Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl

Forum dyskusyjne dla użytkowników samochodów marki Suzuki.
Dzisiaj jest 20-07-2025, 21:52

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: 22-12-2010, 17:19 
Offline

Rejestracja: 05-08-2010, 21:00
Posty: 17
Lokalizacja: Wadowice
Witam;)

Sprawdzałem w wyszukiwarce, ale nie było chyba jeszcze takiego problemu jak mój. Były o wyższym spalaniu, ale ja mam dość ciekawe objawy.
Oprócz oczywistych czyli tych na stacji, gdzie spalanie z ok 12 l lpg skoczyło mi do 16-20 od jakiegoś czasu, są takie jak późno wyłączające się ssanie, kopcenie, czuć paliwo z pracującego silnika (szczególnie lpg), zaraz po zgaszeniu trudno odpalić jak by był "zalany". Instalacja gazowa sprawdzona w dwóch warsztatach jest ok. Podejrzewam zatem silnik i osprzęt. Mam wrażenie, że silnik dostaje za dużo paliwa, którego i tak nie może spalić.

Może ktoś będzie skory pomóc choć wirtualnie? Ucieszyłbym się gdyby znalazł się ktoś z okolic Wadowic, kto zna się na rzeczy i przyjął by mnie na jakąś małą diagnozę;)

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.

A nawiasem najlepsze życzenia świąteczne! ;)))


Na górę
 Tytuł:
Post: 22-12-2010, 22:33 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15-12-2006, 15:52
Posty: 774
Lokalizacja: Białystok
Jak czuć paliwo to na pewno nie jest ok.


Na górę
 Tytuł:
Post: 22-12-2010, 23:16 
Offline

Rejestracja: 05-08-2010, 21:00
Posty: 17
Lokalizacja: Wadowice
tak właśnie myślę, że nie:)
przedtem auto było naprawdę oszczędne jak na Vitarę, teraz pożera paliwo co mnie niezbyt cieszy.

nie wiem od czego zacząć sprawdzanie by to miało ręce i nogi i żebym się jakoś specjalnie nie wykosztował rzecz jasna;)


Na górę
 Tytuł:
Post: 23-12-2010, 07:39 
Offline

Rejestracja: 05-10-2009, 16:57
Posty: 23
Lokalizacja: W.D. koło Krakowa
kedar - mam identyczny problem , ale na szczęście na co dzień użytkuje plaskacza. Choć nie ukrywam że jak się znajdzie sposób na zmniejszenie spalania to pewnie go wdrożę.


Na górę
 Tytuł:
Post: 23-12-2010, 09:39 
Offline

Rejestracja: 05-08-2010, 21:00
Posty: 17
Lokalizacja: Wadowice
wykorzystując wiedzę, którą mam (niestety ograniczoną) stwierdzam, że po prostu coś jest rozregulowane - coś z dawkowaniem paliwa, raczej nie wtrysk bo gazu też więcej spala;)

mam nadzieję, że znajdzie się ktoś kto będzie mógł nam pomóc:)


Na górę
 Tytuł:
Post: 23-12-2010, 11:59 
Offline

Rejestracja: 08-11-2010, 15:08
Posty: 333
Czasami wciaga uszelke pomiedzy korpusami wtrysku. Wtedy czuc gaz i paliwo podczas pracy, szczegolnie na postoju. Jak sie sciagnie ta aluminiowa rure pomiedzy filtrem powietrza a korpusem wtrysku to patrzac do srodka czasami widac wystajaca uszczelke (papierowa).
I raczej sie jej nie kupi, trzeba albo dorobic (uwaga na malutka dziurke - kanal) albo zlozyc na dobry uszczelniacz smarowany tak aby nie pozatykac kanalow.

Ale moze to byc tez zawieszony ktorys z zaworkow od ssania.


Na górę
 Tytuł:
Post: 23-12-2010, 12:36 
Offline

Rejestracja: 05-08-2010, 21:00
Posty: 17
Lokalizacja: Wadowice
dzięki bst;)

z tymi kanalikami mam chyba coś pochrzanione bo korpus jest ułożony na silikonie termicznym, nie ma uszczelki;)
zauważyłem, że u mnie wypięty jest ten zawór/czujnik - taka kostka koło rozrządu u góry bloku silnika...
może to mieć jakieś znaczenie dla spalania?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: On ]