Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 18-07-2025, 22:34

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: 18-03-2012, 12:42 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17-03-2012, 17:26
Posty: 3
Lokalizacja: kuj.-pom.
Witam serdecznie forumowiczów.
Mam problem , otóż muszę wymienić pompę olejową/nie redukuje cisnienia zawór nadciśnieniowy - pluje natarczywie z spod uszczelki filtra oleju/ , problem tkwi w tym ,że nie ma na wyszukiwarce dla mojego typu pompy.Muszę opierać się , na serwisie , a to koszt ca 2 tyś. zł.
Mam ,GV 2,o td , /intercooler/ ,silnik RFMS 64 kW Mazda.
Może ktoś demontował silnik i ma typ pompy?
To łatwiej by mi było poszukać .
Pozdrawiam

_________________
GV2,0Td


Na górę
 Tytuł:
Post: 18-03-2012, 17:25 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23-06-2010, 19:39
Posty: 375
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Próbowałeś dokręcać filtr oleju kluczem do filtrów, bo w tym silniku lubi się popuścić. Mi mechanik przy wymianie oleju dokręcił i jest spokój.


Na górę
 Tytuł:
Post: 18-03-2012, 18:21 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16-12-2010, 19:35
Posty: 546
Lokalizacja: Nowy Sącz
Suzuki: SX4 1.6 120KM
no mi też ciekło z filtra wręcz kapało okazało się że filtr się poluzował dokręciłem go (nie zamocno) kluczem do filtrów i już nic nie cieknie..... dostęp nie jest tragiczny ale łatwy też nie.....

_________________
SUZUKI SX4 EXPLORE 4x4 1.6 Pb 120 KM


Na górę
 Tytuł:
Post: 19-03-2012, 10:22 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17-03-2012, 17:26
Posty: 3
Lokalizacja: kuj.-pom.
Dziękuje za odpowiedź.
Założyłem / wymieniłem 3 filtry i 8 litrów Castrol 5/30// były filtry Japan Parts . Knecht, Bosch.Wypluje po jakimś czasie wszystko. Tak długo trzyma aż wysokie ciśnienie uszczelkę przekręci.Dokręcany jest kluczem do filtrów na pasku/nie łańcuchowym/.Czytałem na forach Mazdy , że te silniki są długotrwałe , aczkolwiek słabym p-ktem jest zawór na pompie.Mam manual servic i go widzę jest sprężyna , tloczek i chyba oring. Chciałem zmierzyć ciśnienie manometrem w celu lokalizacji wystepowania wysokiego ciśnienienia.Czyli wkręcić /manometr/ czujnik cisnienia - to nic nie da bo jest za filtrem , a nie między filtrem a pompą.
Będe dzwonił do servisu może kupie , tylko zawór. GV ma mały przebieg 105 tyś km , udokumentowany . Nie sprawiała zadnych kłopotów , trochę jest wymagająca w obchodzeniu się z nią.Jedyna przypadłość to wielki spadek napięcia na świecach i pompie i stop - nie ma jazdy.Szybko się uporałem wymiana aku. To jest jej przypadłość.
Pozdrawiam

_________________
GV2,0Td


Na górę
 Tytuł:
Post: 19-03-2012, 15:02 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17-03-2012, 17:26
Posty: 3
Lokalizacja: kuj.-pom.
Zaworek 64 zł , sprężyna 58 zł.Zakup w servisie.Jest teraz wszystko do ogarnięcia

_________________
GV2,0Td


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]