Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 19-07-2025, 11:25

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: 20-05-2011, 23:24 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20-05-2011, 21:47
Posty: 8
Lokalizacja: Koszalin
Dzięki koledzy za informacje. Ja miałem problem żeby podjechać pod górkę na polu. Wymieniłem przepływkę na nową. Jest trochę lepiej. Dowiadywałem się ile kosztuje podniesienie mocy o te 20%. W Koszalinie jest to ok. 900 zł.
Ogólnie auto mi się podoba, spełnia swoje funkcje, także nie żałuję zakupu :)


Ostatnio zmieniony 24-05-2011, 18:48 przez scizla, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: 23-05-2011, 20:43 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22-09-2010, 06:24
Posty: 125
Witaj.Niestety te modele tak mają,tez posiadam taki model i niestety auto dla kubicy to to nie jest ;) Ruszanie tym autem jest mozolne,dopiero jak zauważyłem to od 1800tyś obrotów zaczyna sie wkręcać,auto zaczyna normalnie przyśpieszać,wtedy dopiero załącza sie turbina ? NIe mam pojęcia co je tak ogranicza.Co do czipa to nie wiem,był juz ruszany na tym forum ten temat.Piszą ze wszystko jest ok po z czipowaniu.Poszukaj sobie postu : Suzuki GV XL 7 2.0 HDI TOTALNA PORAŻKA
viewtopic.php?t=5774 Sam myśle o tym,ale nie jestem pewien jaki to ma wpływ na żywotność silnika.


Na górę
 Tytuł:
Post: 24-05-2011, 11:04 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23-06-2010, 19:39
Posty: 375
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Przy wadze ponad 1600kg i mocy 109KM to nie wiele się trzeba spodziewać :roll:


Na górę
 Tytuł:
Post: 24-05-2011, 12:25 
Offline

Rejestracja: 11-01-2011, 17:37
Posty: 20
Nie wiem czy naprawdę coś macie nie tak, u mnie ten silniczek często potrafi zostawić na światłach niejedno auto, nie jest mułowaty. A mam porównanie ze 140 konnym lekkim autem żony.


Na górę
 Tytuł: dan
Post: 08-08-2011, 01:11 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10-03-2010, 23:02
Posty: 149
mój też na starcie jest troche ocieżały mimo ,ze nie mam XL-7 może to tez poczęści wina sprzęgła które jest bardzo mało bezpośrednie(przynajmniej u mnie), po ruszeniu i trzymaniu silnika we właściwych obrotach(minimum 1750 max wartosc momentu) silnik daje sobie rade- choć wiadomo tylny napęd+sztywny most+wieksza masa+opory toczenia i powietrza- nie czynią z auta wyścigówki-ale też nią nie jest


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]