adam53 pisze:
Poduszki posprawdzane.
Jeździć oczywiście można, przecież jeżdżę. W terenie nie przeszkadza, ale w mieście, na gładkiej drodze bywa schodzi się poniżej 2000 obr. i wtedy jednak czuć niemiłe wibracje.
Że dwumasa to nie głupi wymysł przekonuję się w Vectrze z silnikiem 1,9 150KM - jeździłem długo z umierającą dwumasą; kiedy naprawiłem, poczułem różnicę! I już nie dam sobie wmawiać, że to do niczego nie służy. Że się zużywa, to fakt, że upierdliwa i kosztowna wymiana, fakt, ale komfort jazdy, zmiany biegów itp. poprawia znacznie.
A co do meritum pytania - wie ktoś coś?
bo jest roznica pomiedzy konczaca sie dwumasa a sztywnym zamiennikiem.
Jezeli mozna kupic dedykowany 'staly' zamiennik dwumasy to nie ma co pchac sie w kolo dwumasowe. To tak BTW.
a w jimnym dwumasy nie ma