Zakładam nowy temat, chociaż wiem, że część z moich problemów prawdopodobnie mogła być poruszana w tym wątku
http://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=68&t=12438 Może ktoś będzie miał podobny problem.
Opis mojego problemu: podczas spokojnej jazdy, przy pewnym kącie skrętu, kierownica po prosu się lekko blokuje i nie wraca samoczynnie do położenia "zero". Trzeba jej delikatnie pomóc robiąc kontrę, która następuje z lekkim "pyknięciem", czyli muszę użyć niewielkiej siły aby w pewnym momencie kierownica odskoczyła od zadanego kąta. Czuć wyraźnie moment, w którym po prostu odpuszcza.
Docelowo pojadę z tym do mechanika, aby po kolei sprawdził moje przypuszczenia :
1. Geometria cała
2. Luzy na dolnych sworzniach wahaczy i same wahacze
3. Krzyżak przekładni kierowniczej
4. Łożyska przednich amortyzatorów
5. Wymiana płynu do wspomagania
Po wizycie oczywiście napiszę co zostało zrobione i jaka była przyczyna. Zanim to jednak zrobię, może koleżanki i koledzy poradzą jeszcze coś, co można sprawdzić?
Przebieg: ~160 tyś km
Opony: 225/45 R17