Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl
https://www.suzukiklub.pl/forum/

[Splash 1.0] Koszt serwisu klimatyzacji
https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=66&t=8053
Strona 1 z 1

Autor:  poldek [ 29-05-2011, 12:01 ]
Tytuł:  [Splash 1.0] Koszt serwisu klimatyzacji

Ile kosztuje wymiana filtrów czyszczenie ozonowe napełnienie klimatyzacji? Widziałem na stronie Suzuki promocję wymoana filtra plus czyszczenie ozonem 99 zł. Ale co zresztą? :)

Autor:  harry [ 29-05-2011, 13:32 ]
Tytuł:  przegląd klimy

W tamtym roku było tak:
viewtopic.php?t=6106
Lepiej zadzwonic samemu do ASO gdzie chcesz jechac , bo mnie w jednym chcieli zrobić całkowity przegląd ,włacznie z uzupełnieniem czynnika za 200zł , mimo ogloszenia akcji za 99zł,a w innym zrobili mi to kompleksowo za 99zł. Do tego dochodzą koszty wymiany filtra(jeśli trzeba).Oryginalny filtr w ASO okolo 90 zł ,można kupić samemu tańsze zamienniki ,np:
Japanparts FAA-SZ09 za 42 zl
Blue Print ADK 82508 za 42zł
Ashika 21-SZ-Z09 za 44zł
Febi Bilstein 29212 za 46 zl

Autor:  poldek [ 08-06-2011, 09:33 ]
Tytuł: 

mam jeszcze jedno pytanie, jak długo trwa przegląd klimatyzacji?

Autor:  bluedog [ 09-06-2011, 08:47 ]
Tytuł: 

Taki prawdziwy, z wypompowaniem i napełnieniem w zależności od urządzenia circa godzina - półtorej, góra dwie z odgrzybianiem chemicznym. Ozonowanie idzie szybciej ale nie jestem przekonany do niego za grosz :roll:

Autor:  Remote [ 10-08-2012, 15:18 ]
Tytuł: 

Mi ostatnio rozszczelniła się długa rurka aluminiowa doprowadzająca czynnik do klimy - gaz uciekał :szalony:
Chłopaki kilka godzin się męczyli, bo dostęp jest bardzo utrudniony (wyjątkowo mało miejsca) no ale wyjeli całą rurkę i wymienili uszkodzoną część - koszt 210 pln.

Autor:  Kitza [ 17-09-2012, 20:11 ]
Tytuł: 

Remote pisze:
Mi ostatnio rozszczelniła się długa rurka aluminiowa doprowadzająca czynnik do klimy - gaz uciekał :szalony:

Mógłbyś napisać, która rurka i w którym miejscu była dziurka? Ojciec właśnie dziś odkrył dziurę w rurce, która idzie gdzieś w kierunku chłodnicy.
Mechanik (nie ASO) stwierdził, że trzeba rozebrać cały przód (zderzak, atrapa, chłodnica) aby móc zdemontować tę rurkę. Możesz to potwierdzić?

Autor:  Remote [ 18-09-2012, 19:14 ]
Tytuł: 

Kitza pisze:
Remote pisze:
Mi ostatnio rozszczelniła się długa rurka aluminiowa doprowadzająca czynnik do klimy - gaz uciekał :szalony:

Mógłbyś napisać, która rurka i w którym miejscu była dziurka? Ojciec właśnie dziś odkrył dziurę w rurce, która idzie gdzieś w kierunku chłodnicy.
Mechanik (nie ASO) stwierdził, że trzeba rozebrać cały przód (zderzak, atrapa, chłodnica) aby móc zdemontować tę rurkę. Możesz to potwierdzić?


Ta rurka wychodzi z chłodnicy, leci sobie dołem w okolice lewego światła (pasażera) następnie do góry koło zbiornika płynu spryskiwacza i gdzies tam sie chowa w głębi komory silnika. Srebrna, aluminiowa.
Dostęp zaiste fatalny ale bez przesady żeby cały przód zdejmować.

Chłopaki w warsztacie specjalizującym się w klimach większy problem widzieli w znalezieniu zamiennika (bo mocno powyginana ta rurka) ale ostatecznie dospawali jakąs inną w miejscu nieszczelności i działa bez problemu.

Autor:  waszeqq [ 19-04-2013, 18:15 ]
Tytuł:  hej

I lato i problem jak załącze klimę na postoju 1.0 silnik daje ładnie zimno ale silnik dostaje kolebki np na postoju na światłach aż tapicerka skacze cała chodzi 5sekund dobrze równo a 5 sekund dostaje jakiejś kolebki silnika jak by miał zadyszkę dziwnie jak by miał zgasnąć nigdy tak nie miałem już po serwisie bo mam go 4 rok po pytam po warsztatach ale jak by miał ktoś pomysł podrzucie dziwne 1.0 ma leką kolebkę bo 3 cyl ale nigdy tak nie miałem totalny spadek obrotów silnika jak by miał bardzo ciężko i powrót do normalnego i tak w koło myślę o świecach ale no moja sugestja czy klima daje cały czas obciążenie e nie na zmiane daje i nie dziwne warsztat się kłania

Autor:  Remote [ 19-04-2013, 20:46 ]
Tytuł: 

Klasyczny problem małych silników i klimy.
Po prostu silnik na wolnych obrotach ma za mało mocy, a klima zabiera sporo prądu.
W starych autach działało to 0-1 tzn. włączałeś klimę i obroty szły w górę np. o 200 rpm, w nowych zeby oszczedzac paliwo kombinują z sinusoidą i stad te wahania obrotów i dławienie sie silnika.

Autor:  miras_68 [ 20-04-2013, 13:36 ]
Tytuł: 

Może zaciera się kompresor klimatyzacji i stawia taki opór silnikowi, że ten ma problemy.
Kompresor jest napędzany paskiem, ale ma sprzęgło, które włącza go, gdy jego praca jest potrzebna - stąd mogą pojawić się problemy z obrotami

Autor:  hancik [ 09-05-2013, 22:08 ]
Tytuł: 

w kazdym aucie ktore mialem do tej pory okresowo nalezalo wymieniac filtr osuszacz klimatyzacji. W splashu takowego nie znalazlem. Wiecie w jaki sposob usuwana jest wilgoc z ukladu?

Autor:  hancik [ 09-07-2013, 03:52 ]
Tytuł: 

Panowie, ile czynnika chlodzacego wchodzi do Splasha, szukalem pod maska, ale nie widze tam zadnej nalepki z informacja, z gory dzieki za info

Autor:  poldek [ 02-08-2013, 10:40 ]
Tytuł: 

Koszta całego serwisu klimatyzacji w serwisie Suzuki kosztuje 180 zł plus filtr kabinowy 90 zł :szok: . Ale zapłaciłem i ładnie pachnie, chociaż tyle :D

Autor:  hancik [ 02-08-2013, 22:19 ]
Tytuł: 

poldek, wiesz moze ile czynnika wrzucili? Koszt serwisu klimatyzacji w niezaleznym warsztacie bedzie nieporownywalnie nizszy...

Autor:  poldek [ 03-08-2013, 12:26 ]
Tytuł: 

Nie mam pojęcia, ale z tego co zdążyłem się zorientować to wypuścili cały stary czynnik i nabili świezy.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/