. ;)

Na 4H lock będzie Ci trudniej wprowadzić auto w poślizg, bo przód i tył dostanie tyle samo mocy w przeciwieństwie do 4H.


Na górę
 Tytuł:
Post: 18-02-2012, 16:20 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20-07-2009, 10:47
Posty: 333
Lokalizacja: Tarnów
boczna pusta droga i można cuda czynić oczywiśćie na małej prędkości i z rozsądkiem


Na górę
 Tytuł:
Post: 18-02-2012, 17:07 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02-01-2010, 12:54
Posty: 265
Lokalizacja: Polska
Cordoba_2004 albo jakiś plac :D


Na górę
 Tytuł:
Post: 18-02-2012, 18:12 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20-07-2009, 10:47
Posty: 333
Lokalizacja: Tarnów
albo placyk :) nawet lepiej bo ryzyko lądowania w rowie mniejsze :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 18-02-2012, 18:19 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02-01-2010, 12:54
Posty: 265
Lokalizacja: Polska
Cordoba_2004 dokładnie. :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 21-02-2012, 06:16 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08-12-2007, 18:02
Posty: 58
Lokalizacja: Małopolska
W prawym górnym rogu skrzynki są dwa bezpieczniki - bodajże 2 i trzeci od góry - opisane na wewnętrznej stronie pokrywy skrzynki jako "ABS"....
pierwszy od góry wyłącza pompkę ABS i system, który odpowiada za mulenie wtrysków przy ESP, ale konsekwencją jest też to, że auto nie przyśpiesza płynnie i najdelikatniejsze wciśnięcie gazu powoduje szarpnięcie. poza tym migają kontrolki napędów, więc przypuszczam, że nie da się ich wtedy przełączać.
Wyciągnięcie bezpiecznika tego niżej powoduje wyłączenie samej pompki ABS. Napędy nie migają i przymulacz ESP działa, auto przyśpiesza normalnie, lecz przy mniej śliskiej nawierzchni siłą rzeczy trudniej wprowadzić je w poślizg /trzeba więcej do pieca dokładać/. Reasumując rozwiązaniem jest wyciągnięcie tego niżej. Można by zrobić taki przełącznik w kabinie, bo w terenie system jest jednak niezastąpiony.
Dodam, że moja jest w dieslu.
Ps. Zabawa fajna, można pełne okręgi ślizgać, w łukach dużo stabilniejszy ślizg w porównaniu do auta z napędem na jedną oś.
Po zabawie lepiej wrócić do "oryginału", w warunkach drogowych bez ABSu jest niebezpiecznie.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]