Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
Regulator ciśnienia paliwa/Funkcjonowanie https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=8708 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | trelek1 [ 08-11-2011, 20:33 ] |
Tytuł: | Regulator ciśnienia paliwa/Funkcjonowanie |
Witam .Od pewnego czasu wyskakuje mi czasami błąd P0089 Regulator ciśnienia paliwa/Funkcjonowanie .Po skasowaniu kompem znika ,ale powtarza sie po kilku dniach ponownie.Koledzy jakas rada ,wskazówka co i jak zrobić . Suzuka grand vitara 2.0HDI rok 2004.pozdrawiam |
Autor: | jaquubek [ 09-11-2011, 18:45 ] |
Tytuł: | |
w mojej GV z 2001 roku miałem problemy z regulatorem, ale nie wiem jaki numer błędu był. Zaświecała się kontrolka silnika. U mnie przyczyną był syf na sitku, bo regulator ten ma siteczko takie mikroskopijne. Przedmuchiwałem to sitko i po trzech odpaleniach i zgaszeniu kontrolka gasła, aż do czasu ponownego zasyfienia. W przypływie pomysłowości wyciąłem dziurę w sitku i mam spokój:) |
Autor: | kazio [ 10-11-2011, 14:34 ] |
Tytuł: | do trelek 1 |
w silnikach HDI bardzo ważna jest jakość paliwa, dlatego częstą przyczyną awarii jest uszkodzenie regulatora ciśnienia paliwa. Wymiana na nowy to koszt około 300 zł i pół godziny roboty. Warto więc dbać o czystość paliwa, ale tam są takie wielkości ciśnienia, że nawet jedno włókno oderwane od filtra paliwa potrafi zablokować regulator i wtedy wyświetli się błąd a w końcu silnik straci moc |
Autor: | Pablo199 [ 10-11-2011, 18:20 ] |
Tytuł: | |
jaquubek Czy masz silnik RF 87 KM z Mazdy? Czy ten regulator jest w pompie wtryskowej? |
Autor: | jaquubek [ 10-11-2011, 19:35 ] |
Tytuł: | |
Nie, silnik HDI RHZ. Regulator w pompie |
Autor: | esp [ 20-11-2011, 12:35 ] |
Tytuł: | |
ja miałem tosamo u siebie GV 2.0 TD tylko dodatkowo musiałem pompe zregenerować bo opiłki wytważała a z tym sitkiem to prawda na dłuszszą mete wyciencie sitka to jegyne wyjscie fachowiec mi powiedział że to niema większego znaczenia bo ten regurator jest wkrencony w pompie już na układzie powrotnym i starsze pompy niemiały sitka w regulatorach. Wydaie mi sie że to poprostu niby takie ulepszenie te sitko które tylo sprawia kłopoty kierocom. |
Autor: | adamlap [ 26-08-2014, 18:59 ] |
Tytuł: | |
Witam Ostatnio w mojej Grand Vitarze pojawił się ten sam problem. Nie wiem gdzie znaleźć te sitko.Czy ktoś mógłby przesłać zdjęcie miejsca w którym się ono znajduje ? Chodzi o silnik 2.0 HDI RHW. |
Autor: | dziamdziam [ 27-08-2014, 11:38 ] |
Tytuł: | |
Witam, Miałem podobny problem z regulatorem ciśnienia... przebierał mi silnik strasznie na wolnych obrotach. Po czyszczeniu w ultradźwiękowej wanience problem znikł na parę dni po czym wymieniłem go na nowy lecz po wymianie silnik dziwnie sie zachowuje... jest jakiś taki ospały muli go i nie ma takiego przyśpieszenia jak na starym regulatorze... i tak jakby palił więcej... nie ktoś może co może mu jeszcze się dziać??? W mojej GV jest silniczek 2.0 HDi |
Autor: | aug21 [ 31-08-2014, 11:19 ] |
Tytuł: | |
Ja mialem ten sam problem z opilkami /regulatorem/jedyne lekarstwo dolewka miksolu do paliwa i mam spokoj od 2 lat.Dolewam 1l miksolu na200l paliwa. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |