macioo pisze:
........Dla większości ludzi wystarczy, że jakaś "żarówka ledowa" pasuje do gniazda.......
Dlatego ja nie zakładam „jakiś”, tylko zawsze znanych producentów którzy produkują zwykle
żarówki które mają homologację. Płace za nie dużo więcej jak za inne zamienniki, ma od 5 do 6lat gwarancji EU producenta. O czymś to świadczy. W Suzuki produktem pierwszego montażu jest przecież Osram.
macioo pisze:
......Póki nie będzie na reflektorze znaku homologacji dopuszczającej takie źródło światła, to jest to nielegalne.......
Jak zajmujesz się od tylu lat techniką świetlną to napewno wiesz że te źródła spełniają już warunki homologacji tylko biurokracja EU oraz szereg praw które trzeba przy okazji zmienić, wydłuża to w czasie i tyle. Nastąpi to lada dzień.
macioo pisze:
Ciekawe jak przy tak dużym natężeniu światła zrealizujesz samopoziomowanie. Tylko nie pisz proszę, że będziesz ręcznie ustawiał za każdym razem!......Analogicznie sprawa się ma do LED. Jak włożysz o obniżonej mocy, to efekt będzie mizerny (co najwyżej wyższa temperatura barwowa), a jak da mocniejsze światło, to na każdej muldzie będziesz dawał "flaschem" po oczach tym z przeciwka.
Mam w innych samochodach ledy fabryczne i tam samopoziomowanie kończy na korekcji podczas włączania świateł. Resztę ustawia się dokładnie takim samym pokrętłem jak w innych samochodach „bez Led”. Wiec jak będę miał życzenie to mogę ręcznie przy lampie podnieść sobie wysokość fabrycznych-homologowanych ledow i dawać po oczach nie tylko „pod górkę”. W Vitarze Led jest umieszczony w soczewce w audi podobnie ale bmw ma normalny odbłyśnik. Taka skomplikowana technologia Led „homologowaną”.
macioo pisze:
Mandatów już się czasem doczekuję. Jest na szczęście instytucja prywatnego doniesienia o popełnieniu wykroczenia. Działa dokładnie tak samo jak nagranie z wyprzedzaniem na pasach i inne. Podobnie w czasie wypadku będę się upierał, że zostałem oślepiony. Ciekawe co na to ubezpieczyciel?
Bez komentarza