Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
ECU MASTER DET 3 Justy 1.3 GTi kompresor/supercharger https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=67&t=15036 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | emkatheloft [ 30-04-2017, 16:40 ] |
Tytuł: | ECU MASTER DET 3 Justy 1.3 GTi kompresor/supercharger |
Witam, mam problem z komunikacją działu technicznego ECU MASTER, mianowicie wysłałem już dwa maile nawet dzwoniłem w sprawie konfiguracji i schematu do mojego auta... odpowiedzi nie otrzymałem ![]() Autko to Justy 1.3 z silnikiem GTi i kompresorem wszystko przygotowane od zera na bardzo dobrych gratach -dół swift GTi, zamknięty deck silnika, rozwiercony na 75mm i honowany przez firmę "krasnobrodzka racing" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -panewki głowne i korbowodowe "KING Racing" ![]() -tłoki odprężone 75mm Y.C.P z powłoką teflonową z Vitary + pierścienie "NPR" Honda D16 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -nowa oryginalna pompa oleju AISIN/Suzuki ![]() ![]() -szpilki "ARP" z BMW m50 -głowica planowana -wymienione uszczelniacze ![]() -nowe popychacze zaworowe ![]() -metalowa uszczelka pod głowicę z Vitary ![]() ![]() -nowy oryginalny rozdzielacz zapłonu oraz rotor -świece "DENSO iridium racing" -przewody "MAGNECOR" KV85, 8.5mm ![]() ![]() -wtryski "Denso 195500-4450" 425cc/3bar z mazdy RX-8 ![]() ![]() ![]() -pompa paliwa Walbro GSS342 255LPH High Pressure -kompresor "eaton" z VW polo gti twincharged ![]() ![]() ![]() ![]() -zawór bypass z Mini Cooper S ![]() -kolektor 4-1 ze stali kwasoodpornej -EGT METER -AFR METER -BOOST METER -OIL TEMP METER -alternator 90A z KIA CARENS ![]() -chłodnica oleju+relokator filtra ![]() -duża chłodnica z baleno 1.3 -swap hamulców z Swift GTi ![]() -duże serwo hamulców z Suzuki Alto -pompa hamulcowa z Subaru Impreza 2.0 -tarcze nacinane i nawiercane (wszystkie 4) -klocki EBC red stuff -elektryczna pompa próżniowa do hamulców z Volvo XC70 -elektryczne wspomaganie z Suzuki Alto(jako dodatkowe) -sportowa przekładnia kierownicza "QSP" 1:1.5 ![]() -przerobiona cała wiązka elektryczna(skrzynka z bezpiecznikami w schowku) -klatka bezpieczeństwa ![]() -pasy czteropunktowe 3' i fotele SPARCO ![]() -deska i boczki pokryte flokiem ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -body kit Swift GTi ![]() WCZEŚNIEJ BYŁO CZERWONE JUSTY 1.3 8v (68 koników) i jeździło tak ![]() https://www.youtube.com/watch?v=4UNFn-wQbiI mocy mało wiec włożyliśmy GTi pod maske i znów na tor ![]() niestety "mistrz prostej" nie dał rady w zakręcie i zrobił a Justy "banana" https://www.youtube.com/watch?v=rOp0t5UFFB4 ![]() niestety nie do odratowania(cała podłoga pogięta) a szkoda bo zero rudej.... ![]() zakupiliśmy kolejną budę bez rdzy wsadziliśmy GTi po kapitalce i po 1500km wsadziliśmy kompresor AISIN AMR 500 z Subaru Pleo który dmucha 0.5bara (obecnie na sprzedarz cały kit) ![]() https://www.youtube.com/watch?v=8HbVUu64xfE niestety przy mojej jeździe tłoki się poddały ![]() wszystkie 4 wyglądają tak samo ![]() Teraz takie pytanko, jako że znów wyremontowaliśmy silnik, odprężyliśmy i jesteśmy w trakcie składania, chciałbym poprosić o pomoc z ecu masterem det3, czy jest ktoś na forum kto byłby chętny pomóc ze schematem i konfiguracją chciałbym fuel implant zrobić, podstawową wiedzę mam lecz doświadczenia z elektroniką zbyt dużego nie dodatkowy problem że w Holandii mieszkam a tu specjalistów jak na lekarstwo... |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |