Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl
https://www.suzukiklub.pl/forum/

2.0td silnik mazdy filterek powietrza
https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=7601
Strona 1 z 1

Autor:  panel97 [ 20-02-2011, 21:59 ]
Tytuł:  2.0td silnik mazdy filterek powietrza

Mam taki problem. Nigdzie nie mogę dostać tego małego filterka powietrza który idzie od kolektora do jakiegoś czujnika (jak otworzymy maskę to widać go jest na samym środku silnika taki mały filterek. Postanowiłem zdjąć go na przymiarkę ale nigdzie nikt nic takiego nie ma. Dodam jeszcze że bez tego filterka w ogóle turbo się nie chce załączyć. Nie wiem co on ma z tym wspólnego ale wolałbym go wymienić. Może ma ktoś jakiś namiar na niego. Byłbym wdzięczny.

Autor:  Pablo199 [ 21-02-2011, 09:04 ]
Tytuł: 

Ten filterek jest tylko jako zabezpieczenie czujnika doładodania . U mnie przy przebiegu ok 200kkm ten filterek sie zatkał i przedmuchałem go powietrzem jest OK . To dziwne że bez tego nie działa Ci turbo . Tenm czujnik jest tylko zabezpieczeniem przed za wysokim doładowaniem .

Autor:  Jaczek [ 21-02-2011, 17:00 ]
Tytuł: 

a mozna zastąpić ten filterek kawałkiem rurki ?

Autor:  Pablo199 [ 23-02-2011, 12:42 ]
Tytuł: 

Filterek zabezpiecza czujnik . Ale spokojnie można tak zrobić .

Autor:  panel97 [ 23-02-2011, 15:15 ]
Tytuł: 

Jak połączymy go bezpośrednio bez filterka to może nam cały czujnik zasyfić syfem z kolektora- dlatego po to jest ten filterek. Zastanawiam się tylko jak sprawdzić czy ten czujnik jest dobry- może macie jakiś pomysł ?

Autor:  Jaczek [ 23-02-2011, 17:55 ]
Tytuł: 

no ja własnie demontując ten filterek odłamałem ten wlot co wężyk się wsówa więc zasąpiłem go kawałkiem rurki ale nasunołem wężk na kolekor na szmatce wiec pełni role filtra.... no i co ciekawe był zatkany całkiem wylot z kolektora ta rurka co wychodzi.... a pozatym to po tym zabiegu zauważyłem ze dużo lepiej wchodzi na obroty niemuli jej tak jak wczesniej.....

Autor:  Jaczek [ 28-02-2011, 20:07 ]
Tytuł: 

dziś zesunoł mi się ten wężyk z kolektora i odrazu tak go zmuliło ze masakra czyli nato wygląda że ten czujnik ma duzo wspulnego z utratą mocy....

Autor:  Pablo199 [ 01-03-2011, 15:36 ]
Tytuł: 

Jak wężyk się zsunął , kolektor był dziurawy i może powietrze wylatywało bokiem . Muszę sprawdzić u siebie . tylko zaślepię rurkę z kolektora

Autor:  Jaczek [ 02-03-2011, 18:49 ]
Tytuł: 

dzis załozyłem zpowrotem ten filterek oczywiscie dobrze przedmuchany kompresorem no ładnie sie zbiera ale coś mi sie wydaje ze troszke jakby lepiej chodził na tej rurce czyli bezposrednio bez filterka.....

Autor:  Pablo199 [ 04-03-2011, 08:57 ]
Tytuł: 

Czy masz silnik Mazdy?? Czy u Ciebie powyżej 2000obr/min samochód zaczyna zdecydowanie lepiej przyśpieszać ?

Autor:  Jaczek [ 04-03-2011, 16:05 ]
Tytuł: 

tak mazdy 87 KM.... no po przekroczeniu 2000 obr./min zdecydowanie przyspiesza i zbiera sie na obroty jest wyczuwalny ten moment jak dostaje kopa..... wczesniej było zdecydowanie gorzej i myslałem że tak ma być no bo 87 kucyków no tak duze auto to co to jest.....

Autor:  Pablo199 [ 04-03-2011, 17:23 ]
Tytuł: 

A czy Miałbys możliwośc wykonania pomiaru napięcia na sterowniku ?

(między wyprowadzeniami 3A i 3B ( Patrząc na sterownik środkowe złącze /pierwszy pin od prawej na górze i dole) powinno być
od 2.6 V do 5V ) Szukam przyczyny w mojej GV ktróra powyżej 2000obr jest tak samo zmulona jak ponirzej 2000.

Autor:  Jaczek [ 04-03-2011, 18:12 ]
Tytuł: 

no niestety kolego ale niemam o tym pojecia niewiem jak sie to robi ani czym....

Autor:  Pablo199 [ 04-03-2011, 20:48 ]
Tytuł: 

Ok
dzieki nie ma sprawy

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/