Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
[Splash 1.0] Koszt serwisu klimatyzacji https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=66&t=8053 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | poldek [ 29-05-2011, 12:01 ] |
Tytuł: | [Splash 1.0] Koszt serwisu klimatyzacji |
Ile kosztuje wymiana filtrów czyszczenie ozonowe napełnienie klimatyzacji? Widziałem na stronie Suzuki promocję wymoana filtra plus czyszczenie ozonem 99 zł. Ale co zresztą? ![]() |
Autor: | harry [ 29-05-2011, 13:32 ] |
Tytuł: | przegląd klimy |
W tamtym roku było tak: viewtopic.php?t=6106 Lepiej zadzwonic samemu do ASO gdzie chcesz jechac , bo mnie w jednym chcieli zrobić całkowity przegląd ,włacznie z uzupełnieniem czynnika za 200zł , mimo ogloszenia akcji za 99zł,a w innym zrobili mi to kompleksowo za 99zł. Do tego dochodzą koszty wymiany filtra(jeśli trzeba).Oryginalny filtr w ASO okolo 90 zł ,można kupić samemu tańsze zamienniki ,np: Japanparts FAA-SZ09 za 42 zl Blue Print ADK 82508 za 42zł Ashika 21-SZ-Z09 za 44zł Febi Bilstein 29212 za 46 zl |
Autor: | poldek [ 08-06-2011, 09:33 ] |
Tytuł: | |
mam jeszcze jedno pytanie, jak długo trwa przegląd klimatyzacji? |
Autor: | bluedog [ 09-06-2011, 08:47 ] |
Tytuł: | |
Taki prawdziwy, z wypompowaniem i napełnieniem w zależności od urządzenia circa godzina - półtorej, góra dwie z odgrzybianiem chemicznym. Ozonowanie idzie szybciej ale nie jestem przekonany do niego za grosz ![]() |
Autor: | Remote [ 10-08-2012, 15:18 ] |
Tytuł: | |
Mi ostatnio rozszczelniła się długa rurka aluminiowa doprowadzająca czynnik do klimy - gaz uciekał ![]() Chłopaki kilka godzin się męczyli, bo dostęp jest bardzo utrudniony (wyjątkowo mało miejsca) no ale wyjeli całą rurkę i wymienili uszkodzoną część - koszt 210 pln. |
Autor: | Kitza [ 17-09-2012, 20:11 ] |
Tytuł: | |
Remote pisze: Mi ostatnio rozszczelniła się długa rurka aluminiowa doprowadzająca czynnik do klimy - gaz uciekał
![]() Mógłbyś napisać, która rurka i w którym miejscu była dziurka? Ojciec właśnie dziś odkrył dziurę w rurce, która idzie gdzieś w kierunku chłodnicy. Mechanik (nie ASO) stwierdził, że trzeba rozebrać cały przód (zderzak, atrapa, chłodnica) aby móc zdemontować tę rurkę. Możesz to potwierdzić? |
Autor: | Remote [ 18-09-2012, 19:14 ] |
Tytuł: | |
Kitza pisze: Remote pisze: Mi ostatnio rozszczelniła się długa rurka aluminiowa doprowadzająca czynnik do klimy - gaz uciekał ![]() Mógłbyś napisać, która rurka i w którym miejscu była dziurka? Ojciec właśnie dziś odkrył dziurę w rurce, która idzie gdzieś w kierunku chłodnicy. Mechanik (nie ASO) stwierdził, że trzeba rozebrać cały przód (zderzak, atrapa, chłodnica) aby móc zdemontować tę rurkę. Możesz to potwierdzić? Ta rurka wychodzi z chłodnicy, leci sobie dołem w okolice lewego światła (pasażera) następnie do góry koło zbiornika płynu spryskiwacza i gdzies tam sie chowa w głębi komory silnika. Srebrna, aluminiowa. Dostęp zaiste fatalny ale bez przesady żeby cały przód zdejmować. Chłopaki w warsztacie specjalizującym się w klimach większy problem widzieli w znalezieniu zamiennika (bo mocno powyginana ta rurka) ale ostatecznie dospawali jakąs inną w miejscu nieszczelności i działa bez problemu. |
Autor: | waszeqq [ 19-04-2013, 18:15 ] |
Tytuł: | hej |
I lato i problem jak załącze klimę na postoju 1.0 silnik daje ładnie zimno ale silnik dostaje kolebki np na postoju na światłach aż tapicerka skacze cała chodzi 5sekund dobrze równo a 5 sekund dostaje jakiejś kolebki silnika jak by miał zadyszkę dziwnie jak by miał zgasnąć nigdy tak nie miałem już po serwisie bo mam go 4 rok po pytam po warsztatach ale jak by miał ktoś pomysł podrzucie dziwne 1.0 ma leką kolebkę bo 3 cyl ale nigdy tak nie miałem totalny spadek obrotów silnika jak by miał bardzo ciężko i powrót do normalnego i tak w koło myślę o świecach ale no moja sugestja czy klima daje cały czas obciążenie e nie na zmiane daje i nie dziwne warsztat się kłania |
Autor: | Remote [ 19-04-2013, 20:46 ] |
Tytuł: | |
Klasyczny problem małych silników i klimy. Po prostu silnik na wolnych obrotach ma za mało mocy, a klima zabiera sporo prądu. W starych autach działało to 0-1 tzn. włączałeś klimę i obroty szły w górę np. o 200 rpm, w nowych zeby oszczedzac paliwo kombinują z sinusoidą i stad te wahania obrotów i dławienie sie silnika. |
Autor: | miras_68 [ 20-04-2013, 13:36 ] |
Tytuł: | |
Może zaciera się kompresor klimatyzacji i stawia taki opór silnikowi, że ten ma problemy. Kompresor jest napędzany paskiem, ale ma sprzęgło, które włącza go, gdy jego praca jest potrzebna - stąd mogą pojawić się problemy z obrotami |
Autor: | hancik [ 09-05-2013, 22:08 ] |
Tytuł: | |
w kazdym aucie ktore mialem do tej pory okresowo nalezalo wymieniac filtr osuszacz klimatyzacji. W splashu takowego nie znalazlem. Wiecie w jaki sposob usuwana jest wilgoc z ukladu? |
Autor: | hancik [ 09-07-2013, 03:52 ] |
Tytuł: | |
Panowie, ile czynnika chlodzacego wchodzi do Splasha, szukalem pod maska, ale nie widze tam zadnej nalepki z informacja, z gory dzieki za info |
Autor: | poldek [ 02-08-2013, 10:40 ] |
Tytuł: | |
Koszta całego serwisu klimatyzacji w serwisie Suzuki kosztuje 180 zł plus filtr kabinowy 90 zł ![]() ![]() |
Autor: | hancik [ 02-08-2013, 22:19 ] |
Tytuł: | |
poldek, wiesz moze ile czynnika wrzucili? Koszt serwisu klimatyzacji w niezaleznym warsztacie bedzie nieporownywalnie nizszy... |
Autor: | poldek [ 03-08-2013, 12:26 ] |
Tytuł: | |
Nie mam pojęcia, ale z tego co zdążyłem się zorientować to wypuścili cały stary czynnik i nabili świezy. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |