Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 07-06-2025, 23:52

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: 30-12-2024, 09:41 
Offline

Rejestracja: 21-10-2024, 15:22
Posty: 5
Mam problem w swoim scross 2018 ze spryskiwaczami przód jak i tył. Oba nie działają jak tylko pojawi się mróz, płyn wypsikany i wlany nowy zimowy. Jak jest plusowa temperatura to wszystko działa bez problemu. Wylot dyszy jest czysty. Problem z pompką czy coś innego?


Na górę
Post: 30-12-2024, 17:53 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20-04-2006, 16:14
Posty: 114
Lokalizacja: Rzeszów
Może zamarza w przewodach? Próbowałeś innego płynu? Z każdym płynem tak masz?

_________________
hrabia
S-Cross happy rider


Na górę
Post: 30-12-2024, 18:59 
Offline

Rejestracja: 21-10-2024, 15:22
Posty: 5
tow_vader pisze:
Może zamarza w przewodach? Próbowałeś innego płynu? Z każdym płynem tak masz?


Narazie tylko z jednym zimowym choć wątpię żeby płyn był problemem jak przy minus kilku stopniach już nie działa


Na górę
Post: 31-12-2024, 08:21 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17-09-2018, 20:20
Posty: 484
Lokalizacja: miasto 9 zajezdni
Suzuki: Swift AZ
To może być płyn, sprawdź inny. Kiedyś tak miałem że na 4 butle tego samego płynu jedna zamarzała - po prostu wadliwa partia.

_________________
Swift 1,2; była Liana 4WD i Samurai


Na górę
Post: 31-12-2024, 09:58 
Offline

Rejestracja: 21-10-2024, 15:22
Posty: 5
apede pisze:
To może być płyn, sprawdź inny. Kiedyś tak miałem że na 4 butle tego samego płynu jedna zamarzała - po prostu wadliwa partia.

W drugim aucie mam ten sam płyn i tam nie mam problemów rano więc myślę że płyn jest okej


Na górę
Post: 31-12-2024, 10:27 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20-04-2006, 16:14
Posty: 114
Lokalizacja: Rzeszów
j3k pisze:
apede pisze:
To może być płyn, sprawdź inny. Kiedyś tak miałem że na 4 butle tego samego płynu jedna zamarzała - po prostu wadliwa partia.

W drugim aucie mam ten sam płyn i tam nie mam problemów rano więc myślę że płyn jest okej


Co to za cudowny płyn, że z jednej bańki dwa auta obskoczył? ;-) Do mojego S-Crossa cały Orlen wchodzi na raz.

W sumie odkąd przestałem kupować jakieś no-name z marketów czy od Pana Zenka, bo on się zna, to wszelkie problemy ze spryskiwaczami zniknęły. Nie twierdzę, że wszystkie no-name są do dupy, ale szukanie tego, który akurat jest ok to nie moja pasja. Jeśli się upierasz, że płyn jest ok, to ja bym sprawdził, czy przewód np. nie styka się gdzieś z blachą, albo nie jest np. pęknięty gdzieś, nawet odrobinkę itp. (jeśli zobaczenie tego w ogóle jest możliwe bez wyjmowania całego silnika) co przy mrozie może powodować szybsze odbieranie ciepła i przymarzanie w tym miejscu. Jak nie to, no to pompka strzelona i nie wyrabia na zimnie. Ale to już strzały na ślepo, bo zupełnie się na tym nie znam, ale jako prawdziwy Polak mam prawo się wypowiedzieć. ;-)

Niskiego spalania i bezawaryjnych przebiegów w Nowym Roku.

_________________
hrabia
S-Cross happy rider


Na górę
Post: 31-12-2024, 11:15 
Offline

Rejestracja: 21-10-2024, 15:22
Posty: 5
tow_vader pisze:
j3k pisze:
apede pisze:
To może być płyn, sprawdź inny. Kiedyś tak miałem że na 4 butle tego samego płynu jedna zamarzała - po prostu wadliwa partia.

W drugim aucie mam ten sam płyn i tam nie mam problemów rano więc myślę że płyn jest okej


Co to za cudowny płyn, że z jednej bańki dwa auta obskoczył? ;-) Do mojego S-Crossa cały Orlen wchodzi na raz.

W sumie odkąd przestałem kupować jakieś no-name z marketów czy od Pana Zenka, bo on się zna, to wszelkie problemy ze spryskiwaczami zniknęły. Nie twierdzę, że wszystkie no-name są do dupy, ale szukanie tego, który akurat jest ok to nie moja pasja. Jeśli się upierasz, że płyn jest ok, to ja bym sprawdził, czy przewód np. nie styka się gdzieś z blachą, albo nie jest np. pęknięty gdzieś, nawet odrobinkę itp. (jeśli zobaczenie tego w ogóle jest możliwe bez wyjmowania całego silnika) co przy mrozie może powodować szybsze odbieranie ciepła i przymarzanie w tym miejscu. Jak nie to, no to pompka strzelona i nie wyrabia na zimnie. Ale to już strzały na ślepo, bo zupełnie się na tym nie znam, ale jako prawdziwy Polak mam prawo się wypowiedzieć. ;-)

Niskiego spalania i bezawaryjnych przebiegów w Nowym Roku.


Teraz byłem sprawdzić jak wygląda sytuacja, auto garażowane ale minus 3 na komputerze, na początku bez reakcji, po chwili słychać pompkę ale bez psikania a za chwilę już puściło i leciało normalnie. Wężyk nigdzie nie cieknie ale widzę że w jednym miejscu był klejony także chyba gdzieś przymarza, możliwe że właśnie na tym klejeniu a po chwili puszcza. Płyn jakiś z lewiatana mam ale nie było wlewane pod korek, niby do -22, w środku zbiornika wszystko płynne.
Kupię lepszy płyn i zobaczymy, jak problem nie zniknie to do mechanika.

Również szerokości w 2025 :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]