safas pisze:
Avalanche pisze:
Wybierasz między crossoverem a kompaktem?
Dlaczego?
Przypadek - auto jest w granicy cenowej dla mnie do zaakceptowania - aktualnie jest prowadzona jego wyprzedaż, więc zdecydowałem, że przyjrzę się Suzuki bliżej.
Również wybierałem auto pieniędzmi :-) i również pod uwagę brałem corollę, ja swój model doposażyłem i końcowa wyszła ok 80k, dziś z perspektywy czasu pewnie dołożył bym te 10k i wziął Suzuki swace (corolla w kombi ze znaczkiem Suzuki z prawdziwą hybrydą) Vitara to delikatne auto.
Minusy vitary:
- wyciszenie
- komputer pokładowy - informacje przebijamy patykiem i wyświetlane informacje zastępują inne a nie występują obok
- spalanie jak na mięką hybrydę myśle ze powinna palić mniej
- słabo działający system widzenia pasów ruchu blednie często reaguje wiec jeżdżę na wyłączonym bo nie potrzebnie szarpie koerownicą.
- klima musi chodzić cały czas inaczej parują szyby gdy auto śpi pod chmurką
Plusy:
- Silnik jest żwawy daje przyjemność z jazdy
- elektronika wspomagająca kierowcę, doceniłem to w trasie
- aktywny tempomat plus wspomaganie kierowania na drogach ekspresowych to coś co naprawdę poprawia komfort jazdy
- Światła LED robią robotę(chociaż przydał by się spryskiwacz)
-Apple CarPlay
- wygodny modny samochodzik
- komfort wjeżdżania na krawężniki i nawet po zaśnieżonych drogach mimo napędu tylko na przód zajedzie dalej niż auta z niższym prześwitem.
Jeżeli kupujesz auto głównie do miasta to bierz śmiało. Ale jeżeli lubisz dynamiczną jazdę i auta będziesz często użytkował na trasach to po zakupie koniecznym będzie wyciszenie auta.
Ja drugi raz bym nie kupił tego auta, wybrał bym jak pisałem swace
automat prawdziwa hybryda, systemy toyotowskie wiec ich jakość jest lepsza... kurde zastanawiam się czy nie zmienić swojej vitary póki jeszcze na wartości wiele nie straciła bo dopiero 8 000km za nią ;p
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk