Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
vitara 2.0td 87km/ mazda długo kręci na ciepłym https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=9533 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | panel97 [ 13-05-2012, 17:41 ] |
Tytuł: | vitara 2.0td 87km/ mazda długo kręci na ciepłym |
Jak w temacie. Macie, a może mieliście taki problem jak silnik jest rozgrzany to długo trzeba kręcić. Pompa już niedomaga czy może któryś z tych zagadkowych jak dla mnie czujników w pompie szwankuje? |
Autor: | Jaczek [ 13-05-2012, 18:00 ] |
Tytuł: | |
ja mam to samo..... spróbuj przed odpaleniem gorącego silnika zdjąć wtyczke z czujnika temperatury tego na dwa kabelki powinien odpalić odrazu bedzie się świecic kontrolka świec żarowych po odpaleniu wepnij wtyczke zpowrotem.... troche lepiej odpala też po wciśnięciu gazu podczas kręcenia.... |
Autor: | marirus [ 13-05-2012, 19:17 ] |
Tytuł: | |
Mam tak samo i potwierdzam to z wciśnięciem lekko gazu pali niemal zaraz a z czujnikiem temperatury to nie próbowałem. |
Autor: | D2mian [ 13-05-2012, 19:48 ] |
Tytuł: | |
Jeśli patent z czujnikiem się sprawdza to znaczy że jest uszkodzony i trzeba go wymienić. |
Autor: | panel97 [ 14-05-2012, 11:51 ] |
Tytuł: | |
Sprawdziłem i faktycznie odpala od razu po zdjęciu wtyczki. Jak dodam gazu to też jakby lepiej łapał. |
Autor: | Jaczek [ 14-05-2012, 17:44 ] |
Tytuł: | |
ja ten czujnik kupiłem nowy orginalny ale niestety to nic nie zmieniło wiec sam niewiem co to może być..... słyszałem że można zmienić komputerowo dawke rozruchową ciepłego silnika...... ? |
Autor: | panel97 [ 16-05-2012, 15:18 ] |
Tytuł: | |
No może i komputerowo ale kto może mieć taki kabel żeby podłączyć vitarę/ chyba że serwis. |
Autor: | bst [ 17-05-2012, 08:49 ] |
Tytuł: | |
dlugie krecenie na cieplym to czesto wypluta pompa podlaczyc pod kompa i zobaczyc jakie daje cisnienie |
Autor: | panel97 [ 17-05-2012, 16:12 ] |
Tytuł: | |
może być że coś jest z tą pompą nie tak. Jak mam mniej paliwa w baku to samochód tak jakby lepiej się zbierał jest żwawszy, a jak mam już około 1/2 baku to jest bardziej mulisty. Myślałem sobie czyby nie założyć dodatkowej pompy wstępnej która odciążyła by i dawała dodatkowe ciśnienie paliwa może wtedy problem by znikł. Co o tym sądzicie. Tylko jaką i jak ją podłączyć. ??? |
Autor: | Jaczek [ 17-05-2012, 18:59 ] |
Tytuł: | |
to że długo kreci na ciepłym to wina jest któregoś czujnika komputer żle odczytuje temperature silnika wezme się za to ale narazie mam inny problem a to że jest mułowaty to napewno nie jest to wina paliwa.... |
Autor: | panel97 [ 28-05-2012, 22:34 ] |
Tytuł: | |
jednak coś mi się wydaje że to jest powiązane z ilością paliwa. Znowu mam malutko paliwa i znowu samochód ciągnie jak trzeba. |
Autor: | bst [ 01-06-2012, 14:30 ] |
Tytuł: | |
No to zrzuc zbiornik i zobacz co ma w srodku. |
Autor: | Jaczek [ 14-09-2014, 13:47 ] |
Tytuł: | |
mam nowy sposób na długie kręcenie na ciepłym..... przekręcam zapłon (nie odpalam) cofam kluczyk z powrotem przekręcam ponownie i odpalam (bez dodawania gazu) odpala od razu.... ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |