Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
4HLock > 4H https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=8489 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | pablogn [ 18-09-2011, 20:10 ] |
Tytuł: | 4HLock > 4H |
Witam forumowiczów ![]() po przełączeniu z 4hlock na 4h zaczyna mrugać kontrolka na tabllicy zegarów czasami gaśnie od razu a czasami mruga przez jakiś czas i tu moje pytanie od czego to zależy i czy to normalne zachowanie się tej kontrolki GV 2007 2,0 automat liczę na odpowiedź pozdrawiam pablo ![]() |
Autor: | leniwiec [ 19-09-2011, 10:16 ] |
Tytuł: | |
Zachęcam do zapoznania się z instrukcją obsługi,żeby używać napędów zgodnie z przeznaczeniem.... ![]() Szybkość zablokowania/odblokowania centralnego dyfra,zależy od zgodności zębatek w danym momencie oraz od obciążenia tych przełożeń.Po przekręceniu pokrętła polecam kilka razy dodać i odpuścić gazu aby szybciej zgrać ustawienia zębatek... ![]() |
Autor: | siubuk [ 19-09-2011, 12:13 ] |
Tytuł: | |
jak zaczynasz zmieniac tryby najlepiej zatrzymaj sie i wrzuc skrzynia na N |
Autor: | leniwiec [ 19-09-2011, 14:36 ] |
Tytuł: | |
siubuk pisze: jak zaczynasz zmieniac tryby najlepiej zatrzymaj sie i wrzuc skrzynia na N
Wcale nie.Taka procedura jest konieczna tylko w celu włączenia/wyłączenia reduktora,natomiast blokowanie centralnego dyfra wręcz zalecane jest w czasie jazdy... |
Autor: | siubuk [ 19-09-2011, 20:37 ] |
Tytuł: | |
no nie wiem. mam wersje amerykanska i nie chce sie zmienic w czasie jazdy (samochodzik miga) po wrzuceniu neutrala i zatrzymaniu sie odrazu znika i mozna jechac dalej ! |
Autor: | Turtle_nr1 [ 28-09-2011, 13:18 ] |
Tytuł: | 4H>4HLOCK |
Mam te same objawy w mojej Vitarce 2.4 2011r. Wyczytałem z instrukcji, że to normalne... |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |