Witajcie,
nazywm się Jacek i mieszkam w Hiszpanii, od 5 miesięcy jestem szcześliwym właścicielem Jimy Pro z 24 roku. Planuje auto przygotować do zabawy w terenie i udziału w różnych imprezach na poziomie rodzinno-amatorskim. Nie mam doświadczenia w terenie a tym bardziej w przygotowywaniu auta seryjnego które ma sobie lepiej radzić. Z tąd mój post aby poradzić się u osób które mają doświadczenie jaki kierunek wybrać. Jest wiele różnych tematów, filmów itd ale tu bardziej chodzi o racjonalne rady i spersonalizowanie oczekiwań.
To mój pierwszy post i nie jestem do końca przekonany czy coś przeoczyłem, na innych forach znam że był koncik to tzw. przedstawienia siebie, plus inny gdzie osoby prezentują swoje projekty, przebudowy. Jeżeli coś pominołem i jest inna opcja rozpoczęcia swojego postu prosze administratora o wskazówki i wrazie potrzeby skasowanie tego posta i zaczne od nowa

.
W chwili obecnej auto przechodzi tzn. tuning zewnetrzny, czyli audio, snorkel, dodatkowe oświetlenie. Wyciągarka czeka na montaż i praktycznie na tym koniec z podjetych decyzji. Auto ma słóżyć do pokonywania małych odcinków w mieście jako drugi samochód a głównie dawać frajde na wyjazdach z 11 letnim synem.
Potrzebował bym opini jakie wybrać zawieszenie, ma ono być w miare komfortowe jeżdżąc na codzien a zarazem w miare dzielne w terenie / z tego co znalazlem to w tym stylu jest zawieszenie OMP
https://www.sahara4x4.com/b2c/producto/ ... 5-gasolinaw warsztacie natomiast proponuja mi zawieszenie od firmy Pedders
https://dream-fontanilles.com/kit-suspe ... gJUp_D_BwETwierdzą że są równie dobre i do tego tańsze. Bardzo bym prosił o opinie a być może o inna opcje.
Sorry za linki z Hiszpanii ale tu nie chodzi o to aby je czytać tylko wskazać konkretny model który wielu z Was dobrze zna.
Pozdrawiam
Jacek