Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
[Jimny] nie trzyma obrotów jak zimny https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=8962 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | KapI [ 19-01-2012, 12:49 ] |
Tytuł: | [Jimny] nie trzyma obrotów jak zimny |
Witam, problem jest taki że jak zimny w lecie było to dużo mniej uciążliwe, to zaraz po zapaleniu odrazu gaśnie chyba że pedałem gazu podniosę i utrzymam obroty od 1.5tys/min lub więcej i tak powiedzmy przez 30sec i potem powoli odpuszcze to ledwo nie zgaśnie a jakbym puścił gwałtownie to zgaśnie i potem sprawia wrażenie zalanego bo zapala się nieraz check engine ale jak się chwilę pomęcze i przegazuje autko puści chmurkę dumu i jest ok, jak auto ciepłe to zero problemów ? gdzię zaglądać co może być nie tak ? dodam że świece nówki, zresztą pali bardzo dobrze ... ![]() ![]() Posiadam Jimny 1.3 kat 16V 2001r |
Autor: | kasiaszpl [ 02-02-2012, 22:51 ] |
Tytuł: | luzna uwaga:-) |
hej, ja tak kiedys miałam ale w innym aucie 1,6 benzyna...zrobilam tak pedalem kilka razy, tak naprawde porzadnie, jakbys go chcial za przeproszeniem "wydmuchac" i "przedmuchac" i...przestalam tankowac na tanich stacjach...to bylo z 7 lat temu, przeszlo, niestety nie znam sie na mechanice, ale moj rano to wchodzi na 2 tys-2,5 tys obrotow i jak ruszam to mam wrazenie ze mi zgasnie, ale rura i do przodu, a na swiatlach jak jeszcze taki zimny tez dorzucam pedalem paliwka, nie ma problemów zadnych, a jak widzimy zima tega...z benzyna ruszaj od razu, nie stoj, lepiej jak grzeje sie podczas jazdy, diesel musi stac i sie grzac. |
Autor: | xponton [ 26-02-2012, 21:47 ] |
Tytuł: | |
ja u siebie zauważyłem pływanie na wolnych obrotach ale mysle ze to wina silnika krokowego jezeli taki występuje w jimny w tygodniu jadę do mechanika co mi lpg zakładał niech z tym walczy:) |
Autor: | Cordoba_2004 [ 16-05-2012, 20:26 ] |
Tytuł: | |
wyczyścić przepustnicę porządnie i dokładnie |
Autor: | KapI [ 26-05-2012, 22:07 ] |
Tytuł: | |
zrobione, przeczyszczenie pomogło tylko częściowo bo zrobiło się płynniej ale jednak ssania wyraźnego jak zimny i potem obniżenia nie było widać wyraźnie i okazuje się że padło to co jest w tam zalane w tym czujniku/regulatorze powietrza co jest bezpośrednio pod czujnikiem przepustnicy - bo auto podłączone do komputera nie reagowało wogóle na zmianę obrotów a powinno więc to jakiś el. elektroniczny w tym czujniku. Nowa część 1500zł w ASO, oczywiście nabyłem używkę w kwocie ok 160zł i sprawa załatwiona czyli na zimnym poodpaleniu ok 1500 obrotów a potem powoli spada i jest jak się rozgrzeje ok 800-850 bo nie widać dokładnie na tej podziałce. ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |