Szykuje się do tematu. Wydrukowałem instrukcję serwisową ale zastanawiam się nad odkręcaniem czujnika TP i silnika krokowego. Gdzieś wyczytałem, że była jazda pod odkręceniu korkowca od tej zdejmowalnej pokrywy. Nowe uszczelki oczywiście mam. Rozumiem, że ze spuszczaniem płynu chłodniczego to przesada w fabrycznej instrukcji - wystarczy zatkać wężyki do przepustnicy? Co z adaptacją po czyszczeniu? W instrukcji nic nie ma, że trzeba przeprowadzić. Jakieś sugestie? Ktoś już to robił w Jimnym? Bo robię to prewencyjnie - tzn. przepustnica brudna, jak to po 10 latach, ale wszystko działa OK. Więc boję się popsuć dobre. Czyściłem przepustnice wielokrotnie ale w Toyotach i w Nissanie a tam są mniej skomplikowane, chociaż w Nissanie adaptacja jest popierdzielona, jak to w Reault.
P.S. Zna ktoś moment dokręcania nakrętek przepustnicy do kolektora? Bo instrukcja nie podaje?
|