Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
Niestabilna Vitara https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=8137 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Marcin74 [ 20-06-2011, 15:36 ] |
Tytuł: | Niestabilna Vitara |
Witam serdecznie. Chciałbym dowiedzieć się czy inni użytkownicy GV mają ten sam problem. Auto na dobrej nawierzchni zachowuje się dobrze, natomiast na koleinach to zupełna porażka. Samochód wpada w koleiny i nie można zapanować nad kierownicą. Wyprowadzenie auta z koleiny wymaga dużego wysiłku. Może jest to wina opon? 235x55x17. Poza tym odnoszę wrażenie jakby tył auta wpadał w nieprzyjemne kołysanie na nierównej nawierzchni. |
Autor: | przemek77 [ 20-06-2011, 16:33 ] |
Tytuł: | |
Raczej jest to wina opon Do nie dawna jeździłem na 235/65 R16 i było bardzo podobnie Auto w koleinach było bardzo trudne do opanowania. Obecnie założyłem węższe opony (tj 215/65R16) i auto stało się zdecydowanie łatwiejsze w prowadzeniu |
Autor: | STECU [ 21-06-2011, 17:23 ] |
Tytuł: | |
to samo mam... jak wjezdam w koleiny to mnie sciąga na lewo... i kierownicę trzymam praktycznie non stop napiętą...mam szerokie opony |
Autor: | KozioŁ [ 21-06-2011, 21:24 ] |
Tytuł: | |
A ja mam 245/75/16 BFG MT KM2 i w koleinach jedzie jak po sznurku. ![]() Wcześniej miałem 235/70/16 stare zimówki i była walka o utrzymanie się na jednym pasie. ![]() |
Autor: | ADom78 [ 05-11-2011, 09:33 ] |
Tytuł: | Re: Niestabilna Vitara |
Marcin74 pisze: Witam serdecznie. Chciałbym dowiedzieć się czy inni użytkownicy GV mają ten sam problem. Auto na dobrej nawierzchni zachowuje się dobrze, natomiast na koleinach to zupełna porażka. Samochód wpada w koleiny i nie można zapanować nad kierownicą. Wyprowadzenie auta z koleiny wymaga dużego wysiłku. Może jest to wina opon? 235x55x17. Poza tym odnoszę wrażenie jakby tył auta wpadał w nieprzyjemne kołysanie na nierównej nawierzchni.
Mam ten sam problem ale opony są 235/60r16. Letnie właśnie się kończą więc zastanawiam się na d zmianą na 215/65r16. Czy ktoś jeszcze jeździ na węższych inż zalecane? |
Autor: | UBOOT [ 05-11-2011, 22:09 ] |
Tytuł: | |
U mnie na letnich 235/60/16 jeździło się luks, teraz na zimówkach o tym samym rozmiarze autko zaczęło szaleć i czasami naprawdę muszę uważać na koleinach. |
Autor: | bst [ 07-11-2011, 08:16 ] |
Tytuł: | |
wymiencie sobie tuleje wahaczy na poliluretan. Plus zbieznosc plus skasowanie innych luzow (koncowki, lozysko) |
Autor: | aug21 [ 29-12-2011, 23:17 ] |
Tytuł: | |
Suzuki grand vitara to kupa zlomu mam taka wozidlo nie samochod majta od kraweznika do kraweznika ,przekladalem juz wiele opon i nic nie pomaga ,nie ma nigdzie luzow,zupelna porazka. |
Autor: | kecaj60 [ 29-12-2011, 23:35 ] |
Tytuł: | |
aug21 pisze: Suzuki grand vitara to kupa zlomu mam taka wozidlo nie samochod majta od kraweznika do kraweznika ,przekladalem juz wiele opon i nic nie pomaga ,nie ma nigdzie luzow,zupelna porazka.
To zmień auto. Najprostszy sposób. ![]() |
Autor: | bst [ 30-12-2011, 08:29 ] |
Tytuł: | |
aug21 pisze: Suzuki grand vitara to kupa zlomu mam taka wozidlo nie samochod majta od kraweznika do kraweznika ,przekladalem juz wiele opon i nic nie pomaga ,nie ma nigdzie luzow,zupelna porazka.
tuleje, zbierznosc i opony. Do tego samochodu opona musi miec twardy bark, dlatego np na typowo terenowych oponach mniej nosi. Plus bardzo szybko padajace tuleje wahaczy. |
Autor: | aug21 [ 01-01-2012, 11:22 ] |
Tytuł: | |
Zrobie to na pewno,co do opon i innych detali to i tak niewiele pomoze w Vitaze podstawowy blad to zawieszenie przednie [samochod o tej masie powinien byc pdwieszony na 2 wachaczach na dole i na gorze a nie na amortyzatorze,to rozwiazanie jes dobre dla pojadu o mniejszej masie] Nastepnie uklad kierowniczyna maglownicy w terenowce to jakies nieporuzumienie.Mialem kilka pojazdow typ terenowy ale najmilej wspominam Kia Sportage 1 generacji -jedyny feler sprzegielka przedniego napedu ,samochod naprawde terenowy ale to moje prywatne zdanie. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |