Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl
https://www.suzukiklub.pl/forum/

Dołożenie przedniego napędu
https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=7908
Strona 1 z 1

Autor:  nnwnw [ 18-04-2011, 20:23 ]
Tytuł:  Dołożenie przedniego napędu

Witam wszystkich forumowiczów :D

Posiadam samochód Chevrolet Tracker (amerykańska wersja GV), niestety jest do wersja tylko z tylnym napędem. Zastanawiam się czy można go przerobić tak aby był też napęd 4x4. Jest to rocznik 1999, 3drzwiowe cabrio, 2.0 L4 z automatyczną skrzynią biegów.
Czy jest on tak przygotowany że można "dołożyć" przedni napęd. Jakie elementy powinienem dokupić?

Pozdrawiam i prosze o jakies porady
:)

Autor:  Pablo199 [ 18-04-2011, 21:51 ]
Tytuł: 

Poszperaj na forum. Już ktoś miał taki pomysł ,dokupił sprzęty i przerobił na 4x4.

Autor:  bst [ 19-04-2011, 09:23 ]
Tytuł: 

dokupic:
-skrzynie biegow, z lewarkami
- przedni most, wal napedowy przedni i tylny, poloski, piaste i zwrotnice

Jak masz automat to sprawa sie komplikuje bo musisz znalezc automat albo przerobic na manual albo wrzucic reduktor np z samuraja, ale wtedy bedzie rzezba z lewarkiem.

Reasumujac, lepiej sobie odpuscic.

Autor:  nnwnw [ 19-04-2011, 19:53 ]
Tytuł: 

Tak, mam automat. Myslalem ze wystarczy tylko dolaczyc reduktor do tej skrzyni, z niego przedni wal napedowy do mostu. Bo z tego co rozumie, to gdy reduktor dolacze do skrzyni to od razu tylny wal napedowy bedzie inny (krotszy) ?
Nie chce skrzyni manualnej, wolalbym automat z napedem 4x4.

Autor:  KozioŁ [ 19-04-2011, 21:29 ]
Tytuł: 

Musisz kupić skrzynię z reduktorem.

Autor:  bst [ 20-04-2011, 08:48 ]
Tytuł: 

Skrzynia bez reduktora ma inna flansze, inny walek, trzeba by przezbrajac skrzynie, a nie zrobisz tego bez czesci z innej skrzyni.
Albo musisz znalezc taka sama skrzynie z reduktorem, albo dolozyc oddzielny reduktor, nie od vitary. Reduktor ktory ma wejscie na wal napedowy - np taki jak w samuraju, jimny. Wtedy musisz tylko dorobic/przerobic waly napedowe plus półka pod reduktor i dziura w podlodze pod drążek. W przypadku automatu to bylo by chyba najprostrze, bo sie jeszcze moze okazac ze masz skrzynie inna niz w wersji 4x4 i jak kupisz skrzynie z reduktorem to cos nie zagra.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/