Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
pomocy kontrolka check Engine https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=9921 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | jsmoku [ 17-08-2012, 10:51 ] |
Tytuł: | pomocy kontrolka check Engine |
pokazała się kontrolka check engine pojechałem do serwisu wykryto następujące błędy P0100,P0110,P1517,P0221, błedy skasowano i kazano obserwowac przejechałem około 100km i znowu wyskoczył błąd check engine co robić znowu do serwisu i płacic za skasowanie błędów. Jaka może być porzyczyna. ps. Samochód grand vitara 2.0 Hdi 110km 2003 r. ![]() |
Autor: | kostuch [ 17-08-2012, 12:02 ] |
Tytuł: | |
Musisz usunąć przyczyny a nie objawy. Pudrowanie syfu rzadko kiedy pomaga. Tamte błędy mogły być stare i niepowiązane. Odczytaj ten błąd co masz teraz i każ naprawić PRZYCZYNĘ a nie po prostu kasować błędy. |
Autor: | kazio [ 17-08-2012, 12:39 ] |
Tytuł: | |
sprawdz dokładnie co oznaczają błedy, bo w moim przypadku / mam taki sam silnik/ przyczyna była w regulatorze ciśnienia paliwa. Pomogło czyszczenie i zmiana filtra paliwa. Od tej pory stosuję filtr PURFLUXa |
Autor: | bluedog [ 17-08-2012, 12:53 ] |
Tytuł: | |
Błędy wiążą się z zasilaniem silnika - tam więc trzeba szukać... sądzę że nie byłeś w ASO więc zacząłbym od filtra paliwa i późniejszego wlania jakiegoś środka do czyszczenia układu paliwowego ![]() Nadal uważam, ze diagnostyka najlepiej wychodzi na programie serwisowym Suzuki - reszta to wróżenie z fusów i strata kasy ![]() |
Autor: | jsmoku [ 17-08-2012, 13:15 ] |
Tytuł: | |
byłem już ASO i stamtąd mam odczytane błędy ale niewiele ta wizyta pomogła oprócz skasowania błędów, na jakiś czas. A teraz znowu pojade skasują mnie na stówkę a efekt może być taki sam jak ostanio. Może macie kogoś w okolicach Warszawy coby pomógł w rozwiązaniu problemu. |
Autor: | kostuch [ 17-08-2012, 14:38 ] |
Tytuł: | |
bluedog pisze: Błędy wiążą się z zasilaniem silnika - tam więc trzeba szukać... sądzę że nie byłeś w ASO więc zacząłbym od filtra paliwa i późniejszego wlania jakiegoś środka do czyszczenia układu paliwowego
![]() Nadal uważam, ze diagnostyka najlepiej wychodzi na programie serwisowym Suzuki - reszta to wróżenie z fusów i strata kasy ![]() P0100 Mass or Volume Air Flow Circuit Malfunction P0110 Intake Air Temperature Circuit Malfunction P0221 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch "B" Circuit Range/Performance Problem P1517 ??????? Co te błędy mają wspólnego z układem paliwowym? ![]() |
Autor: | bluedog [ 17-08-2012, 17:50 ] |
Tytuł: | |
Czy ja pisałem o układzie paliwowym? Pisałem o zasilaniu a jak prawie wszystkim wiadomo, obok paliwa niezbędne jest także powietrze... więc jeśli mamy do czynienia z błędem przepływomierza, czujnika temperatury powietrza zasysanego, czujnika przepustnicy i ECU to chyba naturalnym jest, że wszystkie te elementy łączy układ zasilania - przynajmniej dla mnie... a co najczęściej wysiada w zasilaniu - ano filtry... a że filtr powietrza ma kontrolę, to zostaje filtr paliwa... a jak filtr paliwa, to i układ trzeba podczyścić... ![]() jsmoku pisze: byłem już ASO i stamtąd mam odczytane błędy ale niewiele ta wizyta pomogła oprócz skasowania błędów
To to ASO Suzuki chyba tylko z nazwy jest... nawet jeśli panowie mechanicy są jakby nieco niechcący, to przynajmniej mogli zadzwonić na wsparcie techniczne SMP i tam uzyskać konkretne informacje ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |