Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
grand vitara 06 oleje inne https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=9233 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | yaca1967 [ 06-03-2012, 19:14 ] |
Tytuł: | grand vitara 06 oleje inne |
mam proste zapytanie - chce wymienić ...bądź uzupełnić wszystkie oleje w aucie tzn.... w mostach ,dyfrach i skrzyni biegów ----mogę prosić o wskazówkę co? jak ? oraz ile? pozdrawiam |
Autor: | Flip [ 06-03-2012, 21:19 ] |
Tytuł: | |
Po szukajce wyszło m.in. takie coś: Link 1 Link 2 i kilka innych tematów jeszcze znajdziesz A tu masz informacje z książki obsługi auta: Ilość olejów: ![]() Oraz informacje o oleju silnikowym i przekładniowym: http://eupload.pl/files/NOAGJ3F0 |
Autor: | yaca1967 [ 07-03-2012, 09:04 ] |
Tytuł: | oleje |
dzięki - informacja zaspokaja mnie w 99% szczególnie ten plik PDF - wszystko jak na dłoni - jeszcze raz dziękuję |
Autor: | yaca1967 [ 07-03-2012, 21:05 ] |
Tytuł: | dziwna sprawa..... |
odwiedziłem dzisiaj 3 punkty naprawcze i niestety zaden sie nie podjął wymiany olei w GV !!!!!!!!!wszysy się boją !!!!!!!!czyzby serwis? a może mam sam sie przebrać w ciuszki robocze i kombinować?czy to takie straszne auto? ja mam pecha.....do serwisu nie jadę bo ze mnie zedrą....za wymiane napinacza paska zawołali 1000,00 zł kupiłem używany na allegro za pare groszy + czteropak piwa i se wymieniłem sam- tu też trza bedzie tak zrobić ---napiszcie czy czekają mnie jakieś niespodzianki.....? |
Autor: | Flip [ 07-03-2012, 21:26 ] |
Tytuł: | |
Co prawda wymieniałem oleje ale w GV I i szczególnie problemów nie było, jedynie w tylnym moście było ciężko odkręcić korek wlewu bo się obrabiał a trochę go w jakimś sensie zapiekło. Tyle że w GV I z tyłu jest most stalowy a GV II chyba ma wszystkie dyferencjały aluminiowe, więc tego problemu nie powinno być. |
Autor: | mars77 [ 10-03-2012, 20:09 ] |
Tytuł: | |
Witam, Ja w GVII 2006 po zakupie sam wymieniałem wszystkie płyny. Większych problemów nie było. Musisz mieć tylko dość nietypowy prostokątny klucz. Odpowiednio spiłowany pręt zbrojeniowy też daje radę ![]() |
Autor: | Flip [ 10-03-2012, 21:01 ] |
Tytuł: | |
Co do klucza to ja używałem klucza dynamometrycznego, który właśnie był na 3/8 cala (albo redukcji 1/2 na 3/8), co daje gdzieś 9,5 mm i dawało odkręcić, dokręcić korki (w GV I - 10mm), nie wspominając tylnego mostu, przy którym dorobiony klucz z pręta nie podołał i poszły w ruch szczypce nastawne. |
Autor: | yaca1967 [ 08-04-2012, 09:02 ] |
Tytuł: | klucz kwadrat |
najlepszy jest klucz pospawany migiem z PILNIKA!!!!! |
Autor: | sokół [ 25-04-2012, 11:35 ] |
Tytuł: | |
Witam ja wymianę oleju w mostach zrobiłem na jesieni i o ile w tylnym nie było problemu to w przednim faktycznie jest ciężko tzn.ciasno teraz przyszedł czas na skrzynię i mam prośbę napiszcie czy ciężko będzie i w którym miejscu są korki wlewowy oraz spustowy może na przykładzie jakiegoś zdjęcia(schematu) Dziękuję. |
Autor: | Jaczek [ 25-04-2012, 20:04 ] |
Tytuł: | |
jeśli chodzi o GV I to faktycznie w przednim moście jest problem z korkiem wlewu nie da sie podejść grzechotką trzeba pokombinować..... a w skrzyni biegów spustowy wiadomo od spodu skrzyni widać odrazu korek na klucz 24 wlew też korek na 24 jest z boku skrzyni pośrodku wysokości od strony fotela pasarzera.... do wlewania oleju musi być specjalna strzykawka z miękim wężykiem..... |
Autor: | sokół [ 26-04-2012, 09:06 ] |
Tytuł: | |
Przepraszam nie dopisałem,moja GVII to 2006r 2.0b |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |