Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
Grand Vitara 2.0 HDI https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=9525 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | sewmustaf [ 11-05-2012, 23:44 ] |
Tytuł: | |
no ciekawie!! jak jeszcze dołożysz większe koła to będzie całkiem dobrze. a jakim zestawem to podnosiłeś? ,czy może jakieś swoję kombinacje? |
Autor: | mrquad [ 12-05-2012, 07:33 ] |
Tytuł: | |
Zamiast podkładek, wrzuciłbym sprężynki Ironmena do tych amorków. |
Autor: | wp45 [ 12-05-2012, 07:47 ] |
Tytuł: | |
mrquad pisze: Zamiast podkładek, wrzuciłbym sprężynki Ironmena do tych amorków.
Pierwotnie taki był plan ![]() ![]() |
Autor: | zakamarek [ 12-05-2012, 08:24 ] |
Tytuł: | |
Wygląda to ciekawie ale powiedz czy na przednim amorku nie ma konfliktu? Bo na zdjęciu osłona amorka zostawia z centymetr odstępu i może to przy skokach zawieszenia ja powyginać... Sam czy ktoś to robił? te podkładki i amorki to koszt jakiego rzędu? Słyszałem też że nie trzeba amorków (przód) nowych dłuższych a wystarczy górne mocowanie odwrócić i zyskuje się 3cm. A ponoć na tył od poloneza tracka się dobrze nadają. Ps. Opony. Czy nie wystarczą jakieś AT 225/70/r16 no i zostawić je na tych felgach? I tak opona wyższa a chyba nie ma co przesadzać z wielkością bo potem jedynka będzie bardzo długa, a reduktor jak oryginalna jedynka... A lift budy to jaki planujesz? |
Autor: | wp45 [ 12-05-2012, 08:46 ] |
Tytuł: | |
zakamarek pisze: Wygląda to ciekawie ale powiedz czy na przednim amorku nie ma konfliktu?
Bo na zdjęciu osłona amorka zostawia z centymetr odstępu i może to przy skokach zawieszenia ja powyginać... Sam czy ktoś to robił? te podkładki i amorki to koszt jakiego rzędu? Słyszałem też że nie trzeba amorków (przód) nowych dłuższych a wystarczy górne mocowanie odwrócić i zyskuje się 3cm. A ponoć na tył od poloneza tracka się dobrze nadają. Ps. Opony. Czy nie wystarczą jakieś AT 225/70/r16 no i zostawić je na tych felgach? I tak opona wyższa a chyba nie ma co przesadzać z wielkością bo potem jedynka będzie bardzo długa, a reduktor jak oryginalna jedynka... A lift budy to jaki planujesz? Niestety moje umiejętności nie sięgają aż tak daleko, żeby wszystko samemu zrobić. Znajomy mechanik ma trochę więcej oleju w głowie do takich spraw niż ja ![]() ![]() Jak na razie wszystko gra jeździłem trochę po różnych dziurach i dołach i jeszcze nic nie uszkodziłem ![]() Autko mam od nowości, kiedyś z salonu wziąłem ![]() |
Autor: | marirus [ 12-05-2012, 18:30 ] |
Tytuł: | |
zakamarek pisze: Słyszałem też że nie trzeba amorków (przód) nowych dłuższych a wystarczy górne mocowanie odwrócić i zyskuje się 3cm. Obracanie górnego mocowania przedniego amora jest możliwe tylko w vitarze, w GV I do tegoż mocowania przykręcana jest również rozpórka kielichów więc patent odpada. Z tego co wiem amor poldka tracka owszem jest dłuższy ale jest zakończony ucho/ucho i trzeba dorabiać jego górne mocowanie np. z ceownika. Opony 245/75R16+bodylift będą ok A więcej masz na tym forum http://suzuki.info.pl/forum/
A ponoć na tył od poloneza tracka się dobrze nadają. Ps. Opony. Czy nie wystarczą jakieś AT 225/70/r16 no i zostawić je na tych felgach? I tak opona wyższa a chyba nie ma co przesadzać z wielkością bo potem jedynka będzie bardzo długa, a reduktor jak oryginalna jedynka... A lift budy to jaki planujesz? wp45 dalej będzie jak w filmiku ![]() |
Autor: | wp45 [ 12-05-2012, 23:00 ] |
Tytuł: | |
wp45 dalej będzie jak w filmiku ![]() ![]() ![]() |
Autor: | sewmustaf [ 13-05-2012, 12:16 ] |
Tytuł: | |
ja bym nie robił liftu budy bo i tak dużo większych kół nie założysz bo sie nie uciągnie!! a jak ma 5cm podniesine zawieszenie i da opone 225/75 czy 245/75 to będzie wystarczająco wysoko , a buda tylko zwiększy przeswit między kołem a nadkolem a mosty zostaną w tym samym miejscu!! - a jeszcze zapytam czy obniżałeś przedni dyfer bo jak nie to czy nie obciąża za bardzo przegubów??? dodałbyś może foto z przodu od spodu. |
Autor: | marirus [ 13-05-2012, 16:22 ] |
Tytuł: | |
sewmustaf pisze: a jeszcze zapytam czy obniżałeś przedni dyfer bo jak nie to czy nie obciąża za bardzo przegubów???
Do 50mm liftu nie jest to konieczne aczkolwiek nie zaszkodzi i wydłuży żywotność półosiek |
Autor: | wp45 [ 13-05-2012, 21:21 ] |
Tytuł: | |
sewmustaf pisze: ja bym nie robił liftu budy bo i tak dużo większych kół nie założysz bo sie nie uciągnie!! a jak ma 5cm podniesine zawieszenie i da opone 225/75 czy 245/75 to będzie wystarczająco wysoko , a buda tylko zwiększy przeswit między kołem a nadkolem a mosty zostaną w tym samym miejscu!! -
a jeszcze zapytam czy obniżałeś przedni dyfer bo jak nie to czy nie obciąża za bardzo przegubów??? dodałbyś może foto z przodu od spodu. Sorki, ale dopiero wróciłem do domu ![]() Koła 245/70/16 a 225/75/16....a co to za różnica???? 225 wejdą z palcem w... bez liftu budy Właśnie dlatego lift budy jeszcze nie zrobiony ![]() ![]() Koledzy a co myślicie o oponkach KUMHO KL-71 225/75/16 ? Miał ktoś z Was jakieś doświadczenie z takimi gumami??? Pytam bo znajomy mnie namawia, że podobno całkiem, całkiem... |
Autor: | marirus [ 13-05-2012, 21:48 ] |
Tytuł: | |
Jak bez bodyliftu to 225/75R16 lub 235/70R16 będą ok oba rozmiary to +/-29" jeżeli chodzi o 245/75R16(30,5")jest około cal różnicy, to bez bodyliftu może być ciasno zwłaszcza na dobiciu tyłu i max skręcie(jak widzę masz dystanse kół 30mm więc nie będzie obcierać o ramę) |
Autor: | wp45 [ 14-05-2012, 20:46 ] |
Tytuł: | |
marirus pisze: Jak bez bodyliftu to 225/75R16 lub 235/70R16 będą ok oba rozmiary to +/-29" jeżeli chodzi o 245/75R16(30,5")jest około cal różnicy, to bez bodyliftu może być ciasno zwłaszcza na dobiciu tyłu i max skręcie(jak widzę masz dystanse kół 30mm więc nie będzie obcierać o ramę)
Koledzy, nigdy nie jeździłem na MT-kach ![]() MT-ki mnie kuszą ale jednak zdecydowaną większość czsu spędzę na czarnym i nie mam kompletnie pojęcia czy sam się nie zamęczę na nich? BFG AT T/A KO też mnie kuszą ale te terenu prawdopodobnie nie uciągną ![]() Co sądzicie? Jakie są Wasze doświadczenia? |
Autor: | zakamarek [ 23-04-2013, 09:18 ] |
Tytuł: | |
po długich poszukiwaniach kogoś kto podejmie się liftu mojej grand Vitary analazłem odpowiedniego człowieka. Robi to naprawde dobrze za rozsądne pieniądze. No i podniósł go na podkładkach, nie widziało my sie więc pojechał na zbierzność i na pomiary i wyszły mu spore jaja. Koła zapadają się do środka, te za dużo o 18mm tam za mało, wyszło żę samochodzik jest po niezłym walnięciu. Prawdopodobnie bocznym. Ale suma sumarum. Przednie zawieszenie podniesione o 2 cale a koła schodzą się bardzo do środka. Dlaczego tak jest nikt nie wie... Może podpowiecie... |
Autor: | sewmustaf [ 09-06-2013, 12:12 ] |
Tytuł: | |
OJ... POMYŚL LOGICZNIE,JAK PODNOŚISZ PRZÓD TO ODCHYLAJĄ CI SIĘ WACHACZE I CO ZA TYM IDZIE PRZYCIĄGA KOŁA DOŁEM DO SIEBIE ŻEBY TO SPROSTOWAĆ STOSUJE SIĘ ŚRUBY MIMOŚRODOWE DO PRZEDNICH AMORTYZATORÓW .hm ale dwa cale to jest 5cm ja mam z przodu 4cm i nie ma ani śladu przy 5cm też nie powinno być żle??? |
Autor: | zakamarek [ 19-06-2013, 14:27 ] |
Tytuł: | |
Logika raz jest a raz jej nie ma. W przypadku zakupu mini terenówki jej nie było. Podnieśli +5cm, zostawali wspomniane śruby. Efekt mniej widoczny jak u kolegi wp5 ale jest jakieś 4cm wyżej, a le to nie koniec, mam już AT 225/70/r16 teraz umówiony jestem na założenie windy i osłony silnika zachodzącej na zderzak aż pod samą wyciągarkę... ![]() Obawiam się że filmik na samym początku może być też o mnie bo plany mam jeszcze większe. |
Autor: | sewmustaf [ 23-06-2013, 08:19 ] |
Tytuł: | |
a czego nie 225 na 75?? przy lifcie też wchodzą a zawsze coś wyżej, ale spoko wystarczy na 70, a winda to co , chodzi o wciągarkę?? no a co do odchylenia kół to u mnie przy 3,5cm z przodu nie ma sladu żeby się schodziły koła do srodka, |
Autor: | zakamarek [ 23-06-2013, 10:24 ] |
Tytuł: | |
Bo ja zacząłem od dupy strony czyli najpierw opony, podem ten lift zawieszenia i koła mi sie zeszły niestety, teraz robie tą osłone i wyciągarkę-windę. Potem w planach mam zamiar poprawić ten lift zawieszenia i zrobić lift budu i wtedu wsadzić 225/85r16 |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |