Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
wysoka temp. plynu https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=7043 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | marzyniu [ 01-11-2010, 15:09 ] |
Tytuł: | wysoka temp. plynu |
sie ma. jak w temacie,zauwazylem ze w moj jimny trzyma wysoka temperature plynu chlodzacego ,zastanawiam sie co moze byc powodem,mam nadzieje ze nie zakamieniony silnik. jakies pomysly?prosze sie podzielic pozdro |
Autor: | D2mian [ 01-11-2010, 18:06 ] |
Tytuł: | |
obadaj termostat! |
Autor: | marzyniu [ 02-11-2010, 20:49 ] |
Tytuł: | |
termostat raczej spoko,na trasie temp. jest ok tylko w miescie troche za wysoka. |
Autor: | D2mian [ 02-11-2010, 20:57 ] |
Tytuł: | |
w takim razie sprawdź czy włącza Ci się wentylator od chłodnicy. |
Autor: | marzyniu [ 02-11-2010, 21:04 ] |
Tytuł: | |
wentylator jest na pasek,kreci sie caly czas tz.wtedy jak i silnik pracuje ![]() |
Autor: | jareman [ 03-11-2010, 07:23 ] |
Tytuł: | |
Cześć, wiatrak jest zamontowany na sprzęgle wiskotycznym. Sprwdź czy nie ma luzów i czy przy wyłączonym silniku stawaia opór podczas ręcznego kręcenia (WYŁĄCZONY SILNIK! ![]() Pozdro |
Autor: | marzyniu [ 04-11-2010, 15:31 ] |
Tytuł: | |
luzow nie ma,a jaki opor ma stawiac?bo moge go swobodnie krecic przy wylaczanym silniku ![]() |
Autor: | jareman [ 04-11-2010, 19:11 ] |
Tytuł: | |
Uszkodzona wiskoza, po nadaniu jej pędu (że się tak wyraże ![]() Chyba musisz szukać innej przyczyny, może chłodnica jest zasyfiona z zewnątrz lub wewnątrz? |
Autor: | marzyniu [ 05-11-2010, 01:15 ] |
Tytuł: | |
no wlasnie chlodnicy sie obawiam,dzisiaj dostal plokanke octem,pojezdze tak kilka dni,pozniej wymienie ten syf,zaleje plynem i zobaczymy,wymiane chlodnicy chce zostawic jako ostatecznosc,moj jimny jest na automacie,a do tego modelu chlodnica 3 razy drozsza niz do manulala :bzik: podobno inna troche. pozdro |
Autor: | bst [ 12-11-2010, 14:21 ] |
Tytuł: | |
To jest za młode auto aby bylo zakamienione. Chyba ze jezdzilo na wodzie. Najpierw wymien termostat, bo to ze podczas jazdy jest ok, to nie do konca oznacza ze termostat jest dobry. Bo potrafi sie tak popsuc, ze nie otwiera sie do konca. I tam gdzie w trasie takie uchylenie wystarcza to w korku bedzie juz za malo. A wiskoza nie zapnie sie, jezeli nie dostanie ciepla od chlodnicy. Wiec albo od razu kup nowy termostat, albo go po prostu na chwile wyciagnij i zobacz czy wtedy tez bedzie za wysoka temp. |
Autor: | marzyniu [ 14-11-2010, 21:51 ] |
Tytuł: | |
dzieki bst,wymienie termostat i zobaczymy. pozdro |
Autor: | marzyniu [ 17-11-2010, 13:06 ] |
Tytuł: | |
no wiedz poszlem wymienic dzisiaj termostat,odkrecam obudowe i WTF! gdzie jest termostat ![]() no wiec jezdzielem bez termostatu i sie grzal. jak zlalem plyn to nie byl taki zasyfiony,chlodnica ma chyba dobry przeplyw? wiec co to moze byc? |
Autor: | bst [ 18-11-2010, 16:11 ] |
Tytuł: | |
A jak sie grzeje to chlodnica jest goraca? podczas jazdy tez sie grzeje czy tylko na postoju? Jak na postoju to sprzeglo wiskotyczne wiatraka (a jest tunel wiatraka?) ja podczas jazdy to chlodnica / pompa wody. |
Autor: | marzyniu [ 19-11-2010, 04:20 ] |
Tytuł: | |
przy jezdzie tez sie grzeje,ale wlacze troche ogrzewania i juz mu dobrze jest,w poniedzialek jade do serwisu obadac roznice w chlodnicach. |
Autor: | marzyniu [ 23-11-2010, 12:35 ] |
Tytuł: | |
wczoraj jeszcze myslalem co moze mu byc,i cos mnie tknelo aby obmacac cala chlodnice,wiec zapalilem lobuza,10 minut jazdy w kolko po osiedlu i sprawdzam chlodnice,okazalo sie ze chlodnica jest tylko goraca po bokach,a srodek chlodnicy zimny jak lod,wiec juz nie bylo ale,tylko rura do serwisu po nowa chlodnice. pytam czym sie rozni chlodnica do automata od manula,a koles mi mowi ze w moim w chlodnicy jest zintegrowana chlodnica oleju do skrzyni ![]() zamowilem chlodnice i termostat i czterech stow niema ![]() mam nadzieje ze znowa chlodnica wszystko bedzie cacy. pozdro |
Autor: | bst [ 25-11-2010, 11:23 ] |
Tytuł: | |
Powoli, chlodnice sie 'serwisuje'. Szczgolnie w suzuki. W twoim przypadku trzeba oczyscic albo wymienic rdzen. Ta chlodnice sie latwo rozbiera, rozgina sie te lapki trzymajace doł i góre. Masz wtedy sam rdzen, mozna go mechanicznie oczyscic (dluga blaszka) co z powodzeniem robia serwisy chlodnic lub tez co poniektorzy samodzielnie. Pare lat temu takie czyszczenie i zaklejenie paru dziur kosztowalo mnie ok 200zl, nowy wklad kosztowal wtedy 450zl. |
Autor: | marzyniu [ 25-11-2010, 12:13 ] |
Tytuł: | |
moja to by czysczenia chyba nie przezyla,cala sie sypie,trzeba by bylo ja wymienic wczesniej czy pozniej,a newet nie wiem czy tu sie w czyszczenia bawia ![]() |
Autor: | marzyniu [ 06-12-2010, 12:35 ] |
Tytuł: | |
nowa chlodnica zalozona i wszystko cacy teraz ![]() |
Autor: | xponton [ 09-05-2012, 07:26 ] |
Tytuł: | sensor, czujnik temp. wody |
Witam mam problem. Mianowicie silnik faluje na wolnych obrotach, w momencie odłączenia czujnika na termostacie tego przy bagnecie silnik pracuje równo. Mam proźbę czy ktoś wie gdzie można dotać taki czujnik albo od czego go podmienić. ASO liczy sobie 350zł za to cacko. Pozdrawiam |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |