Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
Dołożenie przedniego napędu https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=7908 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | nnwnw [ 18-04-2011, 20:23 ] |
Tytuł: | Dołożenie przedniego napędu |
Witam wszystkich forumowiczów ![]() Posiadam samochód Chevrolet Tracker (amerykańska wersja GV), niestety jest do wersja tylko z tylnym napędem. Zastanawiam się czy można go przerobić tak aby był też napęd 4x4. Jest to rocznik 1999, 3drzwiowe cabrio, 2.0 L4 z automatyczną skrzynią biegów. Czy jest on tak przygotowany że można "dołożyć" przedni napęd. Jakie elementy powinienem dokupić? Pozdrawiam i prosze o jakies porady ![]() |
Autor: | Pablo199 [ 18-04-2011, 21:51 ] |
Tytuł: | |
Poszperaj na forum. Już ktoś miał taki pomysł ,dokupił sprzęty i przerobił na 4x4. |
Autor: | bst [ 19-04-2011, 09:23 ] |
Tytuł: | |
dokupic: -skrzynie biegow, z lewarkami - przedni most, wal napedowy przedni i tylny, poloski, piaste i zwrotnice Jak masz automat to sprawa sie komplikuje bo musisz znalezc automat albo przerobic na manual albo wrzucic reduktor np z samuraja, ale wtedy bedzie rzezba z lewarkiem. Reasumujac, lepiej sobie odpuscic. |
Autor: | nnwnw [ 19-04-2011, 19:53 ] |
Tytuł: | |
Tak, mam automat. Myslalem ze wystarczy tylko dolaczyc reduktor do tej skrzyni, z niego przedni wal napedowy do mostu. Bo z tego co rozumie, to gdy reduktor dolacze do skrzyni to od razu tylny wal napedowy bedzie inny (krotszy) ? Nie chce skrzyni manualnej, wolalbym automat z napedem 4x4. |
Autor: | KozioŁ [ 19-04-2011, 21:29 ] |
Tytuł: | |
Musisz kupić skrzynię z reduktorem. |
Autor: | bst [ 20-04-2011, 08:48 ] |
Tytuł: | |
Skrzynia bez reduktora ma inna flansze, inny walek, trzeba by przezbrajac skrzynie, a nie zrobisz tego bez czesci z innej skrzyni. Albo musisz znalezc taka sama skrzynie z reduktorem, albo dolozyc oddzielny reduktor, nie od vitary. Reduktor ktory ma wejscie na wal napedowy - np taki jak w samuraju, jimny. Wtedy musisz tylko dorobic/przerobic waly napedowe plus półka pod reduktor i dziura w podlodze pod drążek. W przypadku automatu to bylo by chyba najprostrze, bo sie jeszcze moze okazac ze masz skrzynie inna niz w wersji 4x4 i jak kupisz skrzynie z reduktorem to cos nie zagra. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |