slaverymasterabuser pisze:
doOh pisze:
@slaverymasterabuser musisz wsadzić takie jak w homologacji albo lepsze. Wsadź gorsze i jak rzeczoznawca przy wypadku czy z twojej albo nie winy sprawdzi to masz pozamiatane.
Dzięki. Tak zrobię. Wprawdzie mam bieżnika jeszcze na conajmniej ponad rok, ale dobrze wiedzieć. Na moje warunki najlepsze będą opony wielosezonowe. Nie ma zimy w sensie stricte, ale lato też nie trwa cały rok.
Ja mam S-Cross AllGrip, śmigam na Nokian Weatherproof i zlego slowa nie moge powiedziec. Świetne odprowadzenie wody, superowy bieznik prawie jak w A/T a do tego ciche. Z tego co pamietam to 225/55r17 maja 67db. Dodam jeszcze że mam je założone w Mazdzie CX-7 ktora zrobilem w zeszłe lato okolo 10k na trasie Irlandia-Polska-Irlandia. Jakis miesiac temu mechanik mi zmieniał opony przod-tyl, przy odbiorze sie pytał po co im kazałem i ze wogole nie ma różnicy w bieżniku + wyglądają jak funkiel nówki (zrobione ogólnie z 17k km). Do tego są homologowane jako zimowe wiec legalne w całej Europie w zimie jakbys chcial sobie posmigac
EDIT: Jednak 69db ale i tak dobrze jak na oponki tego typu.
https://www.oponeo.co.uk/tyre-finder/s= ... 215-55-r17