Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
kilka pytań odnośnie naprawy grand vitara 2000 rok -diesel https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=8013 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | bodziu77 [ 18-05-2011, 07:53 ] |
Tytuł: | kilka pytań odnośnie naprawy grand vitara 2000 rok -diesel |
witam wszystkich jestem nowy to proszę o wyrozumiałość ![]() pół roku temu nabyłem grand vitare z roku 2000 TD diesel no i do tej pory nic sie nie działo( wymieniłem klocki tylko). ALe że jak byłem na warsztacie to mi powiedzieli: - niedługo powinienem zrobić wymianę rozrządu ( ostatnia wymiana 55 tys km temu- to chyba juz czas?) i na warsztacie powiedzieli mi że tylko w autoryzowanym serwisie mogę to zrobić bo oni nie mają sprzętu do naciągania paska i że jak zrobią to będzie lipa ... czy to prawda że muszę jechać na autoryzowaną stację ? - nie działa tylny spryskiwacz do szyby (ale wycieraczka działa).... powiedzieli na warsztacie że siadło coś w układzie kierownicy( czy jakoś tak) i to spory wydatek powyżej 1000 pln - TURBINA powiedzieli że niedługo się rozsypie i powinnienem jechac na regeneracje....nie wiem skąd taki wniosek. Z tego co czytam to nie ma objawów tzn nie kopci nie bierze oleju ma przyspieszenie - KLIMA - w tamtym roku jakoś działała w lato pamietam ... po włączeniu AC nic sie nie dzieje ( nie używałem od kilku miesięcy) tzn. nawiew ledwo ledwo leci i w sumie tak samo jak bez AC... jak i gdzie sprawadzić co sie dzieje ? mieszkam w Warszawie może jakies namiary na jakis dobre warsztaty itp dzięki |
Autor: | bst [ 18-05-2011, 08:06 ] |
Tytuł: | |
1. Dizel mazdy czy HDI? w HDI wymiana rozrzadu jest co bodajze 170 tys, generalnie co bardzo duzo ![]() 2. Moze to byc cos w kolumnie kierowniczej, ale to bylo by dziwne, nie spotkalem sie w suzuki z taka awaria, ale do ogarniecia z pewnoscia ponizej 1000, Najpierw sprawdz pompke czy nie umarla, bo to sie zdarza 3. Zmien warsztat. 4. Pojechac do zakladu co robi klime i sprawdzic szczelnosc ukladu. W GV z tych lat peka czasami krociec na wyjsciu z chlodnicy klimy, roszczelnia sie tez 'oczko' i gaz ucieka. Mozna zaspawac/zakleic. Generalnie, zmien warsztat. |
Autor: | ben [ 18-05-2011, 09:02 ] |
Tytuł: | |
Witam Ja korzystam z warsztatu: ul. Bokserska 1c - warsztat 02-682 WARSZAWA tel. 022 498 46 2 tel kom. 0 602 216 066 http://www.bokserska.com.pl/ Bylem 2 razy. Raz wymieniali mi uszczelke walu i uszczelke miedzy silnikiem a skrzynia, drugi raz rozrusznik gdzie dostep jest dosc trudny. Zrobili i dziala. najwazniesze ze nie placza ze trudno, ciezki etc tylko robia w 1 dzien. Pisza ze specjalizuja sie takze w japonskich autach. Ceny z czesciami i robocizna: pierwsza naprawa ok 900. druga ok 800. pozdr |
Autor: | marirus [ 18-05-2011, 17:51 ] |
Tytuł: | |
Zakładam że masz diesla mazdy,a według instrukcji wymiana rozrządu co 100kkm, w ASO nie robiłem i dali radę. Odnośnie spryskiwacza jak pisze bst mogła paść pompka lub jest zapchany jakimś syfem, a klimę jak wyżej kolega doradził i będzie wiadomo |
Autor: | Jaczek [ 18-05-2011, 18:40 ] |
Tytuł: | |
tez mysle ze masz Mazde i rozrzad to zadna filozofia kazdy warsztat powinien ci to zrobic chyba ze masz kopalnie złota to mozesz jechać do ASO..... spryskiwacz trzeba sprawdzic pokolei uklad moze weżyk gdzies spadł albo silniczek nie dziala...... klime sprawdzic szczelnosc nabic gazu w serwisie od klim.... |
Autor: | bodziu77 [ 19-05-2011, 09:39 ] |
Tytuł: | |
dzięki wszystkim za odzew ...a gdzie i jak sprawdzić jaki mam silnik bo nie wiem ? co do spryskiwacza to był czyszczony wężyk . pompka jest ok |
Autor: | Tomash [ 19-05-2011, 14:51 ] |
Tytuł: | |
To nie jest tak że wszystkie GV do 2001 roku miały turbodiesle Mazdy? |
Autor: | marirus [ 19-05-2011, 15:32 ] |
Tytuł: | |
Moja w każdym razie jest z września 2000 i jest diesel mazdy |
Autor: | Pablo199 [ 19-05-2011, 21:45 ] |
Tytuł: | |
-Rozrząd powinno sie wymieniać co 100 tyś . Dobry nieautoryzowany warsztat spokojnie sobie z tym radzi. - Jeżeli lubisz dłubać samemu to sciągnij sobie schemat ( linki są na forum) i sprawdź cały układ spryskiwacza miernikiem uniwersalnym napewno nie będzie to 1000PLN - Ja regenerowałem turbinę przy przebiegu 180 tyś km. objawy są takie że leje się z niej olej a i w rurze wylotowej z turbiny jest mnustwo oleju , no i oczywiście słabo ciągnie ( nie słychać charakterystycznego gwizdu powyżej 2000obr silnika) klima jeżeli sie nie włącza to albo bezpiecznik główny albo brak czynnika chłodzącego ( koło chłodnicy jest rura alu która może być dziurawa ( u mnie magik od kimy zastąpił ją grubszą i jest OK) Pozdr. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |