Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 24-04-2024, 10:35

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 719 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 120 21 22 23 2429 Następna
Autor Wiadomość
Post: 13-09-2021, 20:51 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24-11-2020, 23:30
Posty: 202
Lokalizacja: Białystok
Suzuki: Vitara K14D
No na ostatnim przeglądzie mimo ze przywiozłem swój olej to i tak zapłaciłem więcej niż obiecywali podczas kupna auta bo wtedy dostałem taką tabelkę
Obrazek

Na różowo przegląd po 20 000km z olejem Suzuki miał tyle kosztować, przywiozłem swój olej i przegląd kosztował tyle
Obrazek

Także faktycznie już płace więcej…


Obrazek
Suzuki Vitara 1,4 Hybrid 2WD Premium

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Na górę
Post: 13-09-2021, 21:31 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25-01-2019, 22:18
Posty: 1582
Lokalizacja: Wieliczka
Suzuki: Swift+Vitara
Klepac89 pisze:
...

Zamówiłeś sobie dodatkowo przegląd nadwozia i wymianę filtra kabinowego. To nie wchodzi do standardowego przeglądu. Stąd taka różnica.

Jaclaw pisze:
...

Trenowanie sieci neuronowej to nie jest prosta sprawa. To wymaga sporo czasu i testów. Nie warto robić tego dla jednego kraju. To naprawdę nie wygląda tak, że ktoś wkleja dodatkową ikonkę i działa. Potrzeba tysięcy zdjęć, z których model się uczy. Dopiero gotowy model dodaje się do programu w samochodzie. Nie sądzę aby w ogóle przewidywali aktualizację tego. Raczej pracują nad nowym rozwiązaniem kolejnej generacji. Co kogo obchodzi klient, który już za auto zapłacił?

A co do bezpieczeństwa informacyjnego: kupując auto zwróciłem szczególną uwagę, aby z niczym się nie łączyło. :-)

_________________
ex Swift III 1.3 (2007) | Swift V 1.2 SHVS (2018) | Vitara 1.4T 4WD AT (2019)


Na górę
Post: 14-09-2021, 14:21 
Offline

Rejestracja: 14-05-2020, 06:12
Posty: 54
Suzuki: vitara II
Jacław. Na Żoliborzu jeżdżą tramwaje. No ale jak się woli auto zastępcze, no to trzeba płacić.


Na górę
Post: 14-09-2021, 14:35 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24-11-2020, 23:30
Posty: 202
Lokalizacja: Białystok
Suzuki: Vitara K14D
Eksem2 pisze:
Jacław. Na Żoliborzu jeżdżą tramwaje. No ale jak się woli auto zastępcze, no to trzeba płacić.

Chodziło chyba o mnie - Ojtam mówiłem już o tym aucie zastępczym - w toyocie dają bez opłat testowkę na czas serwisu ;) bynajmniej w zeszłym roku tak było.

Koszt serwisu - nielicząca wynajmu auta oczywiście. I tak był wyższy niż zakłada tabelka mimo że przywiozłem swój olej za który zapłaciłem 210zł i upustu z tego tytułu nie dostałem.

A że trzeba było wymienić filtry które do czyszczenia się nie nadawały po 20 000km to kosztowało to realnie więcej.

Odejmij koszt najmu 123zl i na to miejsce dodaj koszt oleju 210zł i masz calkowity koszt.

Wiec tą tabelkę można sobie wsadzić…
i fakt ze w cenie nie ma przeglądu podwozia i nadwozia który jest wymagany aby była gwarancja utrzymana to jawne zdzierstwo (już lepiej ukryć tą pozycje w cenie przeglądu i niech by była większa a tak Tylko krew psują fakturą)

To są realne koszty przeglądu po 20 000 i tyle - nie ma co z tym dyskutować bo tyle zapłaciłem.


Obrazek
Suzuki Vitara 1,4 Hybrid 2WD Premium

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Na górę
Post: 14-09-2021, 15:29 
Offline

Rejestracja: 14-09-2021, 15:09
Posty: 3
Suzuki: VITARA
835,99 - 123,06 (auto zastępcze) - 100,80 (przegląd nadwozia i podwozia) - 153,77 (filtr powietrza) - 60,01 (filtr kabinowy) = 398,35

Dodając olej silnikowy 210pln wychodzi 608,35pln

Elementy te z tego co się orientuję to nie wchodzą w zakres przeglądu po 20 000 km

Jeżeli się mylę to proszę o sprostowanie.

Co do auta zastępczego w Toyota to rzeczywiście tak jest (potwierdzam z autopsji przy poprzednim moim aucie), tylko klient musi powiadomić o tym serwis wcześniej w trakcie umawiana się na przegląd.


Na górę
Post: 14-09-2021, 16:03 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25-01-2019, 22:18
Posty: 1582
Lokalizacja: Wieliczka
Suzuki: Swift+Vitara
Klepac89 pisze:
To są realne koszty przeglądu po 20 000 i tyle - nie ma co z tym dyskutować bo tyle zapłaciłem.


A ja sobie do kosztów przeglądu doliczę jeszcze koszt dojazdu i utracone przychody, bo nie mogłem pracować i to uznam za realne koszty i nie ma co z tym dyskutować, bo tyle zapłaciłem. No weź...

_________________
ex Swift III 1.3 (2007) | Swift V 1.2 SHVS (2018) | Vitara 1.4T 4WD AT (2019)


Na górę
Post: 14-09-2021, 16:12 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24-11-2020, 23:30
Posty: 202
Lokalizacja: Białystok
Suzuki: Vitara K14D
URSUS pisze:
835,99 - 123,06 (auto zastępcze) - 100,80 (przegląd nadwozia i podwozia) - 153,77 (filtr powietrza) - 60,01 (filtr kabinowy) = 398,35

Dodając olej silnikowy 210pln wychodzi 608,35pln

Elementy te z tego co się orientuję to nie wchodzą w zakres przeglądu po 20 000 km

Jeżeli się mylę to proszę o sprostowanie.

Co do auta zastępczego w Toyota to rzeczywiście tak jest (potwierdzam z autopsji przy poprzednim moim aucie), tylko klient musi powiadomić o tym serwis wcześniej w trakcie umawiana się na przegląd.

Wszystko się zgadza. To są realne koszty przeglądu.

A filtry te o których mówisz:
- powietrza co 20 000 czyszczenie co 40 000 wymiana

- filtr kabinowy - brak w książce podanego interwału czyszczenia / wymiany

Tyle książka a praktyka wyglada tak że powyższe filtry zostały sprawdzone w pierwszej kolejności.

Niestety stan ich nie pozwala na dalsze użytkowanie po tym przebiegu i wymagają wymiany tyle praktyka. Wiec Co z tego ze nie wchodzą do przeglądu na 20tys jak musza być wymienione, to nie moja fanaberia…

Dlatego pokazywanie dla
Klienta podczas sprzedaży auta w stylu „tu są koszta jakie poniesie pan podczas serwisowania” to ściema

Realny koszt przedstawiłem i trzeba go ponieść aby utrzymać gwarancję

I tylko o to mi chodzi jak by ktoś się zastanawiał ile taki przegląd olejowy wyniesie w ASO ;)


Obrazek
Suzuki Vitara 1,4 Hybrid 2WD Premium

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Na górę
Post: 14-09-2021, 16:26 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24-11-2020, 23:30
Posty: 202
Lokalizacja: Białystok
Suzuki: Vitara K14D
wawax pisze:
Klepac89 pisze:
To są realne koszty przeglądu po 20 000 i tyle - nie ma co z tym dyskutować bo tyle zapłaciłem.


A ja sobie do kosztów przeglądu doliczę jeszcze koszt dojazdu i utracone przychody, bo nie mogłem pracować i to uznam za realne koszty i nie ma co z tym dyskutować, bo tyle zapłaciłem. No weź...

Ej No jak byś miał napisane że przegląd na 20 000km to tylko wymiana oleju bez filtra oleju - i w tabelce napisany koszt 300zl (która Ci została przedstawiona podczas sprzedaży). Po 20k zajeżdżasz i mówią Ci No to jeszcze to wymienimy i to trzeba wymienić i ttu musi pan tez dopłacić bo jak pan się na to nie zdecyduje to
Traci pan gwarancje na te elementy…

To to wg Ciebie jest w porządku? - ja uważam to za mało uczciwe podejście.

Nie mówię tu o aucie zastępczym przecież to już sobie rozgraniczyliśmy wyżej - swoją drogą nie znam Warszawy chciałem odwiedzić rodzine i zwyczajnie z 3 małych dzieci i żoną nie chcieliśmy biegać szukać autobusu - wygodniej było wziąć auto. (Które jak już uzgodniliśmy u toyoty jest za friko) kosztu dojazdu przecież nie liczę myśle że znacznie przejaskrawiłeś co napisałem :)


Obrazek
Suzuki Vitara 1,4 Hybrid 2WD Premium

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Na górę
Post: 14-09-2021, 16:30 
Offline

Rejestracja: 14-09-2021, 15:09
Posty: 3
Suzuki: VITARA
Nie wprowadzaj innych w błąd. Informacja o czyszczeniu/wymianie filtra kabinowego jest zawarta w harmonogramie (instrukcji). Po drugie po 20 000 km nie można używać filtra powietrza ? Wolne zarty. Rozumiem filtr klimatyzacji, ale nie powietrza. I na koniec, aby utrzymać gwarancję należy wymienić filtr klimatyzacji i powietrza, gdzie harmonogram mówi co innego ? Co do aut zastępczych to wydaje mi się, że u większości marek są odpłatne.


Na górę
Post: 14-09-2021, 16:35 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24-11-2020, 23:30
Posty: 202
Lokalizacja: Białystok
Suzuki: Vitara K14D
URSUS pisze:
Nie wprowadzaj innych w błąd. Informacja o czyszczeniu/wymianie filtra kabinowego jest zawarta w harmonogramie (instrukcji). Po drugie po 20 000 km nie można używać filtra powietrza ? Wolne zarty. Rozumiem filtr klimatyzacji, ale nie powietrza. I na koniec, aby utrzymać gwarancję należy wymienić filtr klimatyzacji i powietrza, gdzie harmonogram mówi co innego ?

[mention]URSUS [/mention]
Filtr powietrza - Jezeli serwisant Ci mówi filtr jest tak brudny że zalecam wymianę to mówisz - nie książka mówi czyścić to proszę mi go wyczyścić i włożyć?

Filtr kabinowy - sprawdziłem specjalnie, instrukcja nie podaje terminu wymian filtra klimatyzacji - jest tylko informacja jak dokonać wymiany - przynajmniej nie znalazłem

Odnośnie utrzymania gwarancji, musisz dopłacić do wykonania sprawdzenia podwozia aby utrzymać gwarancje na perforację karoserii - raz na rok trzeba to wykonać to jest warunek gwarancyjny płatny extra

Wiec gdzie tu wprowadzenie w błąd?


Obrazek
Suzuki Vitara 1,4 Hybrid 2WD Premium

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Na górę
Post: 14-09-2021, 16:52 
Offline

Rejestracja: 23-08-2020, 20:31
Posty: 235
@URSUS; @Klepac89; ta dyskusja jest nie związana z tym wątkiem. Jest na ten temat inny wątek. Proszę tam prowadzić dyskusje.
Administrator forum śpi?


Na górę
Post: 14-09-2021, 17:20 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25-01-2019, 22:18
Posty: 1582
Lokalizacja: Wieliczka
Suzuki: Swift+Vitara
W tabeli policzono to co jest standardowo zmieniane. Jak zużyjesz klocki, filtr powietrza czy ubędzie Ci płynu hamulcowego to oczywiście Ci to poprawią, ale dodatkowo zapłacisz. Gdyby było inaczej to zaraz znaleźliby się tacy, co by spuszczali przed serwisem płyn z chłodnicy albo zakładali stare klocki. W niektórych ASO (nie wiem jak w Suzuki) nie pobierają opłaty za robociznę przy takich typowych wymianach/dolewkach na przeglądzie. Ale za części kasują.

Filtra klimy możesz nie zmieniać przez lata i nie wpłynie to na gwarancję. Twoja sprawa czym oddychasz. Ja sobie sam zmieniam i nikt się nie czepia. Fakt, że podejście ASO w tym względzie jest niepoważne, ale generalnie ASO w Suzuki jest na tym poziomie, więc nie odbiega. ;-)

Filtr powietrza też można samodzielnie zmienić. Tylko filtr oleju chcą mieć swój. Jeśli powiesz, że mają Ci filtr powietrza przedmuchać, to tak zrobią i nie będzie problemu.

_________________
ex Swift III 1.3 (2007) | Swift V 1.2 SHVS (2018) | Vitara 1.4T 4WD AT (2019)


Na górę
Post: 14-09-2021, 17:36 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24-11-2020, 23:30
Posty: 202
Lokalizacja: Białystok
Suzuki: Vitara K14D
wawax pisze:
Filtra klimy możesz nie zmieniać przez lata i nie wpłynie to na gwarancję. Twoja sprawa czym oddychasz. Ja sobie sam zmieniam i nikt się nie czepia. Fakt, że podejście ASO w tym względzie jest niepoważne, ale generalnie ASO w Suzuki jest na tym poziomie, więc nie odbiega. ;-)

Filtr powietrza też można samodzielnie zmienić. Tylko filtr oleju chcą mieć swój. Jeśli powiesz, że mają Ci filtr powietrza przedmuchać, to tak zrobią i nie będzie problemu.


Pełna zgoda - mój skrót myślowy dotyczył utraty gwarancji w wypadku nie zrobienia opcjonalnego dodatkowo płatnego przeglądu podwozia o który klienta nie powinno się pytać po prostu trzeba go uwzględnić w założonej tabelce a nie dodatkowo klienta kasować za coś co jest wymagane do utrzymania gwarancji.

Wszystko zostało tu powiedziane - sorry za ten offtop w tym temacie

Wracając na odpowiednie tory złożyłem kolejne zapytanie do Suzuk.hu z prośbą o wyjaśnienie czy stosowanie oleju 5w30 w silniku K14D wpływa na jego przyspieszone zużycie, biorąc pod uwagę ze silnik został przebudowany względem poprzednika

Po uzyskaniu odpowiedzi będę drążył w SMP :)


Obrazek
Suzuki Vitara 1,4 Hybrid 2WD Premium

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Na górę
Post: 14-09-2021, 17:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25-01-2019, 22:18
Posty: 1582
Lokalizacja: Wieliczka
Suzuki: Swift+Vitara
Klepac89 pisze:
Po uzyskaniu odpowiedzi będę drążył w SMP :)


A kolejna wizyta Kolegi w serwisie będzie wygladała tak: https://www.youtube.com/watch?v=9Ulgg2uErd0 :szalony:

_________________
ex Swift III 1.3 (2007) | Swift V 1.2 SHVS (2018) | Vitara 1.4T 4WD AT (2019)


Na górę
Post: 14-09-2021, 17:56 
Offline

Rejestracja: 10-03-2021, 08:00
Posty: 420
Suzuki: Vitara Hybrid 4WD
Chyba chodziło o przegląd nadwozia... ale jak miałem Hyundai'a to tam też było to dodatkowo płatne i (chyba) to nie wpływa na gwarancję podstawową. Jak nie zrobisz to stracisz gwarancję na perforację, która i tak chyba jest mało warta, bo aby zadziałała to muszą być spełnione specyficzne warunki m.in. musi się zrobić dziura od wewnątrz na zewnątrz.

