Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
Różnica pomidzy Vitarą 110 a 109 KM https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=7245 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Magneto [ 08-12-2010, 21:01 ] |
Tytuł: | Różnica pomidzy Vitarą 110 a 109 KM |
Hejka. Należy się przywitać. Więc się serdecznie witam ze społecznością suzuki. Samochodu marki Suzuki jeszcze nie mam, ale na motorze Suzuki Intruder 1500 LC śmigam już parę lat i jestem zadowolony z marki. Pochodzę z Wrocka. Przymierzam się do zakupu Suzuki Vitary z silnikiem diesla z rocznika 2004-2005. Proszę Was o podpowiedź 1) Jaka jest różnica pomiędzy silnikami 110 KM a 109KM,który silnik jest lepszy. 2) Jakie jest spalenie tych silników w użytkowaniu miejskim z klimą? 3) Czy Vitara posiada blokadę tylnego mostu? / Są takie informacje w ofertach sprzedaży / 4) Na co należy szczególnie zwracać uwagę przy zakupie Vitary. Za wszelkie podpowiedzi bardzo dziękuję. |
Autor: | marirus [ 08-12-2010, 21:23 ] |
Tytuł: | |
Tu poczytaj http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=22&t=222 A z tymi 110KM to raczej przesada jest silnik HDI w GV I ma 109KM, od 2001 do 2003 ma 8V i 250Nm a od 2004-2005 ma 16V i 270Nm to chyba taka różnica jest. A tu parametry silników w GV I 1998-2005 i GV II 2005-... http://suzuki-grandvitara.info/cms/content/view/73/65/ Blokady mostu 100% nie ma jest LSD w tylnym moście |
Autor: | Mcube [ 09-12-2010, 09:46 ] |
Tytuł: | |
marirus pisze: Blokady mostu 100% nie ma jest LSD w tylnym moście Skąd masz informację na temat LSD w tylnym moście? Piszą to w instrukcji? Z tego co wiem LSD wymaga innego oleju w dyferencjale a wg. instukcji nie ma takich wymagań.
|
Autor: | marirus [ 09-12-2010, 19:16 ] |
Tytuł: | |
Wzmianka o LSD jest w magazynie Offroad-pl nr 5 z2003 w teście GV I, stąd wiem ale czy jest w rzeczywistości to głowy nie dam w instrukcja obsługi z 2003 pisze że do skrzyni manualnej i przedniego mostu API Gl-4 75W-85, lub 75W-90,a do tylnego mostu API GL-5 80W-90 |
Autor: | Mcube [ 09-12-2010, 20:59 ] |
Tytuł: | |
marirus pisze: Wzmianka o LSD jest w magazynie Offroad-pl nr 5 z2003 w teście GV I, stąd wiem ale czy jest w rzeczywistości to głowy nie dam Wydaje mi się, że LSD może być dostępne w opcji. Gdyby było w standardzie to wymagane byłyby szlachetniejsze oleje to tylnego mostu.
w instrukcja obsługi z 2003 pisze że do skrzyni manualnej i przedniego mostu API Gl-4 75W-85, lub 75W-90,a do tylnego mostu API GL-5 80W-90 |
Autor: | Magneto [ 09-12-2010, 21:13 ] |
Tytuł: | |
marirus, dzięki. Czy koledzy mają jakieś doświadczenia z tymi silnikami 8-zaworowymi i 16 zaworowymi ? Chodzi mi o porównanie co do trwałości i ekonomiki eksploatacji. |
Autor: | marirus [ 09-12-2010, 21:31 ] |
Tytuł: | |
Mcube pisze: Wydaje mi się, że LSD może być dostępne w opcji. Gdyby było w standardzie to wymagane byłyby szlachetniejsze oleje to tylnego mostu.
Możliwe że masz rację, dziennikarze zawsze lepiej wyposażone wersje testują. Magneto niestety co do silników się nie wypowiem bo mam muła Mazdy ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |