Suzuki Klub Polska - Forum Dyskusyjne - www.suzukiklub.pl https://www.suzukiklub.pl/forum/ |
|
Niedobór mocy na II biegu https://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=7019 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Marcin74 [ 25-10-2010, 00:15 ] |
Tytuł: | Niedobór mocy na II biegu |
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. W mojej GV 2.0 benzyna 2007 rok wystąpił zauważalny brak mocy na II biegu. Po przełączeniu z jedynki na dwójkę, samochód ledwie się toczy. Silnik wpada w wibracje a z napędu słychać buczenie. Zazwyczaj przełączałem na drugi bieg przy około 1500-1700 obr/min, lecz teraz muszę ciągnąć na jedynce minimum do 2.000 obr i wtedy w miarę się zbiera. Samochód ma przebieg 146.000 km . Czy jest to naturalny objaw wynikający ze zużycia podzespołów czy też jest to coś niepokojącego ? Pzdr |
Autor: | Cordoba_2004 [ 25-10-2010, 08:11 ] |
Tytuł: | |
do sprawdzenia zawieszenie silnika na poduszkach zejdź pod auto i zobaczy czy nie ma jakiś wycieków i co się dzieje przy tych 1500 obrotów ale z tego co opisujesz to może to być awaria skrzyni....drugi bieg się rozjechał ....chociaż wiesz to takie wróżenie z fusów... stan oleju w skrzyni coś by powiedział .....albo mechanik z kamerą wziernikową bo mają już takie fajne teraz. |
Autor: | Turtle_nr1 [ 21-10-2011, 09:43 ] |
Tytuł: | Ten sam problem w GV 2.4 |
Mam ten sam problem w zuzannie 2.4...Proszę o Wasze opinie |
Autor: | bst [ 21-10-2011, 10:53 ] |
Tytuł: | |
![]() Trzeba sie nauczyc jezdzic.. w benzynie, w ogole w samochodzie osobowym nie zmienia sie biegu na wyzszy przy predkosci obrotowej ponizej 2000, ba zmiana przy 2000 w benzynie jest bez sensu. Jezeli to ma byc oszczednie to zmieniajcie przy 2800. Zmieniajac biegi tak jak to robicie wykonczycie panewki. |
Autor: | Cordoba_2004 [ 21-10-2011, 10:58 ] |
Tytuł: | |
przecież można zmieniać biegi w stylu 1 3 5 ![]() Koledze bst chyba chodziło o to że jazda z bardzo niskim obrotami kumuluje silne drgania silnika, skracające jego żywot tak ? |
Autor: | Turtle_nr1 [ 22-10-2011, 21:11 ] |
Tytuł: | |
Nie zgadzam się...2800 to za dużo. Ekonomiczna jazda benzyniakiem to zmiana biegów między 2000, a 2500 obrotów. Także albo celowo wydłużono jedynkę "do terenu" albo źle zestrojono skrzynię biegów bo mocy - choć nie są to przelewki - nie brakuje. |
Autor: | bst [ 24-10-2011, 09:51 ] |
Tytuł: | |
widzisz roznice - zmiana biegu przy 2500 a 1700? Co nie zmienia faktu, ze 2500 to bardzo nisko, przy 16 zaworowym silniku benz. to bezsens. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |