Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 07-07-2025, 18:43

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: 16-12-2011, 15:24 
Offline

Rejestracja: 16-12-2011, 14:55
Posty: 2
Witam,
od 2 lat jestem szczęśliwym posiadaczem Grand Vitar-y z 99r 2.0 TD Intercooler (87KM). Poza standartowymi wymianami eksploatacyjnymi oleju, elementów zawieszenia itp nigdy nie miałem problemów związanych z silnikiem, aż do dzisiaj... Efekt jest taki że od pewnego czasu zapalała mi się na kilka chwil kontrolka świec żarowych w czasie jazdy, po tym gasła i wszystko było w normie. Zauważyłem że zdarza się to podczas dni gdzie pada deszcz i jest wilgotno. Jak jest sucho lub temperatura na minusie to było wszystko ok. Niestety teraz zupełnie samochodzik odmawia współpracy i nie jestem w stanie "wkręcić" go na obroty pow 2 tys. Pierwsza diagnoza po podpięciu pod komputer to boost sensor (czujnik ciśnienia doładowania). Kupiłem używany na Allegro ale po wymianie efekt jest identyczny. Czy ktoś mógłby mnie naprowadzić na jakiś ślad i doradzić co z tym fantem zrobić? Zaznaczam że nie mieszkam w Polsce, więc odpada wizyta w warsztacie który z pewnością byłby w stanie mi pomóc na terenie naszego kraju...

dziękuję i pozdrawiam
Gart


Na górę
 Tytuł:
Post: 16-12-2011, 20:01 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23-06-2010, 19:39
Posty: 375
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Sprawdź czy zawór EGR nie jest zapchany, a kontrolka świec żarowych robi też za check engine. Poszukaj na forum chyba coś o tym było


Na górę
Post: 17-12-2011, 03:25 
Offline

Rejestracja: 04-11-2011, 09:15
Posty: 13
Miałem podobny problem w Volvo S80 D5. Również zapalał się check engine i brakowało mocy. Komputer również pokazał czujnik ciśnienia. Problemem była rozszczelniona chłodnica intercoolera. Wymieniłem na inną, sprawną i autko jeździło jak należy.


Na górę
 Tytuł:
Post: 17-12-2011, 11:57 
Offline

Rejestracja: 16-12-2011, 14:55
Posty: 2
Dobrze że istnieje coś takiego jak te forum...dziękuję za rady, w niedzielę spróbuje to wszystko sprawdzić.

pozdrawiam
Gart


Na górę
 Tytuł: ????
Post: 22-12-2011, 21:59 
Offline

Rejestracja: 04-11-2011, 09:15
Posty: 13
napisz jak Ci poszły poszukiwania.


Na górę
 Tytuł:
Post: 27-12-2011, 15:38 
Offline

Rejestracja: 21-12-2011, 09:47
Posty: 14
Ja też miałem podobny problem przy zafirze i też problemem była rozszczelniona chłodnica intercoolera.


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-12-2011, 19:03 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-01-2009, 19:16
Posty: 15
Kolego mam identyczną GV i MIAŁEM ;) identyczcny problem.
Wymiana samego regulatora ciśnienia w tych GV skutkuje w 30% niestety takie to już uleprzenie że w tych czujnikach sitko wsadzili od jakiegoś czasu i najmniejszy bród je zapycha poniewasz tam panuje spore ciśnienie czasowym rozwiązaniem jest zrobienie otworó w tym sitku lub całkowite go obciencie.
Ja z tym probtemem bujałe sie prawoe 1.5r. asz trafiłem do odpowiedniego mechanika który bez namysłu powiedział że trzeba zregenerowa pompe wysokiego ciśnienia poniewasz pompa wytważa opiłki kture zapychają sitko w regultoże ciśnienia paliwa.
Jeżdze już rok i jest oki.
Pozdrawiam.


Na górę
 Tytuł:
Post: 29-03-2012, 17:50 
Offline

Rejestracja: 19-01-2010, 20:18
Posty: 40
Lokalizacja: Kołobrzeg
Koledzy mam ten sam problem możecie mi powiedzieć gdzie można zregenerować pompę i jaki to jest koszt.


Na górę
 Tytuł:
Post: 29-03-2012, 18:25 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-12-2010, 19:35
Posty: 546
Lokalizacja: Nowy Sącz
Suzuki: SX4 1.6 120KM
moim zdaniem to nie jest problem z paliwem tylko doładowaniem pierwsze to bym sprawdził te elektrozaworki na pod ciśnienie ich drożność lubią się zatykać te rurki wężyki filterki.....

_________________
SUZUKI SX4 EXPLORE 4x4 1.6 Pb 120 KM


Na górę
 Tytuł:
Post: 30-03-2012, 17:53 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07-01-2009, 19:16
Posty: 15
Pompe zregenerujesz u mechanika który ma stuł do regeneraci pomp Common rail koszt to zależy od pompy ja zapłaciłem 850 zł. no i itrzeba doliczyć koszt zaworó ciśnienia paliwa 250-370 zł jesli chodzi o spadek mocy jeśli nie to sama pompa wystarczy.
Odrazu napisze że nowa Bosha kosztuje 1500 zł. przyczym najprawdopodobniej 500zł po oddaniu starej ci zwrucą.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]