Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 16-06-2025, 22:09

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: 16-11-2015, 13:33 
Offline

Rejestracja: 03-02-2015, 13:50
Posty: 51
Witam

Syn zmienił mi ustawienia na komputerze, zmieniając tryb czujnika z "comfort" na "eco".
Oczywiście od razu zaświeciła się kontrolka zbyt niskiego ciśnienia na wszystkich kołach.
Sprawdziłem ciśnienie i na wszystkich oponach ma około 2,5 atm.

Jak to cholerstwo teraz zresetować ?


Ostatnio zmieniony 16-11-2015, 14:15 przez bzado, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: 16-11-2015, 15:59 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3375
Lokalizacja: Kwidzyn
Może 2,5 to za mało dla ECO?
Pojeździj trochę. U mnie błąd się zresetował po kilku kilometrach. Powinno pomóc. W ten sposób zresetowałem układ w trzech różnych przypadkach (zamiana kół, błędne odczytanie czujnika z koła zimowego w bagażniku) i zawsze zadziałało. :ok:


Na górę
 Tytuł:
Post: 16-11-2015, 17:02 
Offline

Rejestracja: 21-06-2015, 12:31
Posty: 1818
Suzuki: SuziQuattro
bzado,
1. syn zepsuł niech naprawia :]
2. dopompuj powietrza :]
3. instrukcja obsługi strona 3-66 (wybierz w menu: TPMS - TPMS Mode - Comfort Mode) :ok:


Na górę
 Tytuł:
Post: 16-11-2015, 17:38 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3375
Lokalizacja: Kwidzyn
Ja zrozumiałem, że kolega wie jak zmienić ustawienia trybu TMPS tylko, że system ma lagi w zarejestrowaniu zmiany. :niewiem:

_________________
S-cross 1,6 Pb AWD


Na górę
 Tytuł:
Post: 16-11-2015, 18:01 
Offline

Rejestracja: 21-06-2015, 12:31
Posty: 1818
Suzuki: SuziQuattro
ciśnienie eco -wymagane 2,8 z przodu; 2,6 z tyłu -tak więc (moim zdaniem) albo trzeba dopompować koła, albo zmienić ustawienie na comfort (zaświeci poniżej 2,0)


Na górę
 Tytuł:
Post: 16-11-2015, 21:53 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05-02-2014, 21:38
Posty: 327
Lokalizacja: Wrocław
Suzuki: S-cross Allgrip CVT
Tak jak macioo napisał. Pojeździć i się "wyleczy". A ustawienie czujników na "comfort".


Na górę
 Tytuł:
Post: 17-11-2015, 08:37 
Offline

Rejestracja: 03-02-2015, 13:50
Posty: 51
dzieki za odpowiedzi.

Niestety jak świeci się ostrzeżenie o ciśnieniu to nie da się wejść w ustawienia kompa. (albo ja nie potrafię, a robię tak jak zawsze)

Przed zmianą trybu jeździłem z ciśnieniem max 2,3 a po zmianie dopompowałem do 2,5.
Spróbuję dopompowac do 2,8, chociaż wg mnie to strasznie dużo (we wcześniejszych moich samochodach miałem max 2,2, więc nie dziwcie się

A syn jeździ autobusem (za karę) :)


Na górę
 Tytuł:
Post: 17-11-2015, 16:59 
Offline

Rejestracja: 09-01-2010, 14:02
Posty: 3375
Lokalizacja: Kwidzyn
Coś mi się wydaje, że po jakichś kombinacjach wszedłem w opcje. Tylko na torturach nie powiem jak, bo nie pamiętam. :zakrecony: Wiem, że poresetowałem wszystkie przebiegi i spalania ale wszedłem, bo też kombinowałem z ustawieniami trybów TMPS. :ok:


Na górę
 Tytuł:
Post: 17-11-2015, 23:07 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05-02-2014, 21:38
Posty: 327
Lokalizacja: Wrocław
Suzuki: S-cross Allgrip CVT
Przeszedłem coś podobnego po stracie opony i wymianie koła na zapasowe. Po kilkudziesięciu minutach jazdy komunikat z wyświetlaczem ciśnienia i wskazaniem 0 w jednym z kół zamienił się na informujący o awarii TPMS. Niemniej komputer można było włączyć po dłuższym niż zwykle naciskaniu patyczka. Coś podobnego jak z wyłączaniem kontroli trakcji...


Na górę
 Tytuł:
Post: 18-11-2015, 10:16 
Offline

Rejestracja: 07-11-2015, 21:29
Posty: 37
bzado pisze:
dzieki za odpowiedzi.

Niestety jak świeci się ostrzeżenie o ciśnieniu to nie da się wejść w ustawienia kompa. (albo ja nie potrafię, a robię tak jak zawsze)

Przed zmianą trybu jeździłem z ciśnieniem max 2,3 a po zmianie dopompowałem do 2,5.
Spróbuję dopompowac do 2,8, chociaż wg mnie to strasznie dużo (we wcześniejszych moich samochodach miałem max 2,2, więc nie dziwcie się

A syn jeździ autobusem (za karę) :)

Miałem podobną sytuacje .i wejście w menu ustawień wyglądało tak. Włączony zapłon lub auto uruchomione ale na postoju.Prawy przycisk obsługi komp. wcisnąć i przytrzymać do momentu aż wyświetlacz zmieni kolor z pomarańczowego na szary czyli wyłączy się ostrzeżenie. Następnie trzeba puścić przycisk i od razu ponownie go wcisnąć i przytrzymać aż wyświetli się menu komp.
U mnie tak to działa życzę powodzenia.


Na górę
 Tytuł:
Post: 19-11-2015, 09:50 
Offline

Rejestracja: 03-02-2015, 13:50
Posty: 51
laskoś pisze:
Miałem podobną sytuacje .i wejście w menu ustawień wyglądało tak. Włączony zapłon lub auto uruchomione ale na postoju.Prawy przycisk obsługi komp. wcisnąć i przytrzymać do momentu aż wyświetlacz zmieni kolor z pomarańczowego na szary czyli wyłączy się ostrzeżenie. Następnie trzeba puścić przycisk i od razu ponownie go wcisnąć i przytrzymać aż wyświetli się menu komp.


Sprawdziłem, działa. Dzięki za info.

Działa też dopompowanie kół do ponad 2,6.


Na górę
 Tytuł:
Post: 20-11-2015, 10:17 
Offline

Rejestracja: 11-02-2015, 22:46
Posty: 332
Lokalizacja: Wawer
Suzuki: (dawniej) S-Cross
Tak na marginesie, tytul chyba powinien brzmiec "nieopatrzna" :).


Na górę
 Tytuł:
Post: 20-11-2015, 10:23 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29-03-2015, 13:42
Posty: 928
Suzuki: Vitara xLed Sun
Dlaczemu? Może Koledze chodziło właśnie o "nieodwrotną" zmianę a nie o przypadkową.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]