No, a wracając do tematu oleju, to też jestem ciekawe co Ci odpiszą. Dziś byłem w ASO na naprawie i znów zahaczyłem ich o ten olej. Odpowiedzieli mi, że niby 0W20 faktycznie jest lepszy na mocne mrozy, ale takie u nas rzadko występują, ale według nich film olejowy przy 0W20 jest cieńszy i łatwiej go zerwać, więc ich zdaniem bezpieczniejszy jest 5W30. Ciężko wyczuć kto tu ma rację, niby producent najlepiej zna auto, ale oni też są pod presją różnych nierealnych norm i księgowych, więc ja bym też na 100% nie był pewien, czy faktycznie zalecenia producenta są zawsze najbardziej wiarygodne. Tu się choćby kłania praktyka przedłużania przeglądów do 30 tys. km, co jest raczej krytykowane przez mechaników i ekspertów, albo wciskanie na siłę tych miękkich hybryd, aby urwać parę gramów CO2.

Przyznam, że ja obecnie nie czuję, aby moja Vitara straciła moc lub gorze pracowała na tym 5W30 w stosunku do fabrycznego 0W20. No i jakby nie patrzeć, to w instrukcji 5W30 też jest dopuszczony przez producenta. Aczkolwiek bardzo jestem ciekaw co też Węgrzy Ci odpiszą.


Na górę
Post: 15-09-2021, 09:03 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17-09-2018, 20:20
Posty: 435
Lokalizacja: miasto 9 zajezdni
Suzuki: Swift AZ
Jest jeszcze 1 ważna kwestia.
Współczesne silniki benzynowe z wtryskiem bezpośrednim przy krótkich dystansach lubią podlać benzyny do oleju. Tym bardziej 5W30 jest bezpieczniejszy na jazdę po mieście bo ma "rezerwę" lepkości na rozrzedzenie. Po 10 kkm może być z niego już 0W20 :lol:

Dla przykładu: https://www.oilclub.pl/index.php?thread ... oost.2678/

_________________
Swift 1,2; była Liana 4WD i Samurai


Na górę
Post: 15-09-2021, 09:11 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24-11-2020, 23:30
Posty: 202
Lokalizacja: Białystok
Suzuki: Vitara K14D
apede pisze:
Jest jeszcze 1 ważna kwestia.
Współczesne silniki benzynowe z wtryskiem bezpośrednim przy krótkich dystansach lubią podlać benzyny do oleju. Tym bardziej 5W30 jest bezpieczniejszy na jazdę po mieście bo ma "rezerwę" lepkości na rozrzedzenie. Po 10 kkm może być z niego już 0W20 :lol:

Dla przykładu: https://www.oilclub.pl/index.php?thread ... oost.2678/

Racja lecz jeżeli użytkujesz auto w takich warunkach (krótkie odcinki poniżej 7km latem i poniżej 11km zimą - zdaje się tak to definiuje książka) to instrukcja określa że w takim wypadku wymiana oleju powinna nastąpić co 7500km lub 6miesiecy


Na górę
Post: 15-09-2021, 09:38 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24-11-2020, 23:30
Posty: 202
Lokalizacja: Białystok
Suzuki: Vitara K14D
Publikuje kolejna odpowiedz z Suzuki.hu

Obrazek

Jak wspomnieliśmy w naszym poprzednim liście, fabrycznym zaleceniem dla Twojego pojazdu jest olej silnikowy Ecstar 0W-20. Jednak podana przez Pana lepkość jest również odpowiednia i nie spowoduje uszkodzenia silnika. (5w30)

Pragniemy poinformować, że w chwili obecnej nie posiadamy żadnych informacji na temat rozwoju systemu rozpoznawania.

Dziękujemy za zrozumienie


Obrazek
Suzuki Vitara 1,4 Hybrid 2WD Premium

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Na górę
Post: 15-09-2021, 09:49 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17-09-2018, 20:20
Posty: 435
Lokalizacja: miasto 9 zajezdni
Suzuki: Swift AZ
To prawda, ale mimo wszystko wolę 5W30. Co jeśli mamy 6 kkm dojazdów do pracy, w silniku już 0W10 i trafi się przejażdżka z 4000 obrotów przez dłuższy czas? Szybka runda Warszawa - Białystok :] albo rekreacja na piaskarni. :)

Dusterem zdarzało mi się jeździć cały tydzień po Warszawie, a w weekend na jakichś piaskach jeździć godzinę na dwójce i 3000 obrotów w dieslu. To nie są warunki na 0W20. Po to są SUVy :)

_________________
Swift 1,2; była Liana 4WD i Samurai


Na górę
Post: 15-09-2021, 10:02 
Offline

Rejestracja: 23-08-2020, 20:31
Posty: 235
Szybka odpowiedź. Widać że szanują klienta. Nie to co SMP.


Na górę
Post: 06-10-2021, 06:56 
Offline

Rejestracja: 23-08-2020, 20:31
Posty: 235
Śladem @Klepac89 wymieniłem wlany w ASO 5W-30 na 0W-20.
Po przejechaniu 350 km na tym oleju potwierdzam zmiany w pracy silnika na plus:
- silnik na biegu jałowym pracuje
ciszej i nie ma nadmiernych
wibracji;
- spalanie spadło o około 0.5-0.6 l/100 km nie zmieniając stylu jazdy;
- lepsza dynamika;
- na wysokich obrotach silnik nie
wyje, jest znacznie ciszej;
- spadła temoeratura robocza, co
da sie zauważyć na wskaźniku
temp.
Na oleju 5W-30 zrobiłem 3500 km od ostatniej wymiany i po zlaniu był dość mocno ciemny.
Ogólnie rzecz biorąc zmiana oleju poprawiła kulturę pracy silnika na taką jaka była w czasie zakupu Vitaty rok temu.


Na górę
Post: 06-10-2021, 09:01 
Offline

Rejestracja: 10-03-2021, 08:00
Posty: 420
Suzuki: Vitara Hybrid 4WD
Hmm... no to może też się skuszę na zmianę oleju, ale raczej poczekam do pierwszego przeglądy.

Natomiast mam do Was pytanie, jaki konkretnie olej 0W20 wlaliście do swoich Vitar?
Ja obecnie mam Total i zastanawiam się, czy zostać przy tej firmie, czy może zmienić na coś innego, we wcześniejszym aucie przez lata stosowałem Shell i byłem zadowolony.


Na górę
Post: 06-10-2021, 09:12 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24-11-2020, 23:30
Posty: 202
Lokalizacja: Białystok
Suzuki: Vitara K14D
Najlepiej jak byś ściągnął ECSTAR 0w20 (trudno dostępny ale wg strony producenta olej ten należy wymienić max po 20 000KM)

Ja osobiście zalałem Shell helix bo w instrukcji obsługi na końcu jest jego logo obok ECSTAR którego nie udało mi się zdobyć :) (shell na stronie podaje interwał wymiany ich oleju max 15 000km)
https://www.shell-livedocs.com/data/pub ... 5096fb.pdf

Ale po zagłębieniu tematu olejów na rynku najbardziej chwalone są te od millersa. I pewnie na następny przegląd wleci To :)

https://www.millersoils.pl/produkt/ee-performance-0w20/


Obrazek
Suzuki Vitara 1,4 Hybrid 2WD Premium

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Na górę
Post: 06-10-2021, 09:33 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17-09-2018, 20:20
Posty: 435
Lokalizacja: miasto 9 zajezdni
Suzuki: Swift AZ
emeryk113 pisze:
Na oleju 5W-30 zrobiłem 3500 km od ostatniej wymiany i po zlaniu był dość mocno ciemny.

To akurat nic złego, olej czyści silnik.

_________________
Swift 1,2; była Liana 4WD i Samurai


Na górę
Post: 06-10-2021, 09:34 
Offline

Rejestracja: 23-08-2020, 20:31
Posty: 235
Osobiście szukałem oleju w cenie do 200, zł. Ze względu na markę wybrałem Shell Helix Ultra SN Plus 0W-20.
Ale pod uwagę brałem również
- Motul 8100 ECO-LITE 0W-20
- Total Quartz 9000 Future GF-5
0W20
- Motul Hybrid 0W-20.
Wszystkie w cenie do 200 zł za 4/5 litrów.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 719 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 120 21 22 23 2429 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]