Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl
https://www.suzukiklub.pl/forum/

4HLock > 4H
https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=8489
Strona 1 z 1

Autor:  pablogn [ 18-09-2011, 20:10 ]
Tytuł:  4HLock > 4H

Witam forumowiczów
:?: mam takie pytanie dotyczące przełącznia trybu Z 4H lock na 4H
po przełączeniu z 4hlock na 4h zaczyna mrugać kontrolka na tabllicy zegarów czasami gaśnie od razu a czasami mruga przez jakiś czas
i tu moje pytanie od czego to zależy i czy to normalne zachowanie się tej kontrolki
GV 2007 2,0 automat
liczę na odpowiedź
pozdrawiam
pablo
:?:

Autor:  leniwiec [ 19-09-2011, 10:16 ]
Tytuł: 

Zachęcam do zapoznania się z instrukcją obsługi,żeby używać napędów zgodnie z przeznaczeniem.... :roll:
Szybkość zablokowania/odblokowania centralnego dyfra,zależy od zgodności zębatek w danym momencie oraz od obciążenia tych przełożeń.Po przekręceniu pokrętła polecam kilka razy dodać i odpuścić gazu aby szybciej zgrać ustawienia zębatek... :)

Autor:  siubuk [ 19-09-2011, 12:13 ]
Tytuł: 

jak zaczynasz zmieniac tryby najlepiej zatrzymaj sie i wrzuc skrzynia na N

Autor:  leniwiec [ 19-09-2011, 14:36 ]
Tytuł: 

siubuk pisze:
jak zaczynasz zmieniac tryby najlepiej zatrzymaj sie i wrzuc skrzynia na N

Wcale nie.Taka procedura jest konieczna tylko w celu włączenia/wyłączenia reduktora,natomiast blokowanie centralnego dyfra wręcz zalecane jest w czasie jazdy...

Autor:  siubuk [ 19-09-2011, 20:37 ]
Tytuł: 

no nie wiem. mam wersje amerykanska i nie chce sie zmienic w czasie jazdy (samochodzik miga) po wrzuceniu neutrala i zatrzymaniu sie odrazu znika i mozna jechac dalej !

Autor:  Turtle_nr1 [ 28-09-2011, 13:18 ]
Tytuł:  4H>4HLOCK

Mam te same objawy w mojej Vitarce 2.4 2011r. Wyczytałem z instrukcji, że to normalne...

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/