Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl
https://www.suzukiklub.pl/forum/

Niskie ciśnienie paliwa GV 2.0 Hdi, problem z ERG
https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=7673
Strona 1 z 1

Autor:  marlonh [ 07-03-2011, 08:32 ]
Tytuł:  Niskie ciśnienie paliwa GV 2.0 Hdi, problem z ERG

Witam wszystkich!
Jestem szczęśliwym posiadaczem GV 2.0 Hdi z 2005 r. od marca 2010 r. Moje problemy zaczęły się pewnego zimowego dnia, gdy po odpaleniu samochodu zaczął strasznie kopcić czarnym dymem i zupełnie stracił moc. Po jakichś 10 minutach coś się "odetkało" i wszystko wróciło do normy. Jednak w czasie użytkowania zaczęła się zapalać kontrolka Check Engine, jednocześnie przy większym dodaniu gazu samochód gasł. Pojechałem więc na komputer, który wykazał niskie ciśnienie paliwa na dolnej listwie oraz problem z czujniekiem ERG. Mechanik poradził mi wymienić filtr paliwa, jednak okazało się, że jest tam wstawiony nieorginalny filtr od VW, a by wstawić oryginalny filtr trzeba zainwestować około 1000 zł (obudowa + 3 przewody dochodzące). Nie wiem czy jest sens to wymieniać, czy to jest właśnie przyczyną problemów GV? aha i jeszcze przy niskich temperaturach jest duży problem z odpaleniem samochodu, tak jakby nie dostawał odpowiedniej ilości paliwa.
Proszę o porade co mozna w takiej sytuacji zrobic??

Autor:  boss-24 [ 07-03-2011, 14:00 ]
Tytuł: 

A jaki masz ten filtr paliwa ? Wkład czy przykręcany ? W Hdi powinien być wkład filtra paliwa.

Autor:  marlonh [ 07-03-2011, 16:29 ]
Tytuł: 

jest to cały filtr "puszkowy" bez wymiennego wkładu papierowego

Autor:  bst [ 08-03-2011, 11:30 ]
Tytuł: 

Cisnienie paliwa mozna zmiezyc, powinno byc zgodne z ksiazka.
Jezeli bedzie zgodne to moze byc dowolny filtr.
Natomiast za filtrem masz jeszcze podgrzewacz paliwa, ktory przy niskich temp ma duze znaczenie w odpalaniu. Byc moze ktos go tez wywalil.
Ale tak czy siak, filtr musi byc drozny, jezeli po wymienia tego filtra na nowy (nie wazne ze od WV) dalej bedzie to samo to na komputer i sprawdzic wartosc cisnienia paliwa i dalej szukac.
W HDI jest tez pompa w baku, tam tez mogli sie cos przytkac, moze smok a moze pompa zdycha.

Autor:  marlonh [ 08-03-2011, 15:22 ]
Tytuł: 

Dziś ponownie sprawdziłem auto na komputerze i wyszły następujące błędy:
P 0094 Układ paliwowy - wykryty wyciek mały,
P 0087 Szyna paliwa - sytem paliwowy, niskie ciśnienie,
P 0487 EGR - system kontroli.
Po konsultacjach z paroma mechanikami wyszło na to, że problemy nie są winą nieorginalnego filtru paliwa (który został zresztą zmieniony na nowy0, a problem leży gdzie indziej. No właśnie tylko gdzie......

Autor:  bst [ 09-03-2011, 09:50 ]
Tytuł: 

Miernik cisnienia paliwa i do dziela, sprawdzic jaka cisnienie dochodzi do filtra, jakie z filtra i tak dalej.
Prosta sprawa

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/