Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
Czemu nic na ten temat nie ma w instrukcji ...? https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=7113 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | makarena2001 [ 16-11-2010, 15:34 ] |
Tytuł: | Czemu nic na ten temat nie ma w instrukcji ...? |
Witam ! Mam na imie Krzysztof , a Vitarke XL-7 2.7 V6 2002 posiadam od wiosny i do tej pory niemialem z nia zadnycgh problemow az do momentu kiedy zapialem 4x4 na asfalcie i zaczalem ostro skrecac . Okazalo sie ze auto hamuje i tylne wewnetrzne kolo slizga sie . Logika mi podpowiadala ze ten typ tak moze miec , ale pomocy zaczalem szukac w instrukcji obslugi . Przeciez cos wniej powinno byc o tak waznej sprawie jak jazda 4x4 po asfalcie . Poniewaz nic w instrukcji nie znalazlem udalem sie do ASO SUZUKI , gdzie panowie serwisanci stwierdzili ze "auto ma uszkodzone planetki" w mechanizmie roznicowym i zaproponowali naprawe . Cos mi jednak nadal nie pasowalo i zaczalem najpierw samodzielnie ogladac auto od spodu , potem zglebiac w sieci tajniki centralnego mechanizmu roznicowego , az wreszcie trafilem na to forum gdzie utwierdzilem sie w przekonaniu ze jednak faktycznie " ten typ tak ma " . Jednak dalej niepokoi mnie dlaczego o tak waznej i istotnej sprawie jak zakaz jazdy 4x4 po asfalcie nie poswiecono w instrukcji ani jednej linijki ????????? Pozdrawiam : K |
Autor: | Karwoś [ 16-11-2010, 20:53 ] |
Tytuł: | |
W Sx4 w instrukcji USA jest napisane że na stałym 4x4 nie jeździć na asfalcie suchym , nawet mokrym. |
Autor: | albin1981 [ 17-11-2010, 00:01 ] |
Tytuł: | |
twoja vitara nie ma centralnego mechanizmu różnicowego wobec czego 4x4 tylko na ŚLISKICH NAWIERZCHNIACH . a tak nawiasem to o tym piszą wszędzie ,nawet pewnie masz jeszcze naklejkę obok dźwigni zmiany biegów gdzie o tym piszą ![]() |
Autor: | makarena2001 [ 17-11-2010, 10:27 ] |
Tytuł: | |
Mam oryginalna polska instrukcje dana do tego modelu przy zakupie u dealera i niema w niej o tym ani slowa , niema rowniez zadnej naklejki ..Gdyby cos takiego bylo nie zakladalbym chyba tego watka prawda ? Pozdr : Mak |
Autor: | Karwoś [ 17-11-2010, 21:31 ] |
Tytuł: | |
Jednym słowem - przy takim napędzie można poruszać się po : błocie, szutrze, śniegu, lodzie. Ewentualnie na asfalcie zasypanym piachem gdzie przyczepność spada poniżej każdego progu. |
Autor: | Avalanche [ 17-11-2010, 22:21 ] |
Tytuł: | |
...albo narazić się na kłopoty i wydatki ![]() |
Autor: | Karwoś [ 17-11-2010, 23:15 ] |
Tytuł: | |
Wystarczy że sobie wyobrazicie jakie przeciążenie idzie na napęd i wszystkie końcówki drążków na zakrętach. |
Autor: | KACPERO [ 18-11-2010, 12:29 ] |
Tytuł: | |
witam u mnie w instrukcji jasno napisane jest że jazda z 4H to jazda terenowa, lub na śliskich nawierzchniach(mokre, pokryte śniegiem, błotniste) natomiast z 4L to jazda terenowa na grząskich nawierzchniach i do jazdy po stromych i śliskich wzniesieniach pozdrawiam |
Autor: | bst [ 18-11-2010, 15:42 ] |
Tytuł: | |
Pochwal sie ktory to serwis.. Generalnie naped powinien wytrzymac, natomiast bardzo szybko znikaja przy takiej jezdzie opony.. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |