Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
Działanie klimatronica S-cross przed liftingiem https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=68&t=19063 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Przemekc1 [ 26-01-2020, 20:11 ] |
Tytuł: | Działanie klimatronica S-cross przed liftingiem |
Cześć, mam pytanie o Wasze doświadczenia z klimatronikiem w wersji sprzed liftingu. Zauważyłem, że u mnie działa on bardzo słabo. Po wybraniu trybu auto grzanie automatycznie ustawia się na nogi i w zasadzie nigdy się nie zmienia. Kończy się to tak, że szczególnie zimą jest upał w nogi, a tryb nigdy nie przełączy się na twarz i w kabinie będzie stosunkowo chłodno. Po ustawieniu auto, ale manualnej zmianie żeby grzało np na nogi i twarz utrzymuje się takie ustawienie, ale w zasadzie cały czas nawiew działa z dosyć dużą mocą, nawet po długiej jeździe siła nawiewu mało się zmienia, chociaż odczuwalna temperatura w samochodzie zbliża się do zadanej. Kolejna kwestia jest taka, że zarówno w ustawieniu auto jak i manualnym temperatura nawiewu potrafi być znacząco inna przy tej samej zadanej temperaturze. Wygląda to tak, że przy już zagrzanym samochodzie ustawiam 22 stopnie, z kratek leci powietrze powiedzmy o tej samej temperaturze, a po jakimś czasie jazdy (gdzie temperatura na zewnątrz pozostaje taka sama) powietrze z kratek zaczyna być zauważalnie cieplejsze/zimniejsze i trzeba bawić się ustawieniem temperatury. Oprócz tego nie zauważyłem problemów typu wahająca się wskazówka płynu chłodniczego, auto nagrzewa się również dosyć normalnie, wentylator wydaje się uruchamiać też w odpowiednich sytuacjach. Czy ktoś miał podobne problemy? |
Autor: | pokakulka [ 29-01-2020, 07:57 ] |
Tytuł: | Re: Działanie klimatronica S-cross przed liftingiem |
Wiesz, miałem kilkanaście samochodów i w każdym funkcja auto w połączeniu z ogrzewaniem czy schładzaniem działała dla mnie denerwująco tzn. za mocno wiało. Wolałem ustawić sobie zadaną temperaturę a moc dmuchawy dostosować samemu. Jeśli chodzi o utrzymywanie temperatury w aucie to uważam że zachowuje się ok. Zadajesz np. 22 stopnie, zaczyna lecieć ciepłe powietrze a jak już osiągnie tą temperaturę to samoczynnie przestaje grzać. Potem jak znowu trochę spadnie to zaczyna podgrzewać i tak w kółko. Temperatura na zewnątrz auta wg mnie nie ma żadnego znaczenia. Głównym parametrem jest temperarura panująca w kabinie. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |