Bandit1 pisze:
Przedstawiając to najprościej jak się da.
Jadac na biegu ze zdjęta nogą z gazu/hamujac silnikiem spalanie 0, czy to w benzynie czy tez hybrydzie. Jest to i ekonomiczne i tez bezpieczne.
Z jazdą na luzie odwrotnie, nie jest to ekonomiczne i nie jest bezpieczne. Na luzie spala się paliwo i dodatkowo w hybrydzie traci przysłowiowy prąd, bo nie ma ładowania akumulatorów. Suma sumarum skraca się zasieg na prądzie , wiec trzeba jechać na …benzynie. W takim przypadku zakup hybrydy mija się z celem ponieważ po to kupuje się hybryde żeby jeździć jak nawiecej na pradzie.
Nie będę tu nikogo przekonywał kto ma z tym silnikiem ten wie...
- Zdjęcie nogi z gazu powoduje bardzo mocne wytrącanie prędkości to fakt... i jadąc ekspresówka 120 i widząc w oddali znak 70km/h wole puścić również auto na luz (w poprzednim w tej samej sytuacji zdejmowałem nogę z gazu) dlaczego teraz robię tak? Bo poprostu auto się toczy a nie hamuje bardzo gwałtownie silnikiem...
- większość twierdzi ze to nie ekonomiczne? Dziwne musicie pogadać z moim silnikiem albo silnikiem puszki albo z konstruktorami tego silnika bo coś zepsuli, ewidentne stosując te technikę średnie zużycie wg komputera pokładowego bardziej spada niż stosując jazdę cały czas na biegu.
Przejedźcie się autem z tym silnikiem to zrozumiecie zasadność biegu jałowego w tym aucie. Bo puszczenie nogi z gazu tu tez stosuje No tez się przydaje ale w sytuacji dojeżdżania do skrzyżowani gdzie widać z daleka cZerwone - wtedy zamiast hamować hamulcami zatrzymuje się do 0 tylko i wyłącznie Dzieki puszczeniu nogi z gazu odzyskując energię - tak to auto bardzo zwalnia po puszczeniu pedału przyspieszenia.
Polecam przejechać się autem z tym silnikiem, a jak ktoś nie chce to niech zaufa użytkownikom, ja udostępniam swoje zarzucie paliwa publicznie i tak jak wcześniej pisałem stosowałem ostatnio jazdę eko w tym puszczanie auta na luzie
Proszę kliknąć na miniaturkę mego spalania i od razu zauważycie ze średnie z mojego ostatniego spalonego zbiornika jest niższe o ok 1 litr na 100 niż wcześniej.
I ludzie maja mózgi widać ewidentne ze puszka mówi o takich sytuacjach gdzie faktycznie można puścić auto na luz i lepiej jest to zrobić w tym aucie niż w aucie o napędzie konwencjonalnym
Ale żebyście nie zrozumieli nas źle, z odzysku z energii hamowania silnikiem tez jest pożytek ale w innych sytuacjach.
Po prostu polecam
Pojeździć autem z tym napędem aby zrozumieć bo Dzieki miękkiej hybrydzie tym autem jeździ się inaczej niż poprzednimi jednostkami montowanymi w tym aucie
Suzuki Vitara 1.4 Hybrid 129KM 2WD Premium
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk