Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
Po wymianie akumulatora swieci sie lampka MIL gv XL7 2.0TD https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=7135 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | mur1959 [ 19-11-2010, 23:24 ] |
Tytuł: | Po wymianie akumulatora swieci sie lampka MIL gv XL7 2.0TD |
witam po wymianie akumulatora zaswiecila sie lampka MIL probowalem skasowac to po przez kabel elm327 programem pcmscan program znalazl dwa bledy: p0500 czujnik predkosc pojazdu wadliwe dzialanie p1352 specyficzny kod produceta dalszych informacji prosze szukac w instrukcji serwisowej dalem polecenie kasowania ale nic to nie dalo lampka nadal swieci moze ktos sie spodkal z takimi bledami i napisze dokladniej o co chodzi oraz jak to usunac pozdrawiam mur1959 |
Autor: | mur1959 [ 21-11-2010, 16:32 ] |
Tytuł: | |
naprawde nikt sie nie spotkal z takim problemem? chyba bede musial jechac do serwisu |
Autor: | bart114 [ 21-11-2010, 19:26 ] |
Tytuł: | |
musisz napewno zrobic kalibracje podzespołow silnika takich jak egr po kazdorazowym odpieciu akumulatora |
Autor: | mur1959 [ 21-11-2010, 20:48 ] |
Tytuł: | |
moze jeszcz podpowiesz jak to sie robi bo w tym temacie jestem naprawde zielony |
Autor: | bart114 [ 21-11-2010, 23:38 ] |
Tytuł: | |
zrobić dokładnie sam tego nie zrobisz bo robi sie to serwisówka sdt . Jestem pracownikiem serwisu i wiem że w samochodach suzuki niestety po odłaczeniu aku trzeba wiele rzeczy przyuczać na nowo i nie dotyczy to tylko osprzetu silnika takich jak egr czy przepustnic ALE tez należ skalibrować czujnik skretu bo bedzie swiecic trakcja jesli ja posiadasz.Tu ci podam przykładowa procedure do silnika F9Q1) Gdy wyłącznik zapłonu jest w pozycji OFF, podłączyć tester diagnostyczny SUZUKI do złącza diagnostycznego (DLC) (1). Narzędzia specjalne (A): Tester diagnostyczny SDT 2)Obrócić wyłącznik zapłonu do pozycji ON i wybrać opcję “Ustawienia ECM” trybu “TESTY ROZNE” w testerze diagnostycznym SUZUKI. 3)Wykonać procedurę “Initialize EGR valve data” w testerze diagnostycznym. 4)Obrócić wyłącznik zapłonu do pozycji OFF i odczekać 2 minuty. 5)Obrócić wyłącznik zapłonu do pozycji ON, a następnie uruchomić silnik w celu odczytania ostatniej wartości kompensacji zaworu EGR. 6)Obrócić wyłącznik zapłonu do pozycji OFF i odczekać 2 minuty. |
Autor: | mur1959 [ 22-11-2010, 06:00 ] |
Tytuł: | |
dzieki za odpowiedz jednak wizyta w serwisie mnie nie ominie jeszcze jedno pytanie ile orjetacyjnie kosztuje taki zabieg i jak dlugo to trwa |
Autor: | bst [ 22-11-2010, 12:38 ] |
Tytuł: | |
XL7 2.0 HDI nie ma czegos takiego jak kalibracja EGR'a, a silnik ktory podajesz to jest mistubishi wiec nie ta bajka. A wracajac do tematu, moze akumulator byl za krotko odpiety, odepnij go na 10 minut i podlacz ponownie. Zobacz czy wtedy blad wystapi. Zmierz tez napiecie nowego akku, jak jest za niskie to moze ten blad wywolac.. |
Autor: | mur1959 [ 22-11-2010, 13:13 ] |
Tytuł: | |
witam moze cos mi sie pokrecilo z tymi oznaczeniami ale wiem napewno ze jest to silnik 16 zaworowy psa 109 koni tak mi powiedzieli w garazu w ktorym kupilem samochod |
Autor: | mur1959 [ 23-11-2010, 06:10 ] |
Tytuł: | |
sprawa sie rozwiazala po probach z odlaczeniem akumulatora ktore nic nie daly pojechalem do serwisu i po pieciu minutach problem byl rozwiazany uzyl sdt suzuki ale nic nie kalibrowal tylko wykasowal te bledy powiedzial ze niewie dlaczego sie pojawily dzieki wszystkim za zainteresowanie tematem pozdrawiam |
Autor: | ChaMeLeon [ 24-11-2010, 20:16 ] |
Tytuł: | |
ufff fajnie że się wyjaśniło_ |
Autor: | Cordoba_2004 [ 02-12-2010, 15:42 ] |
Tytuł: | |
bo w nowszych autach przy wymianie aku podłącza sie 12 voltowe aku np do gniazda zapalniczki i ma podtrzymanie jak tego nie zrobisz to się potem cuda dzieją |
Autor: | mur1959 [ 02-12-2010, 17:30 ] |
Tytuł: | |
dobrze o tym wiedziec dzieki za wskazowke |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |